Czyszczenie filtra stożkowego

Postprzez gucior » 26 gru 2010, 20:02

Szukałem ale może nie skutecznie.

Mianowicie – mam założony SRI z filtrem Fujity + Hydroshield – auto od czasu montażu przejechało pewnie ze 4.000 km. Po ostatniej drobnej przygodzie stoi i czeka na wycenę i naprawę ale jak zajrzałem pod maskę to w niektórych miejscach na tym kondonie zbierają się od zewnątrz kropelki i trochę tam brudu się nazbierało.

I teraz pytanie – co ile czyści się filtr stożkowy ( czas/przebieg), czym się go czyści? czy tego kondona jakoś się odświeża?

PHM uprzedzając pytania – temat nie dotyczy tylko 6mps dlatego taki tytuł
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 26 gru 2010, 20:18

hgw a co Gufi Ci powiedział?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez DISItune » 26 gru 2010, 20:24

zacząłbym od zdjęcia i umycia kondona, stożek pod nim pewnie będzie czysty ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez FeniX » 27 gru 2010, 11:13

Czyścisz jak widzisz że jest brudny ;) w przypadku SRI zazwyczaj żadziej niż w przypadku CAI . akurat filtr Fujity myjesz tylko wodą lub też możesz jakimś plynem do stożków . Nie nakładaj żadnych olejków po myciu !!! tak jak w przypadku K&N Wiem bo też mam Fujite :D ;)
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez gucior » 27 gru 2010, 13:47

misiekwaw napisał(a):zacząłbym od zdjęcia i umycia kondona, stożek pod nim pewnie będzie czysty ;)


Od tego zacznę, miałem największą zagwostkę czym zarówno kondona jak i sam filtr czyścić. Rozumiem, że okresowość działania to: od zauważalnego zasyfienia do kolejnego zauwarzalnego zasyfienia, right?

P.S. Fenix – jak tam strojenie?:)

pzdr.
t.
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez DISItune » 27 gru 2010, 13:57

gucior napisał(a):
misiekwaw napisał(a):zacząłbym od zdjęcia i umycia kondona, stożek pod nim pewnie będzie czysty ;)


Od tego zacznę, miałem największą zagwostkę czym zarówno kondona jak i sam filtr czyścić.


sama wodą, kondona poprostu płuczę, przy stożku używam środka K&N do czyszczenia i postępuje zgodnie z instrukcja K&N tylko później nie stosuję olejku.

gucior napisał(a):Rozumiem, że okresowość działania to: od zauważalnego zasyfienia do kolejnego zauwarzalnego zasyfienia, right?


ja dokładnie tak robię
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez FeniX » 28 gru 2010, 11:07

Heh. Stroiciel był chory ,świeta itd. w sumie do konca tygodnia powinno sie udać ;). Sam się nie mogę doczekać bo narazie to się nie da jeździć.
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 28 gru 2010, 15:02

tak jak gadalismy przy twoich mozliwosciach(wydanym hajsie na mody) mozesz celowac w ok 380/550

do boju http://www.lastfm.pl/group/Mike+Tyson

w rytmie http://www.youtube.com/watch?v=oHocuiJOp <peace> < killer> <ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed