[Mazda 3 MPS] Blow off który wybrać?
Strona 1 z 1
Witam. Mam krótkie pytanie i liczę na szybka odpowiedź bo mój kolega jest akurat w usa i chciałem żeby mi kupił blov offa do mojej 3. Możecie mi powiedzieć który jest najlepszy, bo na StreetUnit jest tego tyle że już nie wiem który wybrać . proszę o możliwie szybką odpowiedź z uzasadnieniem i (z linkami) bo jutro będzie zamawiał inne części to to tez bym chciał od razu.......
- Od: 18 lis 2009, 14:25
- Posty: 26
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Auto: MazdaSpeed3
pomijajac to, ze bov nic nie daje (poza okazjonalnymi strzalami w wydechu) i jego syczenie zaczyna draznic po kilku minutach to chiba hks w ktorejs z nowszych wersji (tak, zeby mozliwe bylo ustawienie recyrkulacji)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
- Od: 18 lis 2009, 14:25
- Posty: 26
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Auto: MazdaSpeed3
AdamekMMz napisał(a):a co myślisz o .. .http://www.streetunit.com/SU_Turbosmart ... tsbov1.htm
albo o http://www.streetunit.com/HKS_SSQV_Univ ... -ak001.htm
Nic nie mysle, nie bralem ich pod uwage. Jak Habzimierz napisal – sycza i irytuja... A na dodatek trzeba je regulowac. Generalnie dla mnie bylo za duzo problemow opoisywantych na forach. Mysle, ze ci, co maja wypowiedza sie na ten temat. Ze wzgledu na prostote instalacji i konfiguracji (tylko sprezynki i podkladki) wybralem zamiennika oryginalnego BPV.
Feat napisał(a):BUrdoror napisał(a):Nie mow, ze nic nie daje Wprawdzie mam BPV, ale jedno co zauwazylem, to ze trzyma dopalke o wiele dluzej, niz stockowy.
Masz mozliwosc potwierdzenia tego stwierdzenia na jakims wykresie ?
Nie, na razie nie mam. Zreszta jest juz watek o BPV i BOV... I tam napisalem,z e sa to moje spostrzezenia. Udokumentuje je, jak zaloze dolot.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Feat napisał(a):BUrdoror napisał(a):Nie mow, ze nic nie daje Wprawdzie mam BPV, ale jedno co zauwazylem, to ze trzyma dopalke o wiele dluzej, niz stockowy.
Masz mozliwosc potwierdzenia tego stwierdzenia na jakims wykresie ?
niestety musiałbym Ci nagrać wskaźnik ciśnienia doładowania a to i tak niewiele wniesie, bo nie mam nagrania zachowania z seryjnym zaworem
Forge BPV tez ma regulacje, tylko koszmarnie toporna: 3 sprezynu i 2 podkladki. Zakladasz-testujesz-rozkrecasz-zmieniasz/dodajesz-zakladasz-testujesz.... Az w koncu przy ktoryms tam razie przekrecasz srube...
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość