Nierówne wolne obroty – 323P 2.0 D

Postprzez pioterbezkitu » 13 sty 2011, 13:36

Panowie, na forum jest masa informacji na temat problemu wolnych obrotów w silnikach benzynowych, ale na co trzeba zwrócić uwagę jeśli chodzi o Diesla? Może należy dać do regulacji wtryski?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2010, 00:52
Posty: 100 (0/1)
Skąd: Biała Piska/Elbląg
Auto: 323P 2.0D 71KM 99r

Postprzez emilMZ » 13 sty 2011, 15:40

Miałem kiedyś taki problem w Citroenie,okazało się że jeden wtryskiwacz lał.Może u Ciebie też coś takiego się dzieje.Tylko jak wtryski leją to objawia sie szybkim falowaniem obrotów i równocześnie trzęsie silnikiem bo jest nieprawidłowe spalanie w cylindrze lub wogóle go niema.
Były szczęśliwy posiadacz dwóch Madzi 323f BG 1.6 16v i 1.8 16v SOHC
Sprzedam części do 323f BG 1.6 i 1.8
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2009, 17:17
Posty: 106
Skąd: Lubartów/Lublin
Auto: Fiat Punto Cabrio ELX 1.2 16V

Postprzez pawelmazdabg » 17 sty 2011, 19:29

Szukaj generalnie problemów z pompą wtryskową, gdyby wszystkie wtryski laty auto by strasznie kopciło i miałbyś większe życie paliwa
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2010, 13:00
Posty: 43
Skąd: Łódź
Auto: Była323 BG 1.7 D 1990r.
Jest Volvo V40 1.9 TD

Postprzez Mat25 » 18 sty 2011, 03:34

pioterbezkitu napisał(a):Panowie, na forum jest masa informacji na temat problemu wolnych obrotów w silnikach benzynowych, ale na co trzeba zwrócić uwagę jeśli chodzi o Diesla? Może należy dać do regulacji wtryski?


Do regulacji to daj nie pompę tylko samochód żeby Ci regulowali pompę i ustawili ewentuaatlnie kąt wtrysku, u mnie to pomogło, i spalanie spadło. Ostatnimi xczasy spalanie u mnie wyszło nie przekraczając 110km/h =5.85l/100km=wynik jak najbardziej oczywisty tankowane było i pod sam korek i nawet nsa tej samej stacji. Jazda w miarę spokojna, nie znaczy że muląca. Dynamiczna do pewnego zakresu obrotów. i z prędkościami w 80% przejechanej drogi ok 80-110km/h
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2010, 21:33
Posty: 59
Skąd: -->Sandomierz<--
Auto: Mazda 323 BA S 1.7 TD
Było: Honda Civic Vgen,
VW Golf II,
Skoda 125L, :D

Postprzez pioterbezkitu » 28 sty 2011, 19:37

Narazie nie mam funduszy, żeby odstawić auto do mechanika, niestety. Jak wpadnie trochę gotówki to wtedy. Chciałbym ten problem rozwiązać. Obroty bardziej falują jak silnik jest zimny, a gdy jest ciepły, to tylko nieznacznie ale jednak, może to jest jakiś trop..


Panowie a jak się sprawdza czy wtryskiwacze nie leją lub nie mają jakiegoś innego uszkodzenia?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2010, 00:52
Posty: 100 (0/1)
Skąd: Biała Piska/Elbląg
Auto: 323P 2.0D 71KM 99r

Postprzez Wodzu » 29 wrz 2011, 20:41

Mam te same objawy co ty sprawe narazie olalem jak wpadniesz na jakiś trop to daj znac, aha falowanie zmniejszyło się jak zaślepiłem EGR.
Pozdro
EX XEDOS 9
Moja EX
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2005, 12:38
Posty: 1358 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: BJ 2.0 :D, Demio 99r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323