Gdzie centralka od pilota w Mazdzie2 ?
1, 2
Mazda2 rocznik 2009 ,1,3 benzyna.Drzwi z centralnym zamkiem otwierane tylko od kierowcy,w pozostałych zamkach brak wejścia na kluczyk.Kluczyk tylko jeden z imobilajzerem (zapasowy),Jak sprawdzić czy auto ma zamontowany system na pilota i gdzie szukać sterowania Co zakupić aby ewentualnie uruchomić otwieranie z pilota?
Ostatnio edytowano 21 gru 2010, 20:59 przez wirustc, łącznie edytowano 1 raz
Witam ponownie
Ciężko dowiedzieć się czegokolwiek o Mazdzie2.Nadal nie wiem gdzie ta centralka. Żadne nasłuchiwania nie pomagają-słychać tylko zamki w drzwiach.Zdemontowałem tapicerkę drzwi kierowcy ,jest tam podłączenie zamka.Które przewody odpowiadają za otwieranie i zamykanie? jak to sprawdzić?Co inny typ Mazdy to jest inaczej.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ciężko dowiedzieć się czegokolwiek o Mazdzie2.Nadal nie wiem gdzie ta centralka. Żadne nasłuchiwania nie pomagają-słychać tylko zamki w drzwiach.Zdemontowałem tapicerkę drzwi kierowcy ,jest tam podłączenie zamka.Które przewody odpowiadają za otwieranie i zamykanie? jak to sprawdzić?Co inny typ Mazdy to jest inaczej.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Szukanie sterownika centralnego zamka w drzwiach to ''dobry pomysł'' każda mazda ma centralny zamek sterowany pilotem chcesz go uruchomić kup coś takiego http://allegro.pl/mazda-3-5-6-cx7-rx8kl ... 01715.html
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Czy to dobry pomysł to nie wiem,ponieważ nie mogę znaleźć tej centralki to postanowiłem kupić auto alarm. Dlatego też rozebrałem tapicerkę w celu wyszukania przewodów sterujących otwieraniem i zamykaniem.Niestety zaskoczyła mnie ich ilość-8 . w chwili otwarcia na przewodzie czerwono-czarnym pokazuje się impuls 12V, a w chwili zamykania ten impuls jest na czerwono-niebieskim.Czy to są przewody do podłączenia pod autoalarm?Na tym forum już jest o tym tyle wątków że boję się pytać-sterowanie jest plusem czy masą ?( o mazdzie 2 niestety nie znalazłem).A co do allegro ,przejrzałem różne kluczyki nawet na eBay i nikt nie zagwarantuje ci że pilot zadziała. Niestety do Krakowa mam daleko a o mazdzie2 nic gość nie wspomina.Odpowiedź kolegi nynuch 76 wiele pomogła ,ale jestem w stadium wyjściowym dziękuję za zainteresowanie i walczę nadal.
Ostatnio edytowano 20 lis 2010, 01:02 przez wirustc, łącznie edytowano 1 raz
Wyjmij schowek znajdujący się przed pasażerem tam szukaj centralki czarna mała skrzynka kluczyk trzeba dobrać do twojego numeru nadwozia pilota się programuje i to połowa sukcesu ponieważ pozostaje jeszcze immo a to robota dla serwisu.
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
będzie działać z kluczyka bo to jest centralka zamykania pilotem.
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Numerem vin. jeśli chcesz prześlij mi go na PW postaram się pomóc .
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Jak już pisałem centralka -jest. Wychodzi z niej kostka z trzema przewodami.Po wypięciu kostki,na pinach jest tak:
Czarno niebieski ----- masa
Niebiesko pomarńczowy--- 12V
Pomarańowo-niebieski---- 12V
Jeśli chciałbym podłączyć auto alarm --http://www.maxicar.pl/man/schemat_586-786-1286.pdf
To które przewody podłączyć ?(Chodzi o otwieranie i zamykanie
<script src='http://img560.imageshack.us/shareable/?i=img1790o.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
<script src='http://img26.imageshack.us/shareable/?i=img1784r.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
<script src='http://img525.imageshack.us/shareable/?i=maxicar.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Czarno niebieski ----- masa
Niebiesko pomarńczowy--- 12V
Pomarańowo-niebieski---- 12V
Jeśli chciałbym podłączyć auto alarm --http://www.maxicar.pl/man/schemat_586-786-1286.pdf
To które przewody podłączyć ?(Chodzi o otwieranie i zamykanie
<script src='http://img560.imageshack.us/shareable/?i=img1790o.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
<script src='http://img26.imageshack.us/shareable/?i=img1784r.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
<script src='http://img525.imageshack.us/shareable/?i=maxicar.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Witam.Pomalutku drobnymi kroczkami,dzięki Waszej pomocy ,brnę do przodu.Koledzy!!!to gdzie się podpiąć w drzwi?czy centralkę? Sterowanie plusem czy minusem?Ewentualnie jakim symbolemz centralki się sugerować przy szukaniu pilota.Czy ten da się zaprogramować?:
" part no. siemens 5wk 49365e, hp 433Mhz"
" part no. siemens 5wk 49365e, hp 433Mhz"
szukaj modułu za schowkiem, jak nie masz podobnego jak na poniższym zdjęciu to lipa.
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
Tak,tak to jest właśnie ten moduł.Dzięki Jerry.Gdyby jeszcze zamiast "seo perfect" był "maxicar" to było by (no tak,dać palec to chciałby całą rękę) I jeszcze ten kod .A wogóle czy mogę się podpiąć w te miejsca prostszym(tańszym) autoalarmem jakim jest maxicar?
nie mam nic do maxicar, bo chyba maxi ma wlasne piloty? a M2 ma juz kluczyk z pilotem, wiec ...
albo olejesz maxicar'a, kupisz se kluczyk "scyzoryk" i zaprogramujesz wg. http://www.torontomazda3.ca/forum/showthread.php?12458-Flip-key-for-mazda-3 – wtedy nawet alarm nie jest potrzebny (jest immo)
albo mozesz podlaczyc wiekszosc przewodow adekwatnie do tego co na schemacie Seo, ale reszte sygnałow, tj. interfejs centralnego zamka – musisz sam poszukac ktore to kabelki...
powodzenia.
albo olejesz maxicar'a, kupisz se kluczyk "scyzoryk" i zaprogramujesz wg. http://www.torontomazda3.ca/forum/showthread.php?12458-Flip-key-for-mazda-3 – wtedy nawet alarm nie jest potrzebny (jest immo)
albo mozesz podlaczyc wiekszosc przewodow adekwatnie do tego co na schemacie Seo, ale reszte sygnałow, tj. interfejs centralnego zamka – musisz sam poszukac ktore to kabelki...
powodzenia.
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
I właśnie tu jest cały problem.Jak podłączyć przewody z alarmu "maxi" czyli żółty i żółto-czarny do plusa czy minusa.I co do czerw-nieb i czerw-czarn w module mazdy.jerry_skarbek napisał(a): mozesz podlaczyc wiekszosc przewodow adekwatnie do tego co na schemacie Seo, ale reszte sygnałow, tj. interfejs centralnego zamka – musisz sam poszukac ktore to kabelki....
A to jest ta moja centralka.
<script src='http://img253.imageshack.us/shareable/?i=img1794c.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Niby wszystko jest na schemacie od "Jerry' ale...no właśnie to ale....
pozdrawiam.
Ja rozumiem że podanie na ogólne forum podłączenie tego autoalarmu do mazdy to" odebranie sobie chleba od ust"Naprawdę zachowam to tylko dla siebie Szepnijcie chociaż na PW.
-------------Żartowałem ,bo tak ładnie szło i .....cisza-----------------
Pozdrawiam
-------------Żartowałem ,bo tak ładnie szło i .....cisza-----------------
Pozdrawiam
Napisałeś na innym Forum:
To co zmierzyłeś to są przewody zapewne do samego siłownika i takie pojawianie się tam napięć jest jak najbardziej naturalne.
Popatrz na pozostałych przewodach idących do siłownika – zapewne znajdziesz przewody (lub tylko jeden przewód) na którym napięcie będzie spadało do 0V podczas przekręcania kluczyka.
I w te przewody (lub jeden przewód) należałoby się wpiąć z sterownikiem alarmu.
Mazda 2 raczej nie jest aż tak popularna na chwilę obecną więc trochę trudno znaleźć więcej informacji.
Tak z ciekawości – podaj kolory przewodów z całej wiązki idącej w drzwiach do siłownika.
Nie ma tam przypadkiem przewodów: zielono-czerwony i zielono-biały ?
w nawiązaniu do:Gdy zamykam i otwieram kluczykiem to raz na jednym raz na drugim przewodzie pokazuje się impuls 12V
Czerwono-czarny otwiera, czerwono-niebieski zamyka
To co zmierzyłeś to są przewody zapewne do samego siłownika i takie pojawianie się tam napięć jest jak najbardziej naturalne.
Popatrz na pozostałych przewodach idących do siłownika – zapewne znajdziesz przewody (lub tylko jeden przewód) na którym napięcie będzie spadało do 0V podczas przekręcania kluczyka.
I w te przewody (lub jeden przewód) należałoby się wpiąć z sterownikiem alarmu.
Mazda 2 raczej nie jest aż tak popularna na chwilę obecną więc trochę trudno znaleźć więcej informacji.
Tak z ciekawości – podaj kolory przewodów z całej wiązki idącej w drzwiach do siłownika.
Nie ma tam przypadkiem przewodów: zielono-czerwony i zielono-biały ?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Panowie reaktywuje pomocy! Mam ten sam problem- poradziliscie sobie z nim??
mazda 2 2008 rok
kolegojerry_skarbek, czy moglbys przeslac ten (z dn. 10 gru 2010, 21:48) schemat bardziej czytelny (wieksza rozdzielczosc)? mam taki sam w aucie
kolego wirustc czy poradziles sobie z tym problemem? do jakich przewodow w oryginalnym sterowniku mam podpiac moje wyjscia z nowego starownika? chodzi o przewody odpowiedzialne za sygnal otwarcia i zamkniecia drzwi?
kolego Marek 161BD081 wypowiedz sie rowniez jesli mozesz, w skrocie nie moge sterowac silownikami drzwi (nie wiem co za to odpowiada). wiem tylko ze zaznaczone na ww. schemacie przewody dostaja impuls +12V podczas otwierania i zamykania oryginalnym pilotem, ale samo podanie napiecia ze sterownika nie powoduje ruchu silownika?!
pozdrawiam i czekam
mazda 2 2008 rok
kolegojerry_skarbek, czy moglbys przeslac ten (z dn. 10 gru 2010, 21:48) schemat bardziej czytelny (wieksza rozdzielczosc)? mam taki sam w aucie
kolego wirustc czy poradziles sobie z tym problemem? do jakich przewodow w oryginalnym sterowniku mam podpiac moje wyjscia z nowego starownika? chodzi o przewody odpowiedzialne za sygnal otwarcia i zamkniecia drzwi?
kolego Marek 161BD081 wypowiedz sie rowniez jesli mozesz, w skrocie nie moge sterowac silownikami drzwi (nie wiem co za to odpowiada). wiem tylko ze zaznaczone na ww. schemacie przewody dostaja impuls +12V podczas otwierania i zamykania oryginalnym pilotem, ale samo podanie napiecia ze sterownika nie powoduje ruchu silownika?!
pozdrawiam i czekam
-
lukasz.h2o
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
witam serdecznie,
czy ktoś próbował już podpinać nowy, nieoryginalny sterownik centralnego zamka z pilotami?
zakupiłem sterownik, podpiąłem jego wyjścia kierunkowskazów pod zaznaczone na schemacie (schemat zamieszczony przez kol. jerry_skarbek ) wejścia 6/10 i 8/10 we wtyczce oryginalnego sterownika mazdy i działają jak należy, czyli gdy wciskam przycisk zamykania/otwierania na pilocie nowego sterownika, to kierunkowskazy migają odpowiednia ilość razy (pytanie, czy w ogóle podpinam się w odpowiednim urządzeniu, miejscu...?)
Ale prawdziwy problem pojawia się przy ryglowaniu drzwi. analogicznie jak powyżej podpiąłem wyjścia mojego nowego sterownika, odpowiadające za zamykanie/otwieranie siłowników (sygnały ~0,5 sek +12V) pod wejścia we wtyczce oryginalnego sterownika oznaczone na schemacie jako 3/6 oraz 4/6. Wybrałem te przewody na wtyczce EY, gdyż na nich oddzielnie pojawia się chwilowy impuls +12V podczas zamykania/otwierania drzwi oryginalnym pilotem. Problem jest taki, że wciskając przyciski zamknij/otwórz na nowym pilocie, siłowniki drzwi ani drgną.
Prześledziłem każdy przewód na wtyczce między słupkiem, a drzwiami pasażera i ww. to jedyne sygnały jakie pojawiają się podczas zamykania/otwierania drzwi oryginalnym pilotem (nie ma innych impulsów napięciowych, nie znalazłem także pojawienia się masy, gdyby miało być sterowanie masowe).
PROSZĘ O POMOC gdzie powinienem podpiąć przewody mojego nowego sterownika by móc zamykać/otwierać drzwi z użyciem nowego pilota?
czekam na jakieś pomysły nim rozbiorę drzwi pasażera w poszukiwaniu sygnału, którego nie udało mi się znaleźć.
Mam także partyzancki plan awaryjny jeśli nie znajdę rozwiązania, a mianowicie podpiąć się pod ręczne ryglowanie zamków przyciskiem w drzwiach kierowcy, ale nim to nastąpi chciałem zapytać, czy ktoś ma bardziej fachowe rady;)
pozdrawiam i czekam
czy ktoś próbował już podpinać nowy, nieoryginalny sterownik centralnego zamka z pilotami?
zakupiłem sterownik, podpiąłem jego wyjścia kierunkowskazów pod zaznaczone na schemacie (schemat zamieszczony przez kol. jerry_skarbek ) wejścia 6/10 i 8/10 we wtyczce oryginalnego sterownika mazdy i działają jak należy, czyli gdy wciskam przycisk zamykania/otwierania na pilocie nowego sterownika, to kierunkowskazy migają odpowiednia ilość razy (pytanie, czy w ogóle podpinam się w odpowiednim urządzeniu, miejscu...?)
Ale prawdziwy problem pojawia się przy ryglowaniu drzwi. analogicznie jak powyżej podpiąłem wyjścia mojego nowego sterownika, odpowiadające za zamykanie/otwieranie siłowników (sygnały ~0,5 sek +12V) pod wejścia we wtyczce oryginalnego sterownika oznaczone na schemacie jako 3/6 oraz 4/6. Wybrałem te przewody na wtyczce EY, gdyż na nich oddzielnie pojawia się chwilowy impuls +12V podczas zamykania/otwierania drzwi oryginalnym pilotem. Problem jest taki, że wciskając przyciski zamknij/otwórz na nowym pilocie, siłowniki drzwi ani drgną.
Prześledziłem każdy przewód na wtyczce między słupkiem, a drzwiami pasażera i ww. to jedyne sygnały jakie pojawiają się podczas zamykania/otwierania drzwi oryginalnym pilotem (nie ma innych impulsów napięciowych, nie znalazłem także pojawienia się masy, gdyby miało być sterowanie masowe).
PROSZĘ O POMOC gdzie powinienem podpiąć przewody mojego nowego sterownika by móc zamykać/otwierać drzwi z użyciem nowego pilota?
czekam na jakieś pomysły nim rozbiorę drzwi pasażera w poszukiwaniu sygnału, którego nie udało mi się znaleźć.
Mam także partyzancki plan awaryjny jeśli nie znajdę rozwiązania, a mianowicie podpiąć się pod ręczne ryglowanie zamków przyciskiem w drzwiach kierowcy, ale nim to nastąpi chciałem zapytać, czy ktoś ma bardziej fachowe rady;)
pozdrawiam i czekam
-
lukasz.h2o
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości