przebiegi Mazdy 2
Strona 1 z 1
jak tam u Was z przebiegiem ?. U mnie już prawie 165 tys. i w tym ponad 40 tys. na LPG – jak na razie bez problemów.
127 tys km, w tym moje 50 tys. W moich rękach od trzech lat. Przez ten czas żadnych większych zmartwień: wymienione klocki z przodu, bębny z tyłu wyczyszczone, na czas olej i filtry, kilka razy czyszczony kołowrotek dmuchawy, do którego dostają się liście i szeleszczą, wymieniony jeden Sworzeń. z małymi mankamentami mazdy się pogodziłem. brała trochę oleju- około dwie dolewki (do poziomu max) między planowanymi wymianami. Przy czym przebiegi robiła głównie autostradowe z prędkościami 80-120 km/h. Super autko, zmieniłem ostatnio niestety na większe, ale zawsze będę miło wspominał.
na liczniku już 200 tys. km w tym 80 tys. na LPG. Bez problemów z silnikiem . Ciekawe ile jeszcze wytrzyma ?. Do wymiany poszedł kompresor klimatyzacji – dziwnie terkotał ... pojawiało się to losowo, zakupiłem nowy NRF – terkotanie ustało ale za to hałas jak bym jeździł tramwajem – taki poświst. Oddany do reklamacji i na szczęście uznano. Problem rozwiązany poprzez zakup używanego oryginalnego kompresora – udało się kupić z przebiegiem 18 tys.
pozdrawiam
pozdrawiam
Cześć,
Przy spalaniu mojej Mazdy 2 DE 1.3 86km i przebiegach jakie kręcę bardzo mocno skłaniam się w kierunku instalacji LPG
Polecany w moim regionie gazownik zaproponował mi instalację na podzespołach:
Ogółem zestawu raczej nie ma się co czepiać, ale chodzi mi bardziej o pytanie jak to chodzi w Waszych Mazdach. Jest to silnik ze zmiennymi fazami rozrządu, czy potrzebuje jakiejś lubryfikacji lub dotrysku benzyny? Gazownik zaproponował mi dotrysk benzyny 20% powyżej 4000rpm, ale tak szczerze pytam czy to potrzebne. Czy ktoś z Was ma coś takiego (lub nie ma) i jak zachowuje się silnik z taką instalacją.
Przy spalaniu mojej Mazdy 2 DE 1.3 86km i przebiegach jakie kręcę bardzo mocno skłaniam się w kierunku instalacji LPG
Polecany w moim regionie gazownik zaproponował mi instalację na podzespołach:
- Sterownik STAG Q-Box
Reduktor STAG AC-R02
Wtryskiwacze Barracuda montowane pojedynczo
Filtr gazu ALEX Ultra 360
zbiornik 34-44 litry w miejsce koła zapasowego
wlew pod klapką obok wlewu benzyny
Ogółem zestawu raczej nie ma się co czepiać, ale chodzi mi bardziej o pytanie jak to chodzi w Waszych Mazdach. Jest to silnik ze zmiennymi fazami rozrządu, czy potrzebuje jakiejś lubryfikacji lub dotrysku benzyny? Gazownik zaproponował mi dotrysk benzyny 20% powyżej 4000rpm, ale tak szczerze pytam czy to potrzebne. Czy ktoś z Was ma coś takiego (lub nie ma) i jak zachowuje się silnik z taką instalacją.
Prawidłowo że zaproponował dotrysk. Nie zbiedniejesz od tego. Co do smarowania to doleać dodatki do zbiornika z benzyną. Jest kilka specyfików na rynku.
Andrzej414 napisał(a):Prawidłowo że zaproponował dotrysk. Nie zbiedniejesz od tego.
Mam rozumieć, że to jest powszechna praktyka w tym silniku?
Ciekawi mnie jak wygląda instalacja u:
lampa naftowa napisał(a):na liczniku już 200 tys. km w tym 80 tys. na LPG. Bez problemów z silnikiem
I jak wyglądają luzy zaworowe w tym konkretnym?
Andrzej414 napisał(a):Co do smarowania to doleać dodatki do zbiornika z benzyną. Jest kilka specyfików na rynku.
Te silniki są aż tak wrażliwe na LPG?
Ostatnio edytowano 3 wrz 2019, 10:43 przez brzeszczot_92, łącznie edytowano 1 raz
No teraz są te stopy miękkie. To już nie to co kiedyś.
U mnie niedawno wybiło 240k km, i jak na razie nie licząc czynności serwisowych w tym wymiana rozrządu i ustawienie luzów bez większych przygód.
Jedyna uwaga to felgi – zmiana z 16" na 15" to nie tylko wyższy komfort, ale i znacznie większa żywotność elementów zawieszenia.
Jedyna uwaga to felgi – zmiana z 16" na 15" to nie tylko wyższy komfort, ale i znacznie większa żywotność elementów zawieszenia.
184k stuknęło niedawno i ciągle rośnie pomimo cen paliwa
Rocznik: 2010 (w moich rękach od 2012 roku)
Przebieg: 161 tys.
Jazda mieszana, trochę tras, trochę miasta.
Średnie spalanie: 6,6 litra (żeby mieć mniejsze, to naprawdę trzeba jeździć ostrożnie.
Większych usterek nie było (do dziś).
Przebieg: 161 tys.
Jazda mieszana, trochę tras, trochę miasta.
Średnie spalanie: 6,6 litra (żeby mieć mniejsze, to naprawdę trzeba jeździć ostrożnie.
Większych usterek nie było (do dziś).
- Od: 24 kwi 2022, 13:52
- Posty: 2
- Auto: Mazda 2, 1.3 Zj, 2010
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości