Wspomaganie kierownicy – raz działa – raz nie

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez joly » 1 kwi 2016, 10:06

Witam wszystkich na forum. Od sierpnia '15 posiadam Mazde 3, Takuya – czerwona.
Autko jest super wygodne i fajne ale... od grudnia borykam sie ze wspomaganiem kierownicy. Moze pokrotce....Prosze o pomoc, bo brakuje mi juz cierpliwosci w odwiedzaniu mechanikow.
Z gory przepraszam za brak polskich liter.

w grudniu przy mrozach nie mialam wspomagania – palila sie lampka. <płacze> Wracalo w cieplych garazach, stad moje decyzja o regeneracji. W tym takze czasie kupilam nowy akumulator Boscha. W polowie stycznia pojechalam na regeneracje. Czekalam kilka godzin i zrobione. Dzien pozniej dalszy wyjazd. Jade ok. 30 m do sklepu. Wyjezdzam z parkingu – nie ma wspomagania, pali sie lampka, Wracam do miejsca regeneracji pompy Mowia, ze wszystko ok....Cos tam robia no i wraca wspomaganie. To styczen ok 14-go.

Dokladnie miesiac pozniej 14 lutego zaplanowana wycieczka..odpalam, jade na stacje ok 100 m..i nagle czuje, ze nie mam wspomagania – pali sie lampka <płacze> . Gasze i zapalam silnik kilkakrotnie...i nic. Pojechalam dalej i zatrzymalam sie dluzej. Odpalam auto – wspomaganie jest ale tylko przez chwile i zanika. Sytuacja powtarza sie jeszcze raz. Generalnie wspomaganie nie ma. Umawiam sie do mechanika, aby zgodnie z sugestia naprawiaczy pompy sprawdzic napiecia itp. Dojezdzam do mechanika..wspomaganie wrocilo. Ale auto zostalo. Panowie przeczyscili styki i naprawili wtyczke, ktora wchodzi do pompy – byla polamana.
Wspomaganie jest...mysle sobie ..moze to ta wtyczka....Taaaaaaaaaaa!

23-go marca wyjazd – dlugi ok. 1600km. Wszystko ok. Trzy dni pozniej odpalam auto – pali sie kontrolka wspomagania, ktorego nie ma! :( Ruszam i po kilkunasu metrach wspomaganie wraca. Wieczorem spawdzam – nie ma wspomagania. Przejechalam sie kawalek – wylaczylam auto...zapalilam ponownie...po kilku sekundach wspomagnie jest, lampka sie gasi. Gasze, zapalam...ok...gasze, zapalam..ok. Zaraz po swietach (auto stalo 2 dni) jade do mechanika i na MOT – musialam. Caly czas nie ma wspomagania. Wieczorem odbieram auto...wszystko ok. Mechanik mowi, ze sprawdzal i komputer pokazal mi niskie ladowanie dlatego tez wymienil mi TRZYMIESIECZNY akumulator....wspomaganie jest...ale juz po odpaleniu auta wiem, ze problem jest, bo wspomaganie zalacza sie po kilkunastu sekundach i gasnie lampka. Na drugi dzien rano – wspomaganie niet. Nie pomogla jazda, gaszaenie i zapalanie...Podjechalam elektryka...( mam umowiona wizyte na srode 6 kwietnia) – sprawdzil ladowanie...jest a wspomaganie niet. Podjechalam jeszcze do innego..tam przeczyscili mi te styki i te wtyczke z lutego....Ponoc dziala.... Zapalam auto ..swieci sie kontrolka wspomagania i silnika....gasze, zapalam..to samo...za trzecim razem gasnie silnik...zostaje wspomaganie. Ruszam..po kilkunastu metrach wraca wspoaganie....Nastepny dzien odpalam auto....nie ma ....ruszam na parkingu do przodu, do tylu...Gasze auto, zapalam i po kilku sekundach jest wspomaganie...gasze i zapalam...prawie zaraz gasnie kontrolka, za nastepnym gaszeniem i zapalaniem jest perfekt....Zalacza sie od razu.
Zaobserwuje jeszcze....

Szczerze mowiac...to mam dosyc...nie chcialabym wymienic polowy silnika i innych czesci...bo to, bo tamto..a moze to...
Licze, ze moze komus uda sie zrobic test...i moooooooze cos sie okaze....
Bardzo przeprazam za dlugi post ale chcialam opisac wszystko....
Prosze forumowiczow o sugestie, moze ktos sie spotkal z takim zjawiskiem....auto chore a z nim od lekarza do lekarza.....i <dupa>
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Postprzez ZOOMik » 1 kwi 2016, 12:10

Witaj,
Przyczyn może być wiele…począwszy od problemów z niskim napięciem (akumulator, alternator) przez brak kontaktu/styku (przewody, konektory, bezpieczniki) skończywszy na usterkach samej pompy (silnika/osprzętu) lub elektroniki sterującej.
Zacząć należałoby od diagnostyki komputerowej (odczytania błędów), bo bez tego to, jak zwykle w takich przypadkach, „wróżenie z fusów”. Niestety jedyne, co mogę Ci poradzić w tej sytuacji to znalezienie dobrego ASO lub niezależnego warsztatu, bo jak na razie to widzę, że trafisz do takich, co głównie naciągają Cię na koszty (regeneracja pompy, wymiana nowego akumulatora).
Napisałaś, że któryś z mechaników odczytał, jeśli dobrze zrozumiałem, błąd niskiego napięcia i sprawdził aku, alternator/ładowanie i wszystko było OK. No to powinien jeszcze sprawdzić połączenia – konektory/przewody/styki/bezpiecznik od układu wspomagania/jego styk w gnieździe, itd., dopiero w dalszej kolejności zabrać się za samą pompę/silnik – a ta, jak napisałaś, była już regenerowana „na dzień dobry”.
P.S.
Skąd jesteś?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez joly » 1 kwi 2016, 14:25

Dzieki za odpowiedz...Generalnie w Polsce to z Torunia. Obecnie jestem w UK do konca czerwca.
Na chwile obecna wspomaganie jest ale po kilku minutach, badz przejechanych kilometrach. Dzis rano np. odpalam autko – jasne, ze nie ma wspomagania – lampka sie pali. Jade do sklepu, ruch miejski, wjezdzam na parking, szukam miejsca...wow...wspomaganie wrocilo, lampka nie pali sie....kierownica chodzi tak leciutko jak city w fiacie (pewnie po mocowaniu sie z kierownica bez wspomagania, jak sie ono pojawia to az szok, ze tak lekko – zwlaszacza dla mnie) :D

Problem jest, ze jestem w UK. A tutaj wszytko od innej strony. I czasami nie sily przetlumaczyc.
Co do napiecia...gosc wymienil akumulator, bo wtedy pokazalo mu niskie napiecie ale jak na nastepny dzien podjechalam do elektryka a wspomagania akurat nie bylo...napiecie bylo ok, jak mowil, bo zmierzyl.

Zastanawialam sie sie jeszcze nad paskiem i napinaczem?

A maglownica?
Plyn byl zalany przy regeneracji pompy – "bij zabij" nie wiem jaki – trzyma poziom.
Sterownik pompy?

Tylko jak to wszystko wytlumaczyc anglikom – nie chodzi o jezyk <nie>
Pozdr

Dopisano 1 kwi 2016, 14:44:

I jeszcze... generalnie teraz to jest problem po dluzszym postoju. Rano, badz wieczorem, gdy auta w ciagu dniu dnia nie ruszam.... jak juz pompa zalapie i uzywam samochodu a nie stoje dlugo – jest ok. Przynajmniej do dzis....Odpale wieczorem i zobacze....

Czy bledy odnosnie pompy wpomagania zapisuja sie na komputerze? Czy tez kasuja sie po drugim razie?

Pozdr
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Postprzez ZOOMik » 2 kwi 2016, 21:42

Aaa UK, no to co nieco tłumaczy ;) Szkoda, bo tu potrzebny jest prawdziwy mechanik a nie „wróżbita”. No a z kolei poprzez forum to sama rozumiesz, że mimo najlepszych chęci czasami nie sposób pomóc.
Co do meritum…z uwagi na te periodyczne przerwy w działaniu (zakładając, że „z prądem” jest faktycznie wszystko OK) to bardziej niż sterownik podejrzewałbym problem z pompą a konkretnie jej silnikiem, w którym, np. zawieszają się szczotki, lub wytarty jest komutator, no ale pisałaś, że ta była regenerowana (cokolwiek to znaczy) i sprawdzona, więc...(?) Błędy, jeśli są, powinny się zapisać i należałoby je odczytać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez joly » 3 kwi 2016, 11:08

Pompa byla regenerowana w Polsce w styczniu Byl wymieniany silniczek i plytka sterujaca – bylam u nich 2 razy... Jesli chodzi o "wrozbitow" to problemy z nimi pojawily sie tez w Polsce w okresie od stycznia do marca, bo wlasnie w tym czasie przestalo mi dzialac poprawnie wspomaganie. Bylam u renomowanego mechanika.....Znalazl ponoc problem. Wedlug niego byla to kostka – wtyczka pinowa wchodzaca do pompy. Dzwonilam do niego...Okazalo sie, ze ja usunal i polaczyl to jakos bez kostki na jakies zaciski.... <oczy> I moze tu jest "pies pogrzebany".

A tutaj, tj w UK, musialam pojechac na MOT czyli przeglad techniczny, bo sie konczyl i akurat nie bylo wspomagania – gosciu sprawdzil i ponoc nie bylo ladowania – dlatego zmienil akumulator...co oczywiscie nie bylo rozwiazaniem problemu....i odeslal mnie do elektryka.

Na srode jestem umowiona z elektrykiem..tutejszym.... zobacze....
Moze cos znajdzie.....moze to nieszczesne , obecne polaczenie pompy z silnikem jest krotko mowiac...do <dupa> .

Uwazasz, ze to problem czysto elektryczny? Wiem ...trudno powiedziec na odleglosc...ale czy zwrocic uwage na cos jeszcze?

ps..teraz wspomaganie nie ma...moze i dobrze, bo komputer cos powie <co?>

Pozdr
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Postprzez ZOOMik » 3 kwi 2016, 23:41

Dziwne, że „magik” od pompy wymienił silnik i sterownik a pozostawił (przeoczył?!) uszkodzoną wtyczkę, ale cóż, wszystko jest możliwe. Nie zdziwiłbym się nawet gdyby ta „regeneracja” tak naprawdę była zbędna. Zakładając, że ten renomowany mechanik trafnie zdiagnozował usterkę, to sam sposób naprawy może budzić wątpliwości, więc oczywiście warto się temu przyjrzeć. Tak, wiele wskazuje na to, że problem jest typowo elektryczny – odczytane kody błędów pozwoliłby napisać coś więcej. Pozostaje mieć nadzieję, że elektryk, z którym się umówiłaś podoła wyzwaniu :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez joly » 4 kwi 2016, 11:11

Dzieki za podpowiedzi.
Czekam do srody. Dam znac co i jak.
Pozdr :)
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Postprzez joly » 6 kwi 2016, 21:37

Witam, otoz po diagnozie – wedlug tutejszego elektryka i mechanika – problem tkwi w pompie.
Powiedzial, ze prad dochodzi do pompy a pompa nie odpowiada.
Tak wiec trzeba wymienic pompe. tutaj tez robia regeneracje ale kosztuje ona dwa razy tyle, co uzywana pompa...wiec zdecydowalam sie na uzywana...Co z tego wyniknie – zobaczymy!
Pompa ma byc w piatek....
Oby to rozwiazalo problem..... :(
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Postprzez ZOOMik » 8 kwi 2016, 23:11

Przecież pompę regenerowałaś, więc powinna być sprawna.
Gdyby okazało się, że faktycznie to ona jest przyczyną, na Twoim miejscu żądałbym od tamtego warsztatu zwrotu pieniędzy.
A czy ten mechanik/elektryk odczytał błędy?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez joly » 9 kwi 2016, 10:06

Witam
Ponoc sprawdzal wszystko.... <co?> . Powiedzial mi, ze prad jest....dochodzi do pompy a ona nie odpowiada...
Tyle sie od niego dowiedzialam. Pompe juz mam – uzywana – we wtorek ja podlaczy...
Moze to jednak pompa...? Autko bylo lekko bite w prawy przod (poprzedni wlasciciel), tam gdzie jest pompa. Moze powstaly jakies inne uszkodzenia w tej pompie i regeneracja po prostu niewiele pomogla...nie wiem... U naprawiaczy pompy bylam juz 2 razy. Za kazdym razem co innego....A za trzecim razem jak mi padlo wspomaganie to pojechalam do mechanika w Toruniu i on podlaczyl pompe bez kostki – dzialala miesiac....Problem byl taki, ze jak do niego dojechalam, to jak u dentysty – zab przestal bolec – wspomaganie wrocilo...Ten mechanik sugeruje sterownik pompy. Pewnie puscily luty na plytce.....

Dziwne bylo to, ze po regeneracji – tej pierwszej – na drugi dzien nie bylo wspomagania. Podjechalam do nich...cos tam robili...patrzyli...sprawdzali prad w aucie – byl ok. Wtedy gadali cos o plytce. Szukali zamiennika i nie znalezli. Cos tam chyba pogrzebali w tej starej (moze cos polutowali?) i zadzialalo. Na miesiac....

Czy Twoja pompa chodzi glosno? Slychac ja?

Pozdr
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Postprzez ZOOMik » 10 kwi 2016, 21:48

Pompę słychać w momencie kręcenia kierownicą…jak zajrzysz pod maskę.
W wyniku stłuczki pompa/sterownik mogła ulec uszkodzeniu, co nie zmienia faktu, że jeśli warsztat zabiera się za jej regenerację/naprawę (jak zwał tak zwał) i bierze za to pieniądze to powinien usterkę zdiagnozować i skutecznie usunąć. No nic, wymienisz na zakupioną używkę to zobaczymy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez joly » 28 kwi 2016, 09:43

:) Witam po dlugiej przerwie.... Ale dopiero wczoraj odebralam auto z warsztatu... Niestety!
Zakupiona uzywka pompy wspomagania byla "walnieta". Po zamontowaniu chodzila moze chwile, "wyla" niemilosiernie – glosniej niz silnik a nastepnie padla na amen. Na szczescie zwrocono mi kase za nia....Moj mechanik sam podjal kroki rozwiazania problemu. Wyslal pompe do regeneracji – najpierw do sprawdzenia – okazalo sie, ze pompa jest totalnie skorodowana (poprosilam o dokladny opis i maja mi przyslac) i jest nie do naprawienia. Tutaj w UK trudno jest uzyskac konkretne informacje. Kto tu byl, wie o czym mowie. Nawet w przychodni nie powiedza, jakie masz wyniki, nawet ich nie widzisz na oczy, bo wracaja do lekarza :) A jak u lekarza zapytasz o nie, to wielkie zdziwienie – przeciez sie na tym nie znasz.....I tak to tu jest...
Tak samo z pompa...popsuta, nie dziala, nie do naprawienia...i juz.
Ale naprawili, tzn wymienili cos – moze mi napisza dokladnie co – pompa dziala, chodzi cichutko i ma dozywotnia gwarancje. I to jest na plus. W PL dostalam gwarancje za 6 miesiecy za polskie 600 zl.
Tutaj wydalam prawie 500 funtow za dozywotnia gwarancje.... :) Tylko, ze gdybym wiedziala, ze regeneracja w PL to taka lipa, za te kase mialabym nowa pompa i nie stracilabym tyle zdrowia....
Mechanik sam zajal sie wysyka i odbiorem pompy a takze kontaktem z firma. Takze w przypadku uzywki – tez sam ja odeslal z andotacja, ze nie dziala....mimo, ze ja zamawialam...Obsluga super :)
Wczoraj odebralam auto. Mechanik opisal, co zrobil. Zwocil uwage, ze autko bylo lekko bite, ze tam jakis plastik jest pekniety, ze nie ma wszytkich srubek przy blotniku i cos tam lekko wygiete....Zalecil mi takze wymiane wtyczki, tej ktora wklada sie do pompy, podlacza sie...
I tu mam prosbe o fachowa nazwe – bo chce to gdzies kupic – jak tego szukac? Tylko serwis Mazdy? Czy mozna kupic sama wtyczke, czy z wiazka kabli....Moze ktos wie? Pompa jest dwupinowa...

Tak wiec, reasumujac, dzieki partaczej robocie w PL mialam unieruchomone auto przez miesiac. Momentami myslalam, ze snie....
A tak BTW – nigdy nie nalezy kupowac uzywki – tego typu – z nieznanego zrodla. Szkoda pieniedzy i nerwow. <płacze>
W wolnym czasie zrobie kilka fotek autka na forum....
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Postprzez KMBak » 28 kwi 2016, 19:27

No i fajnie, że ogarnęłaś temat. <spoko> Dzięki za informacje zwrotne.
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez ZOOMik » 29 kwi 2016, 22:53

No proszę, jednak partacka „regeneracja” w PL – tak naprawdę to powinnaś wracać do tego warsztatu aż do skutku, tym bardziej, że udzielono Ci, jak piszesz, półrocznej gwarancji. A w ostateczności, gdyby się nie spisali, zażądać zwrotu pieniędzy. No nic, dobrze, że już problem rozwiązany a na przyszłość będziesz mądrzejsza o te doświadczenia. Co do wtyczki to w oryginale dostępne są tylko całe wiązki przewodów, ale może używkę uda się namierzyć albo jakiś zamiennik dopasować(?)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez joly » 30 kwi 2016, 10:18

Dzieki za wszelkie slowa i wsparcie :)
Tak naprawde to teraz mam problem, bo musze skontakotwac sie z firma w PL, tej od regeneracji.
Jechac do nich nie mam po co.....bo pompa jest zregenerowana przez firme z UK. Jedyne co moge zrobic to zadac zwrotu pieniedzy albo zalozyc im sprawe cywilna....Przez ich partactwo stracilam sporo kasy, nerwow, kosztow zwiazanych z uzywaniem innych srodkow lokomocji. A jak widac, tutaj wszystko w funtach ;P a wiec regeneracja pompy plus praca mechanika to juz 700 funtow czyli prawie 4000 zl!
Za te kwota w PL mialabym nowa pompe i zdrowie i swiety spokoj. O to chodzi. Co mi teraz po ich gwarancji. Mialam wysylac do nich pompe ponownie z UK? Sama przesylka kurierska w jedna strone to niecale 100 funtow ( waga i ubezpieczenie i sam transport – to delikatna czesc) :| Kredyt zaufania do tej firmy skonczyl sie! Od regeneracji pompa "wysiadla" 3 razy! Ile razy mozna jezdzic do partaczy?
Mam zamiar ostrzec przed nimi, nawet tutaj na forum ale przyznam szczerze nie przeczytalam regulaminu :P i nie wiem czy moge.....
Sorry, troche mnie ponosi, jak o tym mysle....
Bede to zalatwiac w przyszlym tygodniu. Poki co, zycze wszystkim udanej majowki, bezpiecznych podrozy na grillowanie! I nie tylko :)
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Postprzez ZOOMik » 1 maja 2016, 11:49

Zanim zlecimy jakiejś firmie naprawę (wykonanie usługi) warto poszukać o niej opinii. Gdy już się zdecydowaliśmy a nie jesteśmy zadowoleni z efektów jej pracy to należy domagać się stosownych poprawek. Jeśli mimo to firma „nie daje rady” to żądamy zwrotu kasy i rozstajemy się z nierzetelnym, niekompetentnym warsztatem wystawiając mu, ku przestrodze dla innych, stosowną oceną, chociażby na forum (jest stosowny dział do tego). Oczywiście trudno wyobrazić sobie, głównie z powodów ekonomicznych, przymusowe „wycieczki” z GB do PL, ale należało liczyć się z ryzykiem, że jeśli coś pójdzie nie tak to będzie problem z fizyczną reklamacją z racji odległego od serwisu miejsca naszego pobytu. Podobnie ma się sprawa oceny ryzyka związanego z zakupem używanych części niewiadomego pochodzenia – po prostu czasami to się nie opłaca. Dołączam się do życzeń…pozdrawiam i powodzenia :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez joly » 1 maja 2016, 15:51

Dzieki. Zawsze istnieje ryzyko, ze cos co naprawiamy odmowi posluszenstwa. Zgadzam sie. Nie da sie jednak zabezpieczyc na 100%.! Przebywam zarowno w PL jak i UK. Musialabym miec serwis i tu i tam dotyczacy tej samej rzeczy. To absurd! Co do firmy – sprawdzona. Ma dobre opinie. Akurat w moim przypadku – niewypal. Za kazdym razem, jak mi "siadlo" wspomaganie – dzwonilam do nich. Bylam u nich 2 razy na poprawkach. Ja padlo za trzecim razem, kazali sprawdzic elektryke w aucie, bo to niemozliwe, ze pompa nie dziala.....Na moje nieszczescie jak dojezdzalam do elektryka wspomaganie wrocilo, a elektryka byla ok. Sprawdzona. To wtedy elektryk powiedzial, ze wtyczka nie laczy. I podpial na spinki. Bylo dobrze. Duzo jezdzilam....No i w tym stanie rzeczy przyjechalam do UK. I tu mi problem wrocil. Wiem, ze sie wydarzylo, wiem, ze ryzyko.....Rownie dobrze moglaby "nawalic" nowa rzecz z serwisu...Ile razy tak sie zdarza...To los....zeby nie powiedziec pech.
Mam raport z firmy BAA REMAN (ma tez oddzial w Krakowie), ze elektronika w pompie byla nie do naprawienia – wszedzie byla korozja. Skorodowane czesci wymienili na nowe. Zreszta, jak ta pompa wrocila – widzialam ja – wygladala jak nowa. Az bylam zdumiona, ze to moja!
Poprzednio pompa zawsze glosno pracowala nawet po regeneracji. Ponoc tak pracuja te pompy.... a teraz – nawet jej nie slychac...

Ja jestem rozgoryczona i tyle. Jak byla mozliwosc regeneracji to z niej skorzystalam. Po prostu. Nie myslalam, ze odwala fuszerke. Poza tym dajac cos do naprawy nie zaklada sie z gory, ze ponownie sie popsuje....
A teraz sie ciesze, ze wszystko jest ok. :) Milego weekendu i pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Postprzez joly » 18 maja 2016, 12:06

Witam
Sprawa zakonczona. Serwis w PL zwrocil mi kase. Gadali cos, ze wody do pompy nie nalali...Ja na to, ze tez nie nalalam..., ze to oni robili regeneracje i zadnej wody nie powinno tam byc po regeneracji....i tyle.
Kase mam na koncie.
Mam nadzieje, ze to koniec problemow :)
Teraz poszukuje tej nieszczesnej wtyczki....Dam zdjecia, moze ktos, cos wie..widzial...
Ale to juz w nowym watku.
Dzieki :)
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2016, 08:55
Posty: 13
Auto: Mazda 3,Takuya Special Edition, BL, 61 Plate, 1.6 MZR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323