Głośna praca pompy wspomagania

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez KMBak » 1 kwi 2016, 20:02

No to kurde nie wiem, gdzie ten płyn z czasem znika... Nie wiem jaki ten układ ma obieg i czy płyn może dostawać się gdzieś indziej. A parować może tylko "to rzadkie"... <co?>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 13:36
Posty: 3818 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez djborsi » 13 kwi 2016, 20:21

Auto odebrane kilka dni temu.
Panowie specjaliści z miasta Krakowa stwierdzili, że pompa pracuje prawidłowo.
Skasowali 100 zł z diagnozę i odesłali (jak się okazuję- są jeszcze uczciwi ludzie w tym świecie motoryzacyjnym).
Panowie z zaufanego warsztatu zamontowali, zalali nowym olejem i oddali auto w moje ręce.
Warto wspomnieć, że przy demontażu olej był podobno bardzo czysty.

Przy odbiorze Mechanicy podkreślali wielokrotnie, że tego typu dźwięki z pomp elektrohydraulicznych są czymś normalnym i nie powinienem się przejmować.

Podsumowując próbę naprawy stwierdzam, że:
– dźwięki minimalnie się zmieniły, teraz kojarzą mi się bardziej z silniczkiem elektrycznym,
– dodatkowo mam wrażenie, że wspomaganie lepiej pracuje, bo kierownica jakby lżej chodzi.
– czuję się bardziej komfortowo, ponieważ pompa została zdiagnozowana i jej regeneracja, czy wymiana, na razie nie jest konieczna.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 cze 2015, 20:45
Posty: 10 (1/2)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3 / 2011, 2.0 MZR, 150KM, automat

Postprzez katana20@interia.eu » 20 gru 2017, 11:00

Witam
u mnie od pewnego czasu praca pompy wspomagania też jakby bardziej słyszalna i to nie tylko podczas manewrów parkingowych. Płyn w zbiorniku ok 2 cm ponad min. Dodatkowo przy ostrych skrętach i manewrach, gdy koło kierownicy wykona zwrot o ok 90-120' w kierownicy słychać pojedyncze skrzypnięcie coś jakby przeskok sprężynki. Występuje gdy kierownica przekracza obrotem pewien moment zarówno w jedną jak i w stronę gdy powraca do punkt wyjścia. Głos wyraźnie dobiega ze środka kierownicy. Na początku myślałam, ze to plastik w kierownicy trzeszczy bo zimno. Teraz zaczynam się martwić. Nie zauważyłam gorszej pracy układu wspomagania. Auto prowadzi się lekko. Ktoś ma pomysł?
Początkujący
 
Od: 15 paź 2017, 18:01
Posty: 5
Auto: Mazda 3 BL 2012 1.6 MZR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323