Błędy P0087 + P1180 POMOCY

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez madzia333 » 15 gru 2017, 14:49

Witam, zakładam nowy wątek gdyż nie odnalazłem połączenia tych 2 błędów plus wynikiem czego one się pojawiły. Więc kobieta jeżdzącą tym autem BL 2010 109km doprowadziła do max rezerwy tak, że nie było żadnej kreski a po zatankowaniu za 40zł nie wskoczyła żadna kreska, nie wiem na czym ona jechała, tam było pusto, po zatankowaniu za 100zł kreski się ruszyły, po przejechaniu jakiś 50km, auto zaczęło turgać i gasnąć przy 3000/obr. Gdy trochę pojeżdzę w niektórych przypadkach jest dobrze, jest moc i jedzie prawidłowo, a czasami gaśnie na jeszcze wyższych obrotach. EGR i DPF zrobiony nowy soft itp, proszę o pomoc co to może być filtr zmieniałem w lutym, a zrobiłem może 5 tyś km, może być sitko w baku? przebieg niby 218000 lub jakiś wadliwy filtr? może jak ona doprowadziła do takiej rezerwy to zassało z dna baku jakiegoś kilkuletniego syfu? Chciałbym zacząć od mniejszych napraw aniżeli pompo wtryskiwacze. Wymieniłem wcześniej turbinę, przewód dolotowy, olej Dexelia, wszystkie filtry w lutym. Bardzo mało jeżdzę. Proszę o jakąkolwiek POMOC bo nie mam siły boję się wyprzedać i w ogóle jeździć tym autem. Od czego powinienem zacząć? Z góry dziękuję

Dopisano 16 gru 2017, 11:21:

Czy ktoś jest w stanie pomóc :( wielkie podziękowania z góry
Początkujący
 
Od: 5 mar 2017, 15:31
Posty: 8
Auto: Mazda 6 GJ 2013 2.5 Pb 141kw Sedan

Postprzez madzia333 » 17 gru 2017, 09:24

Dodam jeszcze, że na biegu jałowym obroty prawidłowe, nic się nie dzieje, wszystko pracuje równo. Nic nie kopci itp. jak jest dobry dzień to jeździ ok, jest moc
Początkujący
 
Od: 5 mar 2017, 15:31
Posty: 8
Auto: Mazda 6 GJ 2013 2.5 Pb 141kw Sedan

Postprzez smile » 17 gru 2017, 17:56

Zmień mechanika lub sprzedaj auto.

Ktoś rozszyfrował błędy czy lokalni magicy uważają je za mało istotne?!
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez undead » 17 gru 2017, 18:07

Błąd P0087 oznacza za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwa, zaś P1180 oznacza błąd systemu zasilania.
W pierwszej kolejności może być problem z filtrem, pompą (skutki zapchania filtru) lub zmniejszył się przekrój wężyków (zabrudzone)– ale zacząłbym od filtra + zatankowanie do pełna
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2017, 09:05
Posty: 43 (0/4)
Skąd: Piaseczno
Auto: Mazda CX-5 SkyPASSION 2017 2.5l 194KM

Postprzez madzia333 » 18 gru 2017, 17:02

Ok dzięki za info, wymieniałem wcześniej na Filtrona, może zmienić na jakąś inną markę?
Początkujący
 
Od: 5 mar 2017, 15:31
Posty: 8
Auto: Mazda 6 GJ 2013 2.5 Pb 141kw Sedan

Postprzez undead » 18 gru 2017, 19:16

Sugeruję inną markę.
Kiedyś jak chciałem aby ASO przy wymianie oleju założyło przeze mnie kupiony filtr Filtrona, to powiedzieli albo Fitron albo gwarancja. Ogólnie ten producent nie cieszy się dobrą marką.
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2017, 09:05
Posty: 43 (0/4)
Skąd: Piaseczno
Auto: Mazda CX-5 SkyPASSION 2017 2.5l 194KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323