Mazda 3 BL – rodzaje tylnego zderzaka z MPS'a
1, 2
Witam,
Rozważam przeszczep tylnego zderzaka z MPS'a BL do mojej Mazdy 3 BL Sport. Na internecie widzę różne rodzaje tylnego zderzaka do MPS'a BL 2009-2013, mnie interesują te dwa poniżej, ze względu na dodatkową lufę.
Opcja 1:
Opcja 2:
Czy to są jakieś dwie różne wersje, lift/po-lift? Czemu Opcja 2, czerwony zderzak, ma dół w innym kolorze (szary), a Opcja 1, czarny zderzak, jest cała tego samego koloru, a nie czarno-szara?
Rozważam przeszczep tylnego zderzaka z MPS'a BL do mojej Mazdy 3 BL Sport. Na internecie widzę różne rodzaje tylnego zderzaka do MPS'a BL 2009-2013, mnie interesują te dwa poniżej, ze względu na dodatkową lufę.
Opcja 1:
Opcja 2:
Czy to są jakieś dwie różne wersje, lift/po-lift? Czemu Opcja 2, czerwony zderzak, ma dół w innym kolorze (szary), a Opcja 1, czarny zderzak, jest cała tego samego koloru, a nie czarno-szara?
Moje Zoom-Zoom: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=165860
Zderzak jest jeden i ten sam. Natomiast kolorystyka może wynikać z różnych rynków – ten drugi prawdopodobnie pochodzi z Mazdaspeed3.
Doprecyzuję też wypowiedź Krzyśka odnośnie limitowanej wersji mps-a. Dostępna była wyłącznie w białej perle lub czerwieni Velocity. Obudowy lusterek oraz część tylnego spoilera przy podszybiu pokryto czarnym lakierem a felgi oraz dolną część tylnego zderzaka – gunmetal. We wnętrzu, tapicerka również zmieniła barwy z pstrokatej czerwieni na czarną. Dodatkowo na rynku japońskim dach wieńczyła antena typu „shark fin”
Doprecyzuję też wypowiedź Krzyśka odnośnie limitowanej wersji mps-a. Dostępna była wyłącznie w białej perle lub czerwieni Velocity. Obudowy lusterek oraz część tylnego spoilera przy podszybiu pokryto czarnym lakierem a felgi oraz dolną część tylnego zderzaka – gunmetal. We wnętrzu, tapicerka również zmieniła barwy z pstrokatej czerwieni na czarną. Dodatkowo na rynku japońskim dach wieńczyła antena typu „shark fin”
Rozumiem, że Kolega oprócz przeszczepu zderzaka od MPSa chce zrobić jakąś formę przeszczepu układu wydechowego bo chyba jedna dziurka nie będzie pusta Coś mi się zdaje, że to będzie musiało trochę kosztować sam ciekaw jestem ile.
Japan – the best producer in the world !
Tytan napisał(a):Rozumiem, że Kolega oprócz przeszczepu zderzaka od MPSa chce zrobić jakąś formę przeszczepu układu wydechowego
Dokładnie tak, na razie robie rozeznanie w temacie. Tłumik końcowy z MPS'a lub jakiś tuningowany z bardziej sportowym brzmieniem.
Moje Zoom-Zoom: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=165860
hej,
fajna modyfikacja monkahead! Życzę niskich kosztów i super efektu
Co do zderzaka, to chciałem zwrócić uwagę, że z dwururką miały też mazdy 2.5 l (nie był to mps). Nie jestem pewien, czy zderzak w tym modelu różnił się od mpsowego. Na oko wyglądają tak samo, ale możliwe, że stąd różnice kolorystyczne.
szerokości.
fajna modyfikacja monkahead! Życzę niskich kosztów i super efektu
Co do zderzaka, to chciałem zwrócić uwagę, że z dwururką miały też mazdy 2.5 l (nie był to mps). Nie jestem pewien, czy zderzak w tym modelu różnił się od mpsowego. Na oko wyglądają tak samo, ale możliwe, że stąd różnice kolorystyczne.
szerokości.
Moja Mazda 3 MPS http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=170913
Owszem, może być także z wersji 2.5 L. Grzebnąłem nieco głębiej w swoim archiwum i okazuje się, że jednak zderzaki mps-ów występowały także, jako całe jednolicie malowane. Zatem, monkahead masz aż trzy opcje...coś tam na pewno wybierzesz
To jeszcze mi napiszcie czy MPS występował w kolorze Graphite Mica, to bym już malować nie musiał, 500zł do przodu na dzień dobry
Wysłano z Nokia Lumia 925
Wysłano z Nokia Lumia 925
Moje Zoom-Zoom: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=165860
w grafitowym nie widziałem ani jednego mpsa na forach polskich, niemieckich i hamerykańskich (się pozapisywałem )
Ale ratunkiem może okazać się właśnie wersja 2.5l... Choć ich ilość w Polsce też może być niewielka, bo to chyba na rynek amerykański było sprzedawane.
Ale ratunkiem może okazać się właśnie wersja 2.5l... Choć ich ilość w Polsce też może być niewielka, bo to chyba na rynek amerykański było sprzedawane.
Moja Mazda 3 MPS http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=170913
qgp napisał(a):Ale ratunkiem może okazać się właśnie wersja 2.5l...
Dzięki kolego za pomoc ale nie planuję sprowadzania części zza oceanu. Wychodzi na to że trzeba będzie coś kupić w Polsce i pomalować. Muszę zrobić sobie jeszcze wizualizację i kosztorys. To jest raczej projekt na zimę.
Moje Zoom-Zoom: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=165860
qgp napisał(a):w grafitowym nie widziałem ani jednego mpsa na forach polskich, niemieckich i hamerykańskich (się pozapisywałem )
I nie zobaczysz (chyba, że oklejony lub przemalowany), bo ten produkowany był tylko w 4 wersjach kolorystycznych nadwozia: biały, srebrny, czerwony, czarny
MPS są też niebieskie. Oprócz wymienionych przez Zoomika. Tyle, że chyba tylko w USA.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Postanowiłem zobaczyć jak to może wyglądać, oto ori zderzak ze Sport'a:
a to "doklejona" amatorsko na komputerze druga lufa. Moim zdaniem w realu będzie to dobrze wyglądać, co sądzicie?
a to "doklejona" amatorsko na komputerze druga lufa. Moim zdaniem w realu będzie to dobrze wyglądać, co sądzicie?
Ostatnio edytowano 2 sie 2014, 21:35 przez monkahead, łącznie edytowano 3 razy
Moje Zoom-Zoom: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=165860
Według mnie nie warto. Ale ja mam sporta.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości