Mazda 2.2 Mzr 185 VBC solenoid valve
Strona 1 z 1
Witam wszystkich, od 3 tygodni jestem posiadaczem Madzi jak w tytule. Mazda miała przepchany dpf, który został usunięty, auto jeździ zdecydowanie lepiej, lecz silnik nie ma pełnego doładowania do 3000 obrotów, powyżej rwie jak szalona. Podejrzenie padło na zawór VBC. Jak wymienić ten zawór, bez rozbierania połowy auta. Znajduje się z tyłu silnika pod kolektorem ssącym, ciężko wsadzić tam nawet dłoń.
-
szakkalll
Odpowiem sobie sam, dość dobry dostęp do zaworu jest od spodu auta, u mnie jednak całkowicie zapieczona jest geometria turbiny w pozycji otwartej (auto stało rok nie odpalane), cięgno chodzi w granicach 1mm .
-
szakkalll
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości