Odgrzeje trochę kotlecika i mała historia dla was
2 paź 2014 mój poprzedni post o wymianie łożysk OPTIMAL od tego czasu mazda zrobiła u mnie bardzo mało km tylko 22 tyś dlatego że są 2 samochody jest teraz i motocykl więc nawet ostatnie 2 miesiące max 600km. Doszukiwałem się różnych problemów systemu ABS co to może być, teorie nie z tej ziemi a nic nie pomagało przy okazji doszedłem do tego iż mam trochę zbyt niskie ładowanie alternatora i parę innych mało istotnych problemów które bez kosztów zrobiłem. W ubiegłym tygodniu poddany już zagadka nie do rozwikłania po tygodniowym postoju ruszam mazdą na przegląd do stacji diagnostycznej i słychać szum z prawego koła w tym momencie wyjaśniło się wszystko
Dziś jestem po wymianie łożyska (KAMOKA) oczywiście jak zawsze własnymi rękoma.
Problem rozwikłany ABS działa przestał się zaświecać w środku jest ponownie cisza, łożysko dostawało luzy co skutkowało zmianą odległości pomiędzy paskiem magnetycznym a czujnikiem im cieplej tym problem szybciej się pojawiał w zimne dni mogłem zrobić 20km czasem więcej i ABS się nie zapalił nie pomyślał bym o tym że to może być wina problemów z ABS gdyby się nie odezwało szczególnie że się nie grzało podczas jazdy.
Nie wiem nie miałem czasu zerknąć wstecz do tematu czy było podawane gdyby ktoś potrzebował wiedzieć jakie klucze potrzebne:
1. Śrubokręt do zdjęcia zabezpieczenia (spręzyny na zacisku)
2. imbus 7mm do tulejek pływających
3. klucz 14mm do odkręcenia tylnej części zacisku (prowadnika)
4. młotek do zdjęcia tarczy ze starej piasty
5. klucz trox T50 potrzebny do odkręcenia piasty
Łożyska kół tylnych
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości