Mazda 3 2005r. benzyna-wymiana sprzęgła
Strona 1 z 1
Sprzęgło całkowite pierwsze slysze a sanki się odkręca a nie wypina to tak dla ścisłości.
Sanek nawet nie ruszaj chyba ze chcesz siedzieć Tydzień i ustawiać wyprzedzenia bo ustawisz zbieżność a auto i tak poleci w bok. Przerabialem podobny problem to wiem o czym piszę.
Ten twój znajomy jeśli robił już takie coś to nie spotka nic nowego w tym aucie a wnioskuje że nie bo pytasz o podstawy.
Sanek nawet nie ruszaj chyba ze chcesz siedzieć Tydzień i ustawiać wyprzedzenia bo ustawisz zbieżność a auto i tak poleci w bok. Przerabialem podobny problem to wiem o czym piszę.
Ten twój znajomy jeśli robił już takie coś to nie spotka nic nowego w tym aucie a wnioskuje że nie bo pytasz o podstawy.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Witam,
Przymierzam się do wymiany sprzęgła w mojej m3 2.0 przy przebiegu 293 tyś km.
Objaw mam taki, że rano bardzo mocno szarpie przy ruszaniu.
Wydaje mi się, że winny jest docisk.
Jest to jeszcze fabryczne sprzęgło w tym aucie.
Na co zwrócić uwagę?
Jest potrzeba posiadania nietypowych kluczy?
Przymierzam się do wymiany sprzęgła w mojej m3 2.0 przy przebiegu 293 tyś km.
Objaw mam taki, że rano bardzo mocno szarpie przy ruszaniu.
Wydaje mi się, że winny jest docisk.
Jest to jeszcze fabryczne sprzęgło w tym aucie.
Na co zwrócić uwagę?
Jest potrzeba posiadania nietypowych kluczy?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość