Regulacja maglownicy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez kropek101 » 13 lut 2014, 17:05

pół biedy jak klepnie przy zgaszonym silniku gorzej jak na odpalonym.
W autach grupy VAG to nie przypominam sobie żeby miał ktoś w rodzinie i mu nie stukało. i każdy jeździł i nic złego się nie działo. Więc nie ma co od razu siać paniki tylko na spokojnie do tematu podejść.
Dziwi mnie to że taki mały przebieg może dużo w miejscu kręcisz albo fabrik feler
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez mazda3marko » 13 lut 2014, 17:11

Zero panic. Po prostu zaczęło mnie to denerwować. Chcę auto doprowadzić do perfect.
Hm – w miejscu ? Po co ? :)
Autem w ciągu roku robie max 5-6tys km, ale to nie zmienia faktu ,że mnie nerwi to
Obstawiam fabrik zad
Ostatnio edytowano 11 mar 2014, 01:32 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2013, 08:51
Posty: 58
Auto: mazda 3 1,6 benzyna 08r

Postprzez iwon44 » 13 lut 2014, 21:32

Niezłe jajca, w 5 letnim autku luz na maglu. Kiedy u siebie na zgaszonym silniku zacząłem szybko ruszać kierownicą, też coś pukało jakby drążki, końcówki, magiel właśnie, ale po odpaleniu silnika, jak układ zapełnił się płynem i ciśnieniem, zero pukania i luzu trzymałęm oba drążki rekoma, kumpel machał kierownicą i ok.
Majta Ci kierownicą przy wiekszej predkości? 130 i wyżej ? pyka magiel przy manewrach parkingowych?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 19:21
Posty: 294 (3/4)
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 3 BK Z6 05r Active

Postprzez mazda3marko » 13 lut 2014, 21:36

Nieeee Zero luzu. Niczym nie majta. Idzie jak trza.
Chęć spotkania, nadal aktualna :)
Ostatnio edytowano 11 mar 2014, 01:33 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2013, 08:51
Posty: 58
Auto: mazda 3 1,6 benzyna 08r

PostTen post został usunięty przez Wojtek 11 mar 2014, 01:33.
Powód: OT

Postprzez mazda3marko » 26 lut 2014, 19:42

Z czego zrobiony jest element magla poz 14 ? http://tufotki.pl/i8tgA
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2013, 08:51
Posty: 58
Auto: mazda 3 1,6 benzyna 08r

Postprzez mazda3marko » 1 mar 2014, 18:37

Panowie nie wprowadzajcie w błąd. W Maździe 3 1,6 nie da się wyregulować magla, bez opuszczenia sanek. Sanki wystarczy opuścić kilka cm, aby było miejsce na ruch klucza 41
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2013, 08:51
Posty: 58
Auto: mazda 3 1,6 benzyna 08r

Postprzez Marcis » 12 kwi 2016, 19:51

Panowie regulował ktoś magla w LFie? Jest taka możliwość? Płyn jest w porządku, wszystko czyste suche i pracuje wzorowo, tylko czuć od jakiegoś czasu luz idealnie na maglu, rozbierałem końcówki itp ale to nie one.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez Marcis » 14 kwi 2016, 17:11

Może ktoś by był mi wstanie pomoc? Mam ogromny luz na lewym drążku. Przy skręcaniu skrzypi, a jeździe, przyspieszaniu, hamowaniu stuka dosyć mocno. Końcówki są dobre, tylko czuje luz na lewym drążku i nie wiem czy to od maglownicy czy drążka. Jak to sprawdzić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez kropek101 » 14 kwi 2016, 19:28

złap za drążek i nim poruszaj przecież wyczujesz luz jeśli będzie, drążek ma pod osłoną gałkę mogła się wybić. Zobacz też czy osłona jest cała może ma gdzieś dziurę i dostała się wilgoć
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez Marcis » 14 kwi 2016, 19:44

Właśnie patrzyłem jeszcze raz, jednak to nie jest na lewym drążku. Raz na lewym, raz na prawym. Stukot dokładnie pochodzi z miejsca wejścia kierownicy do maglownicy. Luz jest na tyle duży że przy ruszaniu lub hamowaniu głośno tłucze. No i skręcaniu kierownicą niemiłosiernie. Stało to się dosłownie z dnia na dzień.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez kropek101 » 15 kwi 2016, 06:47

W takim razie magiel wyjąć i sprawdzić ewentualnie regeneracja
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez Marcis » 15 kwi 2016, 08:12

To jest ta śruba dostępna po opuszczeniu sanek tak? Jak się ją reguluje?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez dejf123 » 7 paź 2020, 09:09

Witam i podłączam się do powyższego tematu. Diagnosta stwierdził lekki luz na maglownicy (Mazda 3 BK 2005 2.0 150KM). Faktycznie słychać delikatne stuki na poprzecznych nierównościach i na wył. silniku przy kręceniu kierownicą.
Czy na załączonym zdjęciu, zaznaczona śruba odpowiada za kasowanie luzu???
Załączniki
magiel.jpg
Początkujący
 
Od: 7 paź 2020, 08:54
Posty: 1
Auto: Mazda 3 BK, 2.0, 2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323