Witam,
Ostatnio na przegladzie okazalo sie, ze mam do wymiany sworzeń wahacza przedniego. Czy jest on dostepny sam czy tylko z wahaczem?
Sworzeń wahacza
Strona 1 z 1
endi84 napisał(a):Witam,
Ostatnio na przegladzie okazalo sie, ze mam do wymiany sworzeń wahacza przedniego. Czy jest on dostepny sam czy tylko z wahaczem?
Ja też wymieniałem sam sworzeń. Bez mechanika i prasy się nie obyło. Wyszukaj w dziale po słowie "sworzeń" albo prześledź ten temat:
viewtopic.php?f=471&t=127269&hilit=sworze%C5%84
Znajdziesz więcej info. Pzdr
marcin255 napisał(a):Ja kupiłem sworzeń , trzeba go wcisnąć prasą
endi84 napisał(a):Maja sie dowiedziec czy sam sworzen jest dostepny czy tylko z wahaczem.
Jak sadzisz jest dostępny ?
http://allegro.pl/sworzen-wahacza-mazda ... 69332.html
http://allegro.pl/sworzen-wahacza-mazda ... 95475.html
3mm3 napisał(a):Witam,
Czy ktoś się orientuje jakie ma wymiary sworzeń do Mazdy 3 BK z 2004r. 1,6 benzyna. Mój mechanik już 3 raz zamawia i nie pasuje:) Rozłożył ręce i powiedział że trzeba wymienić cały wahacz... więc na własna rękę szukam takiego:) na allegro widziałem kilka aukcji ale czy aby one pasowały??? niestety nie znam wymiarów tych które zamawiał mechanik... Ktoś wie jakie powinien mieć wymiary?
Proszę o pomoc
Pozwoliłem sobie zacytować swój post. Jestem już po wymianie sworznia wahacza, stuki ustały specyficzne dla sworznia... Lecz dalej coś stuka na obu kołach. Jest to stłumiony stuk, po przejechaniu przez dziurę lub doklejony kawałek nawierzchni, stuka na garbach i zjeździe z krawężnika. Zawieszenie jest sprawdzone i nie ma żadnych luzów. Czy jest możliwe że amortyzatory stukają? lub ich poduszki, na 2 stacjach diagnostycznych wyszły że mają 74%-76% sprawności. Jest jakiś inny sposób by je sprawdzić??? Zauważyłem że przy buksowaniu kół np na trawie stuka cały przód tak jakby miał się cały samochód rozlecieć, lub gdybym miał kwadratowe koła:) ten przeraźliwy głos jest na włączonym i wyłączonym DSC. Ma ktoś jakiś pomysł??
- Od: 7 sty 2013, 18:52
- Posty: 40
- Auto: Mazda 3 1.6 benzyna, 2004r.
ja bym sprawdził łączniki stabilizatora. One lubią tak postukiwać.
Co do amorków i ich sprawdzania na stacji diagnostycznej – cóż, moim zdaniem jest to całkowicie zbędny test. Nic konkretnego nie wykazuje. A oszukać można łatwo ciśnieniem w oponach
A przecież Panowie diagności nie sprawdzają ciśnienia przed testem. Tyloma samochodami byłem na przeglądzie i zawsze mieści się wszystko w okolicy 70 – 75%....
Co do amorków i ich sprawdzania na stacji diagnostycznej – cóż, moim zdaniem jest to całkowicie zbędny test. Nic konkretnego nie wykazuje. A oszukać można łatwo ciśnieniem w oponach
A przecież Panowie diagności nie sprawdzają ciśnienia przed testem. Tyloma samochodami byłem na przeglądzie i zawsze mieści się wszystko w okolicy 70 – 75%....
a tzw. poduszki stabilizatora? One lubią dudnić jak są wyrobione.... sprawdź sobie to.
http://images.kangoo.pl/32636314/119383 ... el_2_0.jpg
http://images.kangoo.pl/32636314/119383 ... el_2_0.jpg
Szybkie pytanie do tych co już wymieniali: Czy sworzeń jest tylko wciskany czy zabezpieczany dodatkowo pierścieniem Segera??
- Od: 1 sty 2009, 23:09
- Posty: 67
- Skąd: Warszawa
- Auto: 3 '03r BK 2.0i 16V 150 KM
Jest wciskany ale zdarza się że ma luz i łatwo wychodzi więc dobrze jest go w 2-3 punktach przyspawać
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości