CC29-34-156C CC2934156C – chyba do wersji benzynowej 2.0
BP4K-34-156B – reszta
Znalazłem 2 rodzaje, ale nie jestem pewien. 1 do wersji benzynowej a 2 do pozostałych
U mnie stuka niemiłosiernie lewa strona więc pewnie guma już odpadła albo nie wiem, oby to było to bo w sumie resztę mam wymienioną.
Dopisano 15 cze 2017, 06:49:
Kupione te drugie. Wziąłem oem, patrzę na nie a tu produkcja Made in China ciekawe ile wytrzymają.. na dniach założę i się okaże czy to one tak nieziemsko stukaja na wybojach
Mazda 3 BK – Wymiana łączników stabilizatorów -str. 2
Witam
Podepnę się po temat bo czeka mnie wymiana łącznika stabilizatora z przodu.
Jakie szły na pierwszy montaż, albo jakie polecacie.
Ja znalazłem takie
długość 298mm (298.1mm)
Lemforder 72,– raczej za sztuke
SWAG 71,–
FEBI BILSTEIN 70,–
Zależy mi na tym, żeby to było "dobre" a najlepiej oryginał.
1.6 benzyna sedan
Oznaczenie OEM według BP4K-34-170C
Podepnę się po temat bo czeka mnie wymiana łącznika stabilizatora z przodu.
Jakie szły na pierwszy montaż, albo jakie polecacie.
Ja znalazłem takie
długość 298mm (298.1mm)
Lemforder 72,– raczej za sztuke
SWAG 71,–
FEBI BILSTEIN 70,–
Zależy mi na tym, żeby to było "dobre" a najlepiej oryginał.
1.6 benzyna sedan
Oznaczenie OEM według BP4K-34-170C
Ja właśnie parę dni temu wymieniłem na przodzie łączniki stabilizatora. Po 15k km firmy Delphi więc ich nie polecam. Wstawiłem teraz polecane często ramechy. Wprawdzie jeżdżę głównie po kieleckich dziurach więc ostro dostają. Jedyny plus tych Delphi był taki, że nakrętki jeszcze nie zdążyły się zapiec, więc wymiana była banalna ale marne to pocieszenie jak po roku czasu od generalnego remontu zawieszenia znów coś stuka.
Wymienione w dwóch madziach
W 2 DE, poszło szybko bo 40 tyś temu zakladane Ramech i gdyby nie popękana guma to objawów żadnych nie dawały. W 3 BM 2014 nie wymieniane od nowości więc bez fleksa nie dało rady. Wewnętrzne gniazda imbusowe popękały mimo traktowania WD. Wszystkie wymienione na Ramech. Pozdrawiam.
W 2 DE, poszło szybko bo 40 tyś temu zakladane Ramech i gdyby nie popękana guma to objawów żadnych nie dawały. W 3 BM 2014 nie wymieniane od nowości więc bez fleksa nie dało rady. Wewnętrzne gniazda imbusowe popękały mimo traktowania WD. Wszystkie wymienione na Ramech. Pozdrawiam.
Nie chcę zakładać nowego tematu ponieważ mam tylko pytanie dlatego odkopię nieco ten.
Pół roku temu na przeglądzie diagnosta stwierdził że mam do wymiany prawy tylny łącznik stabilizatora. Wymieniłem obydwa ale nie pasuje mi pozycja w jakiej się znajduje właśnie prawy łącznik. Na zdjęciach widać jak lewy jest "prosto" natomiast prawy "krzywo". Przed wymianą było tak samo.
Ja jestem przewrażliwiony i tak może być czy może stabilizator jest skrzywiony?
Pół roku temu na przeglądzie diagnosta stwierdził że mam do wymiany prawy tylny łącznik stabilizatora. Wymieniłem obydwa ale nie pasuje mi pozycja w jakiej się znajduje właśnie prawy łącznik. Na zdjęciach widać jak lewy jest "prosto" natomiast prawy "krzywo". Przed wymianą było tak samo.
Ja jestem przewrażliwiony i tak może być czy może stabilizator jest skrzywiony?
-
thunderstruck
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości