Mazda 3 BK – Wymiana łączników stabilizatorów -str. 2

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Krystek07 » 14 cze 2017, 08:57

CC29-34-156C CC2934156C – chyba do wersji benzynowej 2.0
BP4K-34-156B – reszta

Znalazłem 2 rodzaje, ale nie jestem pewien. 1 do wersji benzynowej a 2 do pozostałych

U mnie stuka niemiłosiernie lewa strona więc pewnie guma już odpadła albo nie wiem, oby to było to bo w sumie resztę mam wymienioną.

Dopisano 15 cze 2017, 06:49:

Kupione te drugie. Wziąłem oem, patrzę na nie a tu produkcja Made in China <dupa> ciekawe ile wytrzymają.. na dniach założę i się okaże czy to one tak nieziemsko stukaja na wybojach
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2014, 01:43
Posty: 390 (20/5)
Skąd: podkarpacie
Auto: M3 BK 07' Y6 Aero+ bez FAP

Postprzez Krzychuu86 » 30 cze 2017, 12:11

Witam
Podepnę się po temat bo czeka mnie wymiana łącznika stabilizatora z przodu.
Jakie szły na pierwszy montaż, albo jakie polecacie.
Ja znalazłem takie
długość 298mm (298.1mm)
Lemforder 72,– raczej za sztuke
SWAG 71,–
FEBI BILSTEIN 70,–

Zależy mi na tym, żeby to było "dobre" a najlepiej oryginał.
1.6 benzyna sedan
Oznaczenie OEM według BP4K-34-170C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 19:00
Posty: 133 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM sedan 2.0 120Hp

Postprzez Krystek07 » 30 cze 2017, 16:08

Od siebie polecę CTR, Yamato lub SWAG/Febi(ta sama firma pod inną nazwą) miałem w poprzednim aucie z febi i w moich rękach wytrzymały 30 kkm później auto sprzedałem. Lemforder też będzie ok
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2014, 01:43
Posty: 390 (20/5)
Skąd: podkarpacie
Auto: M3 BK 07' Y6 Aero+ bez FAP

Postprzez Krzychuu86 » 5 lip 2017, 13:15

Zamówiłem Firmy SWAG dziś albo w sobotę postaram się sam podjąć wymiany
Załączniki
20170705_130740.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 19:00
Posty: 133 (1/1)
Auto: Mazda 3 BM sedan 2.0 120Hp

Postprzez lagiewnik » 27 sie 2017, 23:27

Ja właśnie parę dni temu wymieniłem na przodzie łączniki stabilizatora. Po 15k km firmy Delphi więc ich nie polecam. Wstawiłem teraz polecane często ramechy. Wprawdzie jeżdżę głównie po kieleckich dziurach więc ostro dostają. Jedyny plus tych Delphi był taki, że nakrętki jeszcze nie zdążyły się zapiec, więc wymiana była banalna ale marne to pocieszenie jak po roku czasu od generalnego remontu zawieszenia znów coś stuka.
Początkujący
 
Od: 8 maja 2014, 21:01
Posty: 17 (0/1)
Skąd: kielce
Auto: mazda 3 1,6 B+LPG bk 2006
Hatchback

Postprzez Diaderny » 27 wrz 2020, 08:15

Wymienione w dwóch madziach
W 2 DE, poszło szybko bo 40 tyś temu zakladane Ramech i gdyby nie popękana guma to objawów żadnych nie dawały. W 3 BM 2014 nie wymieniane od nowości więc bez fleksa nie dało rady. Wewnętrzne gniazda imbusowe popękały mimo traktowania WD. Wszystkie wymienione na Ramech. Pozdrawiam.
Załączniki
20200926_153620.jpg
20200926_153610.jpg
20200926_153615.jpg
20200926_135656.jpg
20200926_135700.jpg
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2015, 17:09
Posty: 43 (2/2)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda3 skayaktive 2.0
120 KM rok 2014
Mazda 2 ,1,3
86 KM rok 2009

Postprzez thunderstruck » 23 kwi 2022, 10:03

Nie chcę zakładać nowego tematu ponieważ mam tylko pytanie dlatego odkopię nieco ten.
Pół roku temu na przeglądzie diagnosta stwierdził że mam do wymiany prawy tylny łącznik stabilizatora. Wymieniłem obydwa ale nie pasuje mi pozycja w jakiej się znajduje właśnie prawy łącznik. Na zdjęciach widać jak lewy jest "prosto" natomiast prawy "krzywo". Przed wymianą było tak samo.
Ja jestem przewrażliwiony i tak może być czy może stabilizator jest skrzywiony?
Załączniki
lewy.jpg
Lewy łącznik
prawy.jpg
Prawy łacznik
prawy stary.jpg
Prawy przed wymianą
thunderstruck
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323