Schemat pompy wspomagania- poszukuje
Strona 1 z 1
Witam serdecznie,
Byłbym bardzo wdzięczny jeśli udostępniłbym mi ktoś schemat pompy elekto hydraulicznej koyo. Kupilem lekko uszkodzony samochód i niestety wyrwana jest jedna kostka połączeniowa i chchiałbym wiedziec gdzie co polaczyc.
Jeśli mi ktoś pomoże mogę się oczywiście jakoś zrewanżowac.
Z gory dziekuje i Pozdrawiam
Byłbym bardzo wdzięczny jeśli udostępniłbym mi ktoś schemat pompy elekto hydraulicznej koyo. Kupilem lekko uszkodzony samochód i niestety wyrwana jest jedna kostka połączeniowa i chchiałbym wiedziec gdzie co polaczyc.
Jeśli mi ktoś pomoże mogę się oczywiście jakoś zrewanżowac.
Z gory dziekuje i Pozdrawiam
- Od: 20 cze 2010, 13:39
- Posty: 18
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 6 2007 GY 2.3 Automat
Witam
podłączam się do tematu bo mam podobną sytuację.
Proszę o podesłanie zdjęć. Mój mail allsen21@gmail.com
podłączam się do tematu bo mam podobną sytuację.
Proszę o podesłanie zdjęć. Mój mail allsen21@gmail.com
- Od: 4 mar 2010, 15:17
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: 2007 MAZDA 3 Sport 2.3L
Paintball Tarnów www.forestwar.pl
- Od: 11 sty 2010, 14:58
- Posty: 22
- Skąd: Plock
- Auto: Mazda CX-30 Hikari, 2021r
Mazda 3, 1.6b 2007r.
- Od: 23 sty 2009, 21:53
- Posty: 31
- Skąd: Sucha Beskidzka
Tak sobie myślę ....
Za chwilę będą tu kolejne adresy meilowe z prośbą o wysłanie "schematu pompy wspomagania".
Pomysł jest prosty ....
Jeśli to nie tajemnica (ten schemat), to wystaw go gdzieś w internecie, zainteresowani ściągną go sobie i ... po sprawie.
Inaczej, ten wątek nie skończy się tak szybko.
Za chwilę będą tu kolejne adresy meilowe z prośbą o wysłanie "schematu pompy wspomagania".
Pomysł jest prosty ....
Jeśli to nie tajemnica (ten schemat), to wystaw go gdzieś w internecie, zainteresowani ściągną go sobie i ... po sprawie.
Inaczej, ten wątek nie skończy się tak szybko.
Pozdrawiam
- Od: 15 lis 2008, 22:04
- Posty: 105
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 1.6 MZ-CD
Dobry pomysł, tylko jeszcze nic nie wystawiałem w ten sposób, może ktoś to otrzymał odemnie te schematy, zdjęcia ( 8 plików) wystawi je gdzies do ściągnięcia albo podeśle je komuś kto wystawi i będa ogólnie dostępne.
- Od: 11 lis 2009, 15:22
- Posty: 62
- Auto: była Mazda 3 2.0 16V 2007 tiptronic
jest Mercedes C SportCoupe 200 kompresor
Kuti83 napisał(a):Dobry pomysł, tylko jeszcze nic nie wystawiałem w ten sposób, może ktoś to otrzymał odemnie te schematy, zdjęcia ( 8 plików) wystawi je gdzies do ściągnięcia albo podeśle je komuś kto wystawi i będa ogólnie dostępne.
Tak jak obiecałem pliczki Kutii83 są tutaj:
http://rapidshare.com/files/403839620/pompa.rar.html
Na zdrowie.
Nie macie obaw czy kiedys w krytycznej sytuacji podczas jazdy wylaczy sie pompa i nie bedziecie mieli czasu/sily na odpowiednia reakcje a na zegarze bedzie nawet te 50 a przed wami dziecko na rowerze?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Nie macie obaw czy kiedys w krytycznej sytuacji podczas jazdy wylaczy sie pompa i nie bedziecie mieli czasu/sily na odpowiednia reakcje a na zegarze bedzie nawet te 50 a przed wami dziecko na rowerze?
Z tego co mi wiadomo awaria pompy nie powoduje braku kontroli nad kierownicą.
Próbowałem to kiedyś jak miałem jeszcze 626. Kierownica działa, tyle, że trzeba trochę więcej siły użyć.
Faktem jest, że pierwszy moment był krytyczny. Zaskoczenie, i wrażenie, że straciłem całkowicie kontrolę.
A było to "na własną prośbę" !
Zgasiłem silnik i chciałem dojechać "z rozpędu".
O wspomaganiu kierownicy nie pomyślałem. Na moje szczęście udało się.
Czyli, możesz sprawdzić jak to będzie, ale ... eksperymentuj, gdy masz dużo miejsca no i bez dzieci na rowerach w pobliżu !
Pozdrawiam
- Od: 15 lis 2008, 22:04
- Posty: 105
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 1.6 MZ-CD
widmo82 napisał(a):Nie macie obaw czy kiedys w krytycznej sytuacji podczas jazdy wylaczy sie pompa i nie bedziecie mieli czasu/sily na odpowiednia reakcje a na zegarze bedzie nawet te 50 a przed wami dziecko na rowerze?
Skoro taki defekt mają wszytskie pompy w mazdach 3 i 5 z lat 2003-2007 to w takim razie każdy powinien się mieć na baczności, nie ważne czy ma firmowo podłączoną pompę czy też przez elektyka lub samego siebie.
Niestety jak pisze w manualu producent ---- należy unikać maksymalnego skręcenia kół ( w lewo lub prawo) i dopuszczlany czas takiego skrętu nie powinien przekroczyć 5sek, w przeciwnym wypadku pompa może ulec uszkodzeniu.
Najgorsze jest to, że teraz większość producentów pakuje elektryczne pompy wspomagania. Z mojego doświadczenia wiem, że tradycyjne pompy mechaniczne napędzane paskiem klinowym były mniej zawodne (praktycznie nie do zajechania) i co najważniejsze nie były tak głośne.
- Od: 4 mar 2010, 15:17
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: 2007 MAZDA 3 Sport 2.3L
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości