Schemat pompy wspomagania- poszukuje

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pelczus » 21 cze 2010, 20:20

Witam serdecznie,
Byłbym bardzo wdzięczny jeśli udostępniłbym mi ktoś schemat pompy elekto hydraulicznej koyo. Kupilem lekko uszkodzony samochód i niestety wyrwana jest jedna kostka połączeniowa i chchiałbym wiedziec gdzie co polaczyc.
Jeśli mi ktoś pomoże mogę się oczywiście jakoś zrewanżowac.
Z gory dziekuje i Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 20 cze 2010, 13:39
Posty: 18
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 2007 GY 2.3 Automat

Postprzez Kuti83 » 21 cze 2010, 20:52

Witam, podaj mail to podeślę to co mam (schematy, zdjęcia kostek) możę się przyda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 15:22
Posty: 62
Auto: była Mazda 3 2.0 16V 2007 tiptronic
jest Mercedes C SportCoupe 200 kompresor

Postprzez allsen21 » 21 cze 2010, 21:55

Witam
podłączam się do tematu bo mam podobną sytuację.
Proszę o podesłanie zdjęć. Mój mail allsen21@gmail.com
Początkujący
 
Od: 4 mar 2010, 15:17
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: 2007 MAZDA 3 Sport 2.3L

Postprzez allsen21 » 22 cze 2010, 20:56

Dzieki wielkie Kuti83 za schematy ---przydały się.
Pompa śmiga elegancko. Koleś podpiął i zresetował mi kompa i nie trzeba było żadnych numerów pomp wpisywać.
O dziwo pompa chodzi cicho:)
Początkujący
 
Od: 4 mar 2010, 15:17
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: 2007 MAZDA 3 Sport 2.3L

Postprzez pelczus » 22 cze 2010, 21:19

Moj mail dpelczar@wp.pl
Bede bardzo wdzieczny za przeslanie :)


Bardzo dziekuje za pomoc DUZY PLUS....
Ostatnio edytowano 23 cze 2010, 07:57 przez pelczus, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 20 cze 2010, 13:39
Posty: 18
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 2007 GY 2.3 Automat

Postprzez Kuti83 » 23 cze 2010, 00:02

Poszło na maila
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 15:22
Posty: 62
Auto: była Mazda 3 2.0 16V 2007 tiptronic
jest Mercedes C SportCoupe 200 kompresor

Postprzez wlodi_m » 25 cze 2010, 19:15

Witam
ja też byłbym wdzięczny za schematy pompy
wlodiqwerty@gmail.com

dziękuje i pozdrawiam
Paintball Tarnów www.forestwar.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2009, 11:05
Posty: 38 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: M3 HB 2007 1.6 CITD

Postprzez rodomb » 27 cze 2010, 13:17

Witam,
Ja tez poprosze o materialy do pompy wspomagania.
rodomb@wp.pl_
dziekuje :)
Początkujący
 
Od: 11 sty 2010, 14:58
Posty: 22
Skąd: Plock
Auto: Mazda CX-30 Hikari, 2021r
Mazda 3, 1.6b 2007r.

Postprzez Kuti83 » 27 cze 2010, 23:24

poszło na maila

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 15:22
Posty: 62
Auto: była Mazda 3 2.0 16V 2007 tiptronic
jest Mercedes C SportCoupe 200 kompresor

Postprzez tondyra83 » 28 cze 2010, 19:11

Witam
Też bym poprosił o taki schemat
grzegorz.tondyra@fideltronik.com.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2009, 21:53
Posty: 31
Skąd: Sucha Beskidzka

Postprzez Fredo » 28 cze 2010, 20:35

Tak sobie myślę ....
Za chwilę będą tu kolejne adresy meilowe z prośbą o wysłanie "schematu pompy wspomagania".
Pomysł jest prosty ....

Jeśli to nie tajemnica (ten schemat), to wystaw go gdzieś w internecie, zainteresowani ściągną go sobie i ... po sprawie.
Inaczej, ten wątek nie skończy się tak szybko.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2008, 22:04
Posty: 105
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 1.6 MZ-CD

Postprzez Kuti83 » 28 cze 2010, 23:22

Dobry pomysł, tylko jeszcze nic nie wystawiałem w ten sposób, może ktoś to otrzymał odemnie te schematy, zdjęcia ( 8 plików) wystawi je gdzies do ściągnięcia albo podeśle je komuś kto wystawi i będa ogólnie dostępne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 15:22
Posty: 62
Auto: była Mazda 3 2.0 16V 2007 tiptronic
jest Mercedes C SportCoupe 200 kompresor

Postprzez vaterek » 29 cze 2010, 16:21

Kuti83 napisał(a):Dobry pomysł, tylko jeszcze nic nie wystawiałem w ten sposób, może ktoś to otrzymał odemnie te schematy, zdjęcia ( 8 plików) wystawi je gdzies do ściągnięcia albo podeśle je komuś kto wystawi i będa ogólnie dostępne.


Tak jak obiecałem pliczki Kutii83 <piwo> są tutaj:
http://rapidshare.com/files/403839620/pompa.rar.html
Na zdrowie.
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 21:26
Posty: 41 (0/2)
Skąd: Dolnośląskie
Auto: Mazda 3 BK 2006 1,6 benzyna

Postprzez widmo82 » 29 cze 2010, 21:37

Nie macie obaw czy kiedys w krytycznej sytuacji podczas jazdy wylaczy sie pompa i nie bedziecie mieli czasu/sily na odpowiednia reakcje a na zegarze bedzie nawet te 50 a przed wami dziecko na rowerze?
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez Fredo » 30 cze 2010, 07:55

Nie macie obaw czy kiedys w krytycznej sytuacji podczas jazdy wylaczy sie pompa i nie bedziecie mieli czasu/sily na odpowiednia reakcje a na zegarze bedzie nawet te 50 a przed wami dziecko na rowerze?

Z tego co mi wiadomo awaria pompy nie powoduje braku kontroli nad kierownicą.
Próbowałem to kiedyś jak miałem jeszcze 626. Kierownica działa, tyle, że trzeba trochę więcej siły użyć.
Faktem jest, że pierwszy moment był krytyczny. Zaskoczenie, i wrażenie, że straciłem całkowicie kontrolę.
A było to "na własną prośbę" !
Zgasiłem silnik i chciałem dojechać "z rozpędu".
O wspomaganiu kierownicy nie pomyślałem. Na moje szczęście udało się.

Czyli, możesz sprawdzić jak to będzie, ale ... eksperymentuj, gdy masz dużo miejsca no i bez dzieci na rowerach w pobliżu !
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2008, 22:04
Posty: 105
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 1.6 MZ-CD

Postprzez allsen21 » 1 lip 2010, 18:26

widmo82 napisał(a):Nie macie obaw czy kiedys w krytycznej sytuacji podczas jazdy wylaczy sie pompa i nie bedziecie mieli czasu/sily na odpowiednia reakcje a na zegarze bedzie nawet te 50 a przed wami dziecko na rowerze?

Skoro taki defekt mają wszytskie pompy w mazdach 3 i 5 z lat 2003-2007 to w takim razie każdy powinien się mieć na baczności, nie ważne czy ma firmowo podłączoną pompę czy też przez elektyka lub samego siebie.
Niestety jak pisze w manualu producent ---- należy unikać maksymalnego skręcenia kół ( w lewo lub prawo) i dopuszczlany czas takiego skrętu nie powinien przekroczyć 5sek, w przeciwnym wypadku pompa może ulec uszkodzeniu.
Najgorsze jest to, że teraz większość producentów pakuje elektryczne pompy wspomagania. Z mojego doświadczenia wiem, że tradycyjne pompy mechaniczne napędzane paskiem klinowym były mniej zawodne (praktycznie nie do zajechania) i co najważniejsze nie były tak głośne.
Początkujący
 
Od: 4 mar 2010, 15:17
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Auto: 2007 MAZDA 3 Sport 2.3L

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323