Centralny zamek – temat ogólny
Witam.
Mam mazda 3 2006 2.0 benzyna nie działa mi zamek centralny z pilotów, z kluczyków dziala.
Programowałem( metoda otwierania dzwi) oba piloty, za 5, 6 razem sie udalo ale po wsadzaniu kluczyka w stacyjkę i po przekręceniu na pozycje ON oba piolty przestają kontakotwac! Wymontowałem Keyless (przy odpietym aku) ,sprawdziłem napięcie, jest OK (przy włączonym i wyłączonym silniku). Keyless podlączylem z powrotem i jest to samo.
Kupiłem drugi moduł Keyless o takich samych inicjałach po podlączeniu próbowałem programowc (ta sama metoda) piloty ale teraz zero odzewu nawet po 10 próbach.
Ktos moze ma jakis pomysl o co chodzi? czy oprócz Keyless moze byc cos jeszcze nie tak? Dodam jescze ze mam orginalny Aku stary rupel ale kreci niezle.
Moze ktos mial juz doświadczenie z ową usterka i jest w stanie pomoc. Dzieki Wielkie
Mam mazda 3 2006 2.0 benzyna nie działa mi zamek centralny z pilotów, z kluczyków dziala.
Programowałem( metoda otwierania dzwi) oba piloty, za 5, 6 razem sie udalo ale po wsadzaniu kluczyka w stacyjkę i po przekręceniu na pozycje ON oba piolty przestają kontakotwac! Wymontowałem Keyless (przy odpietym aku) ,sprawdziłem napięcie, jest OK (przy włączonym i wyłączonym silniku). Keyless podlączylem z powrotem i jest to samo.
Kupiłem drugi moduł Keyless o takich samych inicjałach po podlączeniu próbowałem programowc (ta sama metoda) piloty ale teraz zero odzewu nawet po 10 próbach.
Ktos moze ma jakis pomysl o co chodzi? czy oprócz Keyless moze byc cos jeszcze nie tak? Dodam jescze ze mam orginalny Aku stary rupel ale kreci niezle.
Moze ktos mial juz doświadczenie z ową usterka i jest w stanie pomoc. Dzieki Wielkie
-
Krzysiek_1986
witam,
poszukuje impulsu z centranego zamka podczas zamykania drzwi pilotem. Czy może ktoś mi pomóc? Będę bardzo wdzięczny
poszukuje impulsu z centranego zamka podczas zamykania drzwi pilotem. Czy może ktoś mi pomóc? Będę bardzo wdzięczny
- Od: 29 maja 2014, 09:35
- Posty: 44
- Auto: 3 BK 2006 1.6 Benzyna
chodzi mi o ten impuls co wysyła moduł centralnego zamka do drzwi. Mam moduł do dziennych świateł i mam poprowadzić do niego impuls z centralnego zamka aby dzienne się zaświecały jak zamykam drzwi. załącze fotografie może schematu tego modułu. Ten różowy na schemacie jest bardzo krótki nie wiem czemu. Ja chce się podłączyć pod ten zielony,
- Od: 29 maja 2014, 09:35
- Posty: 44
- Auto: 3 BK 2006 1.6 Benzyna
trochu roboty kurcze a który to jest ten moduł centralnego zamka? Bo nigdzie nie mogę dokładnie tego znaleźć a ze schematu wyżej nic nie wiem niestety...
- Od: 29 maja 2014, 09:35
- Posty: 44
- Auto: 3 BK 2006 1.6 Benzyna
Moduł powinien być tutaj, za zegarami, ale ja go u siebie też nie mogę znaleźć.
A tutaj jest moduł anteny która zbiera sygnał z pilota. Ten znalazłem i można go rozpiąć, ma 3 przewody w kostce.
A tutaj jest moduł anteny która zbiera sygnał z pilota. Ten znalazłem i można go rozpiąć, ma 3 przewody w kostce.
Witam
Dla leniwych – czy zamki z hatchback pasują do sedana?
tylne chyba mogę kupić z anglika?
W mojej madzi z usa nie mam centralnego zamka. Z tego co wiem, to częsty przypadek.
Dotychczas nie przeszkadzało mi to, bo jeździłem sam, ale od pewnego czasu muszę za każdym razem sprawdzać, czy wysiadający "pstryknął" zamek.
Sedan jest mniej popularny dlatego części też jest mniej i z tego bierze się moje pytanie – czy mogę kupić zamki z hatchback'a?
W swoim czasie tych aut przyjechało trochę do naszego kraju więc może ktoś miał podobny dylemat?
Mam też nadzieję, że dobrze się orientuję i wystarczy wymienić zamki w drzwiach, bo cała reszta jest już na miejscu?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Uprzedzając niedowiarków – sprawdziłem w ASO – na 100% w mojej sztuce nie było centralnego. Amerykanie to skąpy i uznali, że to zbyteczny bajer.
edit:
Wiadomo, że przednie muszę kupować w wersji EU, ale tylne chyba mogę kupić z anglika?
Dla leniwych – czy zamki z hatchback pasują do sedana?
tylne chyba mogę kupić z anglika?
W mojej madzi z usa nie mam centralnego zamka. Z tego co wiem, to częsty przypadek.
Dotychczas nie przeszkadzało mi to, bo jeździłem sam, ale od pewnego czasu muszę za każdym razem sprawdzać, czy wysiadający "pstryknął" zamek.
Sedan jest mniej popularny dlatego części też jest mniej i z tego bierze się moje pytanie – czy mogę kupić zamki z hatchback'a?
W swoim czasie tych aut przyjechało trochę do naszego kraju więc może ktoś miał podobny dylemat?
Mam też nadzieję, że dobrze się orientuję i wystarczy wymienić zamki w drzwiach, bo cała reszta jest już na miejscu?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Uprzedzając niedowiarków – sprawdziłem w ASO – na 100% w mojej sztuce nie było centralnego. Amerykanie to skąpy i uznali, że to zbyteczny bajer.
edit:
Wiadomo, że przednie muszę kupować w wersji EU, ale tylne chyba mogę kupić z anglika?
GRZEGORZ82 zwalczyles sprawe centralnego? Ja jutro jade do jakiegos magika i od nowa bede probowal cos dzialac bo sprawa wciaz stoi. Druga sprawa to o czym pisal GRZEGORZ82 za schowkiem to jest antena centralnego zamka, sam modul czy tam sterownik jak to nazywacie wedle schematow znajduje sie za licznikami i to chyba wlasnie to trzebaby wymienic w razie usterki...
EDIT 8 lis 2014
piloty nadaja sygnal w tej chwili obydwa czestotliwosc jaka pokazala maszynka to 434mhz mimo to nie udalo ich sie zaprogramowac, ponadto poszedlem dalej i nie moglem ich zaprogramowac na innej mazdzie dokladnie z tym samym pilotem... bede szukal takiego pilota i sprobuje zaaplikowac go u siebie zeby wykluczyc usterke sterownika bo kolega mial tylko jeden pilocik i w razie lipy bysmy mieli dwa auta z niedzialajacymi pilotami :o
Pozdrawiam sprawa jest w toku!
EDIT 8 lis 2014
piloty nadaja sygnal w tej chwili obydwa czestotliwosc jaka pokazala maszynka to 434mhz mimo to nie udalo ich sie zaprogramowac, ponadto poszedlem dalej i nie moglem ich zaprogramowac na innej mazdzie dokladnie z tym samym pilotem... bede szukal takiego pilota i sprobuje zaaplikowac go u siebie zeby wykluczyc usterke sterownika bo kolega mial tylko jeden pilocik i w razie lipy bysmy mieli dwa auta z niedzialajacymi pilotami :o
Pozdrawiam sprawa jest w toku!
Witam .U mnie historia jest taka :
gdy kopiłem auto to były do niego dwa niedziałające piloty .zmiana baterii i programowanie.
jeden pilot udało się zaprogramować po chyba 30 stym razie ale pilot działał tylko i wyłącznie jak siedział kluczyk w stacyjce lub blaszka.(coś gdzieś w środku nie łączy nie styka z czymś....) Po sprawdzeniu kabelków które są połączone ze stacyjka okazało się ze po włożeniu kluczyka lub blaszki na jednym z kabelków ginie +12 wiec go przeciąłem i tak oto działa centralny z pilota.
Po przecięciu kabelka nie zauważyłem innych zmian podświetlania zapalają się i gaszą itd.
Jest jeszcze jeden problem tylne prawe drzwi nie zawsze się zamykają za pierwszym razem (było tak tez przed przecięciem kabelka). kilka osób z forum tez ma ten problem z drzwiami i może ktoś znalazł już rozwiązanie? bo to jest denerwujące za każdym razem sprawdzać drzwi
gdy kopiłem auto to były do niego dwa niedziałające piloty .zmiana baterii i programowanie.
jeden pilot udało się zaprogramować po chyba 30 stym razie ale pilot działał tylko i wyłącznie jak siedział kluczyk w stacyjce lub blaszka.(coś gdzieś w środku nie łączy nie styka z czymś....) Po sprawdzeniu kabelków które są połączone ze stacyjka okazało się ze po włożeniu kluczyka lub blaszki na jednym z kabelków ginie +12 wiec go przeciąłem i tak oto działa centralny z pilota.
Po przecięciu kabelka nie zauważyłem innych zmian podświetlania zapalają się i gaszą itd.
Jest jeszcze jeden problem tylne prawe drzwi nie zawsze się zamykają za pierwszym razem (było tak tez przed przecięciem kabelka). kilka osób z forum tez ma ten problem z drzwiami i może ktoś znalazł już rozwiązanie? bo to jest denerwujące za każdym razem sprawdzać drzwi
- Od: 4 maja 2008, 16:39
- Posty: 46
- Skąd: Suwałki / Oss-NL
- Auto: Xedos 6 2,0 -EX,Mazda 6S 3.0 V6 -EX. Mazda 3 2.0 BK -EX teraz Mazda3 BK L3-VDT 2007 MPS
mimo wszystko udalo ci sie tego pilota zakodowac kolego u mnie nic... nie mam pojecia dlaczego :/ 1 pytanie o jakim aucie mowa? a co do sprawy tylnych prawych drzwi – nie pamietam dokladnie jak sie mowi na ten gadzet ale chodzi mi o silownik a w zasadzie mechanizm zapadkowy do zamka w kazdych drzwiach moze wystarczy go u Ciebie jakos przesmarowac czy cus? ;>
Witam posiadam Mazde 3 sedan z 2005 roku. Od ponad roku żadnych problemów aż do dziś. Nie wiadomo czemu nie mogę otworzyć samochodu z pilota (ani z tego co używam ani zapasowego). Święcą się tylko awaryjne. Normalnie idzie zamknąć tylko. Po otworzeniu z kluczyka reszta drzwi jest nadal zamknięta (trzeba przesunąć ręcznie zamek w każdych drzwiach aby je otworzyć). Ktoś wie co mogło się stać ? Piloty są oryginalne.
- Od: 1 cze 2013, 14:49
- Posty: 57
- Auto: Była Mazda 3 1.6 Sedan 2004
Jest Mitsubishi Lancer Sportback 2010
Akumulator w jakim stanie? Auto kręci i możesz nim ruszyć gdzieś, żeby sprawdzić stan aku?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 09:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Akumulator raczej dobry, auto zapala bez problemu. Samochód garażowany więc ujemnych temp nie przyjmuje.
Otwieranie (ryglowanie) za pomocą zamka przy drzwiach kierowcy od środka też nie działa. Zamkną się wszystkie ale już nie otworzą,
Otwieranie (ryglowanie) za pomocą zamka przy drzwiach kierowcy od środka też nie działa. Zamkną się wszystkie ale już nie otworzą,
- Od: 1 cze 2013, 14:49
- Posty: 57
- Auto: Była Mazda 3 1.6 Sedan 2004
Jest Mitsubishi Lancer Sportback 2010
prosze cie rozbierz pilot i sprawdz czy mikrostyk odpowiedzialny za przycisk otwierania nie oderwal lub nie naderwal sie na plytce pilota – u mnie byl taki problem .
ale jak to ryglowanie reczne nie dziala to jest w drzwiach cos takiego jejku nie pamietam nazwy ktore jest odpowiedzialne za podnoszenie centralnego zamka i pewnie wystarczy tylko to nasmarowac ;> ten silownik ma jakas tam swoja nazwe ale zabij mnie nie pamietam... krańcówka?
ale jak to ryglowanie reczne nie dziala to jest w drzwiach cos takiego jejku nie pamietam nazwy ktore jest odpowiedzialne za podnoszenie centralnego zamka i pewnie wystarczy tylko to nasmarowac ;> ten silownik ma jakas tam swoja nazwe ale zabij mnie nie pamietam... krańcówka?
U mnie w 3-ce szalał centralny (sam się zamykał, otwierał) i elektryk odpiął mi sterowanie z kluczyka i z rygla w drzwiach (działa mi tylko z pilota). Widziałem jak to robił rozciął kabelki (zaznaczyłem na zdjęciu, nie moim) między ryglem a tym mechanizmem (również na zdjęciu), który trzyma drzwi po zatrzaśnięciu. Według diagnozy uszkodzony jest ten mechanizm, koszt ok. 100-150 zł używka plus 100 zł robota. Więc może w Twoim przypadku padł całkiem ten mechanizm.
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 14:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
kamil1988 napisał(a):Który bezpiecznik jest odpowiedzialny za centralny zamek?
żaden, który pomoże... Skoro kluczykiem otwierasz zamek centralny, to warto sprawdzić kodowanie...
Jak się nie mylę, to w dziale już są opisane takie przypadki...
Szukałeś?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Cześć,
Posiadam mazde 3 2005 2.0 i mam następujący problem:
Nie działa mi centralny zamek z pilota. Zamek działa gdy przekręce kluczyk w drzwiach, ryglowane są drzwi jak i klapa. Pilot jest sprawny, był testowany, bateria wymieniona. Procedury synchronizacji kluczyka z autem nie mogę przejść, gdyż auto nie odpowiada.
Znalazłem centralkę która zbiera sygnał z kluczyka, podłączyłem ją pod voltomierz, podczas naciśnięcia przycisku w pilocie, centralka wydaje sygnał, który jednak dalej nic nie robi.
I tu rodzi się moje pytanie, czy ktoś z was wie może co dalej dzieje się z tym sygnałem ? Pewnie trafia do jakiejś centralki sterującej zamkiem – gdzie ona jest ? Może macie jakiś schemat ?
Na forum znalazłem następujące obrazki:
Centralkę z antenką znalazłem w miejscu który jest wskazany przez pierwszy obrazek, jednak posiadam tą z drugiego, wraz ze zwykłym kluczykiem.
Z góry dziękuje za wszelkie rady i sugestie.
Posiadam mazde 3 2005 2.0 i mam następujący problem:
Nie działa mi centralny zamek z pilota. Zamek działa gdy przekręce kluczyk w drzwiach, ryglowane są drzwi jak i klapa. Pilot jest sprawny, był testowany, bateria wymieniona. Procedury synchronizacji kluczyka z autem nie mogę przejść, gdyż auto nie odpowiada.
Znalazłem centralkę która zbiera sygnał z kluczyka, podłączyłem ją pod voltomierz, podczas naciśnięcia przycisku w pilocie, centralka wydaje sygnał, który jednak dalej nic nie robi.
I tu rodzi się moje pytanie, czy ktoś z was wie może co dalej dzieje się z tym sygnałem ? Pewnie trafia do jakiejś centralki sterującej zamkiem – gdzie ona jest ? Może macie jakiś schemat ?
Na forum znalazłem następujące obrazki:
Centralkę z antenką znalazłem w miejscu który jest wskazany przez pierwszy obrazek, jednak posiadam tą z drugiego, wraz ze zwykłym kluczykiem.
Z góry dziękuje za wszelkie rady i sugestie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: yama i 11 gości