Witam
miałem ten sam problem.żarówka sprawna ,bezpieczniki też.
Został tylko czujnik i to było to
Należy
1.wyciągnąć akumulator
2.zdemontować obudowę akumulatora (bez ścianki lewej patrząc od strony błotnika ,ona jest wypinana ,a do niej są podpiete kable ) odkręcić wszystko co jest przykręcone do pozostałej obudowy 2 śróbki o ile pamiętam h....y dostęp .
3.zdemontować filtr powietrza ,wyciągnąć cała obudowe (uwaga na gume przy skrzyni lewy górny zaczep.)
w sumie filtr należy w pierwszej kolejności zdemontować .
4.odkręcic obudowe akumulatora od łoża 3 śruby
5.wyciągnąć obudowę
6.odkręcic łoże akumulatora taka czarna blacha w sumie chyba 4 duże i dwie małe nakrętki .
aha przed odkreceniem tych dużych należy odkręcić jedna śrubkę od strony filtra powietrza przy skrzyni biegów
7.i po tej całej operacji mamy czujnik na wierzchu
8. wypiąc wtyczkę
9.odkręcić czujnik (potrzebna bardzo mała siła do odkręcenia )
10. wkręcić nowy czujnik
11 . poskładac wszystko .
Ja nie miałem czasu poskładałem zapiołem aku i jasność z tyłu

.
ale można podpiąc aku na kablach i sprawdzić czy działa światełko ,
jeżeli ktoś chce robić sam nic trudnego .
ale należy sie zaopatrzyć wcześniej w komplet kluczy z długimi przedłużkami .
napewno ułatwia prace .no i skombinować sobie nasadkę taka aby weszła na czujnik ,czyli w miare głeboka (ja oczywiście nie miałem i odkręciłem 20 letnim kluczem do kół który ledwo złapał )
płaskim kluczem nic nie zdziałacie ,nie ma miejsca .
dla bezpieczeństwa wd 40 i powodzenia.
a przy okazji mozna wymienic filtr oleju bo jezeli obudowa filtra już jest zdemontowana to dla czego nie .
nie ma potrzeby demontować odmy wraz z rurą do turbo .
żeby zobaczyć czujnik niestety trzeba to wszystko zdemontować a jak chcesz go tylko pomacać to wymontuj filtr powietrza włóż dwa palce pod łoze aku i go pomacaj.
ja tak zrobiłem ale mimo pieszczot nie zadziałał .
