Wymiana żarówki podświetlania climatronica
Dzięki wielkie @cbr. Jak zawsze przy twojej pomocy poszło bez problemów
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Postprzez tamburyn » 2 lis 2015, 22:39
Choinka, obrazki nie działają.
Ratunku.
Ja dzisiaj każdy z osobna obrazek pobrałem i działają
Cała fotoleracja jest
Jutro zabieram się do wymiany
Pozdrawiam
Choinka, obrazki nie działają.
Ratunku.
Ja dzisiaj każdy z osobna obrazek pobrałem i działają
Cała fotoleracja jest
Jutro zabieram się do wymiany
Pozdrawiam
- Od: 1 lip 2015, 10:30
- Posty: 7
- Auto: Mazda 3
Nie jedźcie do serwisu! Na allegro też żaróweczki po 39 zł. Kupiłem w sklepie elektronicznym po 2,5 zł. Wkładacie w oprawkę. Czerwona koszulka pasuje. Trochę zabawy z demontażem, ale jest link na youtube. Mam 45 lat i niewiele cierpliwości. Ale jeśli ja to zrobiłem, to wy tym bardziej!!! Wymieniłem od razu wszystkie 3 sztuki na pokrętłach.
-
Apator
Właśnie przed chwilą wymieniłem żarówkę – tę środkową od kierunku nawiewu.
Przede wszystkim czas operacji to 15 minut.
Opis z początku tematu uważam jest zbyt skomplikowany, nie trzeba tyle kombinować by to zrobić jak trzeba.
W pierwszej kolejności z moich odczuć – ze ściągnięciem plastiku ozdobnego zalecam skorzystanie z filmiku aby zobaczyć jak wyglądaja zatrzaski:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_fgB1eqH-Fk[/youtube]
Zwracam jednak uwagę iż lepiej owtorzy jednak schowek i znaleźć ta przerwe u dołu i tam podwarzać. Najgorzej było zmusić zatrzask z lewej strony wyświetlacza aby puścił.
Potem odkręcenie radia to banał. Natomiast wyciągnięcie radia to zajmuje chwilkę. Radzę sprówbować rozruszać je lekko.
I kwestia wyjęcia samej żaróweczki. Wystarczy dobra pęseta. Najlepiej użyć dość dużej z szerokim i płaskim chwytakiem. Moja pęsea byładość duża więc wygodnie było jej użyć a w miejscu po radiu jest dość miejsca. Żarówka którą ja wymieniałem akurat jest najłątwiej dostępna. Należy uchwycić zarówkę i przekręcić w prawo (zgodnie z wskazówkami zegara (z punktu widzenia siedzenia pasażera/kierowcy).
Niestety zdjęcie z starej ząróweczki gumki nie zakończyło się pełnym sukcesem bo kumka najzwyczajniej w siecie skleiła się z żarówką i trochę mi się porwała. Ale jakos udało się ją założyć na nową ząróweczkę. Zobaczę w nocy jaki jest efekt ale wstępne sprawdzenie wskazuje, że nie jest tak źle
I to tyle.
Uważam jednak, że demontowanie całego panelu środkowego to zbędna strata czasu i możliwość dużych uszkodzeń.
Przede wszystkim czas operacji to 15 minut.
Opis z początku tematu uważam jest zbyt skomplikowany, nie trzeba tyle kombinować by to zrobić jak trzeba.
W pierwszej kolejności z moich odczuć – ze ściągnięciem plastiku ozdobnego zalecam skorzystanie z filmiku aby zobaczyć jak wyglądaja zatrzaski:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_fgB1eqH-Fk[/youtube]
Zwracam jednak uwagę iż lepiej owtorzy jednak schowek i znaleźć ta przerwe u dołu i tam podwarzać. Najgorzej było zmusić zatrzask z lewej strony wyświetlacza aby puścił.
Potem odkręcenie radia to banał. Natomiast wyciągnięcie radia to zajmuje chwilkę. Radzę sprówbować rozruszać je lekko.
I kwestia wyjęcia samej żaróweczki. Wystarczy dobra pęseta. Najlepiej użyć dość dużej z szerokim i płaskim chwytakiem. Moja pęsea byładość duża więc wygodnie było jej użyć a w miejscu po radiu jest dość miejsca. Żarówka którą ja wymieniałem akurat jest najłątwiej dostępna. Należy uchwycić zarówkę i przekręcić w prawo (zgodnie z wskazówkami zegara (z punktu widzenia siedzenia pasażera/kierowcy).
Niestety zdjęcie z starej ząróweczki gumki nie zakończyło się pełnym sukcesem bo kumka najzwyczajniej w siecie skleiła się z żarówką i trochę mi się porwała. Ale jakos udało się ją założyć na nową ząróweczkę. Zobaczę w nocy jaki jest efekt ale wstępne sprawdzenie wskazuje, że nie jest tak źle
I to tyle.
Uważam jednak, że demontowanie całego panelu środkowego to zbędna strata czasu i możliwość dużych uszkodzeń.
- Od: 2 kwi 2014, 09:51
- Posty: 12
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 Aero
Z racji tego że zdechły zdjęcia, to ja wrzucę swoje.
Najłatwiej jest chyba rzeczywiście od góry, wyjąć radio i kombinować. Ja wyciągnąłem całość bo musiałem jeszcze kilka innych rzeczy poprawić.
Sam panel climatronic ma na spodzie dwie śruby, które trzeba wykręcić. Przy jego wyjmowaniu trzeba też poluzować śruby trzymające plastiki boczne (ale nie trzeba ich wyjmować). Po bokach panelu są też zatrzaski. Mi wyszło jak cały panel przesunąłem w prawo (ku pasażerowi) i dopiero przeskoczył krawędź.
Najłatwiej jest chyba rzeczywiście od góry, wyjąć radio i kombinować. Ja wyciągnąłem całość bo musiałem jeszcze kilka innych rzeczy poprawić.
Sam panel climatronic ma na spodzie dwie śruby, które trzeba wykręcić. Przy jego wyjmowaniu trzeba też poluzować śruby trzymające plastiki boczne (ale nie trzeba ich wyjmować). Po bokach panelu są też zatrzaski. Mi wyszło jak cały panel przesunąłem w prawo (ku pasażerowi) i dopiero przeskoczył krawędź.
Witam was.
Jaki może być problem,że nie świecą mi wskaźniki na tych pokrętłach climatronica? Chodzi o ten wskaźnik regulacji nad pokrętłami... Cala reszta świeci tylko właśnie z tym mam problem.. Rozebrałem cały panel , poskładałem na nowo i działa wszystko prócz przycisku PUSH OFF i tego nieszczęsnego podswietlenia
Jaki może być problem,że nie świecą mi wskaźniki na tych pokrętłach climatronica? Chodzi o ten wskaźnik regulacji nad pokrętłami... Cala reszta świeci tylko właśnie z tym mam problem.. Rozebrałem cały panel , poskładałem na nowo i działa wszystko prócz przycisku PUSH OFF i tego nieszczęsnego podswietlenia
- Od: 3 lut 2016, 19:46
- Posty: 24
- Skąd: Rybnik
- Auto: Było:Mazda 3 BK 1.6 benzyna /2006
Jest: Mazda 3 BL 1.6 benzyna /2010
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości