Światła do jazdy dziennej LED – dyskusja

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez rafals » 16 paź 2012, 19:02

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2009, 21:55
Posty: 47 (0/4)
Skąd: Małopolska
Auto: Mazda 3 BK Y6 90KM '07

Postprzez Bartoliniusz » 16 paź 2012, 21:16

myśle że jak wymiar sie zgadza to okey ale policja sie nie przyczepi do umiejscowienia ?
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 23:21
Posty: 744 (0/6)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK
1.6 Y6

Postprzez akostarek » 16 paź 2012, 21:42

jutro sprawdzę dokładnie jaki wymiar ma szkiełko w halogenie, mocowanie jakoś by może siadło. albo dało się przerobić.
Obrazek

ostatnio natrafiłem na coś takiego
http://www.m-tech.pl/products.php?id=258

tylko nie wiadomo do jakich roczników to jest, do przedlifta raczej nie podejdą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 11:57
Posty: 1371 (0/8)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda3 BK Y6 '05

Postprzez marcin255 » 16 paź 2012, 21:43

akostarek napisał(a):ostatnio natrafiłem na coś takiego
http://www.m-tech.pl/products.php?id=258

tylko nie wiadomo do jakich roczników to jest, do przedlifta raczej nie podejdą

chyba do kintaro
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez tomek-waw » 16 paź 2012, 21:48

marcin255 napisał(a):chyba do kintaro

Tak, ale
Lampy nie posiadają homologacji na rynek europejski. W chwili obecnej są poddawane rygorystycznym testom, by mogły być dopuszczone do ruchu drogowego jak i uzyskać potrzebne homologacje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez Grzegorz K » 16 paź 2012, 23:29

Mam kupione szkiełko halogenu na wymianę (od @cbr :D ) ... zmierzę jutro i podam wymiary.

EDIT:
Przekątne szkła halogenu 11,8cm x 7cm.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez akostarek » 17 paź 2012, 19:46

na ori halogen wchodzi jeszcze stalowa oprawka, grubość na oko 3 (pion)-5(poziom) mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 11:57
Posty: 1371 (0/8)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda3 BK Y6 '05

Postprzez marcin255 » 17 paź 2012, 21:35

U mnie po 3 latch padł chyba moduł dziennych z Philipsa , po przygazowaniu światła gasną , mrugają a moduł jest b. gorący , chyba ,że to alternator ?
Bo te Philpsy uruchamia skok napięcia pow. 14V
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez cbr » 17 paź 2012, 21:45

Sprawdź miernikiem wartość ładowania bądź podłącz może te dzienne do innego auta. Wtedy powinno być jasne co jest winne.
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez marcin255 » 17 paź 2012, 21:50

No tak , ale po całym dniu jazdy po mieście chyba aku by padł , tylko dlaczego po przygazówce , może skacze ponad 15V ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez cbr » 17 paź 2012, 21:52

Z tego co pamiętam to prawidłowa wartość ładowania to 13,8-14,4V w zależności od obrotów, jednak mogę się mylić.
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez tomek-waw » 17 paź 2012, 22:23

cbr napisał(a):13,8-14,4V w zależności od obrotów

Od obciążenia. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez rafals » 18 paź 2012, 18:58

Tak wysokie napięcie może powodować uszkodzony regulator napięcia w alternatorze.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2009, 21:55
Posty: 47 (0/4)
Skąd: Małopolska
Auto: Mazda 3 BK Y6 90KM '07

Postprzez marcin255 » 18 paź 2012, 20:09

napięcie mam do 14,36-39 V czyli jednak moduł dziennych
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez cbr » 18 paź 2012, 20:43

tomek-waw napisał(a):
cbr napisał(a):13,8-14,4V w zależności od obrotów

Od obciążenia. :)

Dzięki za sprostowanie :)
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 01:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez tomek-waw » 18 paź 2012, 20:54

marcin255 napisał(a):Bo te Philpsy uruchamia skok napięcia pow. 14V

Gdzie tak wyczytałeś ? :>

Zasilanie jest z aku a sygnał do włączenia lub wyłączenia dostają ze świateł pozycyjnych.

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 01:34
Posty: 1931 (2/7)
Skąd: Wwa
Auto: GTI MK7 380KM/520Nm
Była, M3 Kintaro 2.0 LF 161KM/182Nm

Postprzez marcin255 » 18 paź 2012, 21:10

tomek-waw napisał(a):Zasilanie jest z aku a sygnał do włączenia lub wyłączenia dostają ze świateł pozycyjnych.

tak , to przy wył.pozycji powinny swiecic non stop :) , uruchamia je skok napięcia dlatego są podłaczone da aku a nie tam gdzie + po przekręceniu stacyjki.

Zrób experyment i odpal je bez uruchomienia silnika ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez kodipar78 » 20 paź 2012, 22:01


Też się nad nimi zastanawiam. Dzisiaj właśnie wyjmowałem halogen celem pomiarów i wydaje się, że powinny pasować.

Dopisano 20 paź 2012, 22:03:

Bartoliniusz napisał(a):myśle że jak wymiar sie zgadza to okey ale policja sie nie przyczepi do umiejscowienia ?

Dlaczego ma się przyczepić? Wartości wymagane przepisami są zachowane.
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 maja 2011, 20:59
Posty: 28
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 3 (2005)

Postprzez kodipar78 » 23 paź 2012, 22:24

Właśnie wróciłem z montażu. Drobny problem z mocowaniem w obudowie po halogenie, ale wystarczyła chwila kombinowania. Rozmiarowo owal pasuje. Świecą nieźle. Jedyny minus – cena.
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 maja 2011, 20:59
Posty: 28
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 3 (2005)

Postprzez gt44 » 24 paź 2012, 08:29

kodipar78 napisał(a):Właśnie wróciłem z montażu. Drobny problem z mocowaniem w obudowie po halogenie, ale wystarczyła chwila kombinowania. Rozmiarowo owal pasuje. Świecą nieźle. Jedyny minus – cena.


podaj trochę więcej szczegółów: jaki problem, jak podpiąłeś? Może jakieś foto? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2011, 23:19
Posty: 138
Skąd: W-wa
Auto: Mazda 3 BK Z6 hb '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323