Nie odpala, a kontrolki działają (rozrusznik wcale nie kręci)
1, 2
mam ten sam problem z pocąca sie głowica
u mnie poci się lakko z tylu silnika nad świecami żarowymi. niby pryszcz a mnie wkurza
a żeby to zrobić to trzeba
zdemontować
-rozrząd
– wtryski
-kolektor
-odkręcić pokrywę głowicy z nią wałki!
temat makabryczny
ja robię 27 stycznia rozrząd u Jaksy. on to oceni i zadecyduje
ale po konsultacji mówi żeby tego nie ruszać puki mocno nie leje
tam nie ma w sumie żadnego ciśnienia więc oleju więcej nie będzie.
u mnie poci się lakko z tylu silnika nad świecami żarowymi. niby pryszcz a mnie wkurza
a żeby to zrobić to trzeba
zdemontować
-rozrząd
– wtryski
-kolektor
-odkręcić pokrywę głowicy z nią wałki!
temat makabryczny
ja robię 27 stycznia rozrząd u Jaksy. on to oceni i zadecyduje
ale po konsultacji mówi żeby tego nie ruszać puki mocno nie leje
tam nie ma w sumie żadnego ciśnienia więc oleju więcej nie będzie.
no u mnie sie poci tez z tylu (mialem olej na oslonie od spodu, w aso na rosola stwierdzili, ze to gdzies na uszczelce od skrzyni biegow, na szczescie nie dalem im tego robic), ale nie wiem, czy jakos nie przeszlo do przodu, bo teraz mam troche oleju na oslonie z przodu
w sumie na bagnecie nie widze nawet strat oleju, ale jak bede chcial sprzedac, to raczej nie zachecajacy to widok
ja w poniedzialek mam miec wycene z aso na pulawskiej
w sumie na bagnecie nie widze nawet strat oleju, ale jak bede chcial sprzedac, to raczej nie zachecajacy to widok
ja w poniedzialek mam miec wycene z aso na pulawskiej
fiedziu napisał(a):w aso na rosola stwierdzili
fiedziu napisał(a):na szczescie nie dalem im tego robic
Żebyś wiedział
no to juz mam wycene:
1. ta rura, wystepuje w komplecie okolo 10 czesci iko sztuje 2300
2. naprawa pocenia silnika – 950 robocizna, 550 uszczelki
naprawde nie wiecie, gdzie mozna zdobyc ta rure?
bede wdzieczny, pozdrawiam,
fiedziu
1. ta rura, wystepuje w komplecie okolo 10 czesci iko sztuje 2300
2. naprawa pocenia silnika – 950 robocizna, 550 uszczelki
naprawde nie wiecie, gdzie mozna zdobyc ta rure?
bede wdzieczny, pozdrawiam,
fiedziu
fiedziu napisał(a):wiecie cos, to bylo cos z elektryka przy rozruszniku – koszt naprawy w ASO 164 PLN.
ale mam teraz dwa problemy:
1. ta rura od turbo ...
2. z silnika cieknie olej...
fiedziu
Problem podstawowy rowiązany ( a pisałem żeby sprawdzić rozrusznik ), pozostałe na razie cisza.
Witam
Podepnę się pod temat bo mam podobny problem z rurą od intercoolera.
Niestety po małej przygodzie Madzi nie mam tego elementu oryginalnego, jakaś dobrana o podobnej średnicy niestety dość szybko popękała. Tymczasowo zakleiłem srebrną taśmą, pomogło ale w końcu trzeba tą prowizorkę zrobić. Problem w tym, że nie za bardzo wiem jak oryginał powinien wyglądać.
Na dołączonym zdjęciu część zaznaczona na niebiesko.
Na drugim zdjęciu jest jak to teraz wygląda to u mnie. Jeszcze taśmę widać :–)
http://imageshack.us/photo/my-images/12/fotkamazda.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/mazda2fotka.jpg/
Tak się zastanawiam czy nie jest to jedna z tych części (lub obie połączone):
http://imageshack.us/photo/my-images/571/rura1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/405/rura2.jpg/
Z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam
pabl0
Podepnę się pod temat bo mam podobny problem z rurą od intercoolera.
Niestety po małej przygodzie Madzi nie mam tego elementu oryginalnego, jakaś dobrana o podobnej średnicy niestety dość szybko popękała. Tymczasowo zakleiłem srebrną taśmą, pomogło ale w końcu trzeba tą prowizorkę zrobić. Problem w tym, że nie za bardzo wiem jak oryginał powinien wyglądać.
Na dołączonym zdjęciu część zaznaczona na niebiesko.
Na drugim zdjęciu jest jak to teraz wygląda to u mnie. Jeszcze taśmę widać :–)
http://imageshack.us/photo/my-images/12/fotkamazda.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/mazda2fotka.jpg/
Tak się zastanawiam czy nie jest to jedna z tych części (lub obie połączone):
http://imageshack.us/photo/my-images/571/rura1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/405/rura2.jpg/
Z góry dzięki za pomoc
pozdrawiam
pabl0
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
Z góry sorki że podbijam temat, ale edytowałem post (przedtem nie zauważyłem że tak beznadziejnie wkleiłem linki ). Naprawdę nikt nie wie/nie zaglądał do tej części auta? A może ma fotkę ?
pozdrawiam i Szczęśliwego 2013 Roku
pabl0
pozdrawiam i Szczęśliwego 2013 Roku
pabl0
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
W aso występuje tylko jako całość, w Fordzie też nie widziałem osobno tych części, ale całość jest 4x tańsza niż w Maździe niestety na oko nie będzie idealnie pasować. Poszukać po szrotach / allegro.
btw dość mocno masz tam napocone, turbo nie puszcza oleju ? w silniku nie masz go za dużo wlane ?
btw dość mocno masz tam napocone, turbo nie puszcza oleju ? w silniku nie masz go za dużo wlane ?
Hmm, chyba zostałem źle zrozumiany. Te dwie rurki, których zdjęcia podpiąłem (jako 3 i 4) są właśnie od Mazdy nie od Forda i są wystawione na allegro w dobrej cenie. Problem w tym, że ja nie wiem czy one są w ogóle z tego miejsca w samochodzie. Ten co wystawiał aukcję nie ma pojęcia skąd konkretnie były wymontowane bo rozbiórka dawno była. Ja mam jakąś nieoryginalną prowizorkę i w sumie nie wiem jak oryginał powinien wyglądać.
Jeśli chodzi o zabrudzenie to ciężko powiedzieć. Jest tak od początku jak jeżdżę (70 tys. km). To ponoć normalne, że w dolocie trochę oleju będzie. Jako, że całość była jakiś czas nieszczelna (i pewnie dalej jest...) to się pewnie wydostaje toto na zewnątrz ... Ale specem nie jestem, porównania też nie mam. Generalnie poziom oleju jak zalany przy wymianie, trzyma się rok do następnej, nigdy żadnych dolewek nie robiłem.
Jeśli chodzi o zabrudzenie to ciężko powiedzieć. Jest tak od początku jak jeżdżę (70 tys. km). To ponoć normalne, że w dolocie trochę oleju będzie. Jako, że całość była jakiś czas nieszczelna (i pewnie dalej jest...) to się pewnie wydostaje toto na zewnątrz ... Ale specem nie jestem, porównania też nie mam. Generalnie poziom oleju jak zalany przy wymianie, trzyma się rok do następnej, nigdy żadnych dolewek nie robiłem.
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
Niestety to nie moje silniki. Ja mam Y6.
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
Właśnie tym rysunkiem z katalogu części się sugerowałem jak znalazłem te części na allegro.
Pasowałoby że to będzie to http://imageshack.us/photo/my-images/571/rura1.jpg/
Tylko czy to od razu wchodzi do silnika czy jest coś jeszcze po drodze... ?
Co do przepustnicy to nie mam pojęcia jak jest u mnie. Nie wiedziałem, że są jakieś warianty mocniejszej wersji tego silnika ...
Chyba w końcu to kupię, 120PLN to nie jakaś wielka kasa (zwłaszcza w porównaniu do cen oryginalnych )
Dzięki wielkie za pomoc i zainteresowanie tematem.
Pasowałoby że to będzie to http://imageshack.us/photo/my-images/571/rura1.jpg/
Tylko czy to od razu wchodzi do silnika czy jest coś jeszcze po drodze... ?
Co do przepustnicy to nie mam pojęcia jak jest u mnie. Nie wiedziałem, że są jakieś warianty mocniejszej wersji tego silnika ...
Chyba w końcu to kupię, 120PLN to nie jakaś wielka kasa (zwłaszcza w porównaniu do cen oryginalnych )
Dzięki wielkie za pomoc i zainteresowanie tematem.
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
rysunkiem nie ma się co sugerować, to jest szkic poglądowy.
poprzeglądaj archiwa allegro itd, np http://xarchiwum.pl/szukaj?s=przepustnica+1.6+TDCi
może znajdziesz foto, gdzie to będzie w miarę widać.
sam przewód wchodzi bezpośrednio do przepustnicy, niestety nie mam pojęcia czy przewody są identyczne w obydwu przypadkach, na logikę dolny (bezpośrednio przy IC) powinien być taki sam.
poprzeglądaj archiwa allegro itd, np http://xarchiwum.pl/szukaj?s=przepustnica+1.6+TDCi
może znajdziesz foto, gdzie to będzie w miarę widać.
sam przewód wchodzi bezpośrednio do przepustnicy, niestety nie mam pojęcia czy przewody są identyczne w obydwu przypadkach, na logikę dolny (bezpośrednio przy IC) powinien być taki sam.
Oto zdjęcie przepustnicy jaka jest u mnie
http://imageshack.us/photo/my-images/515/przepustnical.jpg/
Niestety niewiele z tego potrafię wywnioskować ...
http://imageshack.us/photo/my-images/515/przepustnical.jpg/
Niestety niewiele z tego potrafię wywnioskować ...
http://allmazda.net/parts/ – katalog części do Mazdy 3 i nie tylko (diesel także)
- Od: 1 lis 2007, 11:47
- Posty: 146
- Skąd: zDolny Śląsk
- Auto: 3 BK Y6 '07
pabl0 napisał(a):Niestety niewiele z tego potrafię wywnioskować ...
Mi to wygląda na tą przepustnicę, którą pokazał akostarek (ta z bypassem)
- Od: 6 kwi 2011, 09:32
- Posty: 429 (1/1)
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 3 BK Y6 '04 Hatchback
Golf MK 7,5 1.4TSI '18
Hej. Widzę że temat się nieco przeobraził, ale chciałbym powrócić do początkowego. Gdzie znajdę rozrusznik w 2.0 LF? jest za jakąś osłoną? chyba się zawiesił i chciałbym go porozumiewawczo pier**lnąć
EDIT:
Znalazłem-->
Dopisano 28 lut 2013, 09:13:
Hej. Nadal mam czasem problemy z odpaleniem i zakładam że to wina rozrusznika. Kontrolki zapalają się bez problemów, immo gaśnie a po przekręceniu kluczyka dalej zero reakcji. Zdarzało się sporadycznie, tym razem od wczoraj próbowałem kilka razy i nadal się nie poprawiło. Czy ktoś wymontowywał, naprawiał, zmieniał rozrusznik lub miał podobny problem, w LF i nie tylko? Możliwe że to zabrudzone styki albo szczotki (w innym aucie wymieniałem, nie wiem czy tutaj też jest podobne rozwiązanie)? Z góry dzięki za wszelką pomoc
EDIT:
Znalazłem-->
Dopisano 28 lut 2013, 09:13:
Hej. Nadal mam czasem problemy z odpaleniem i zakładam że to wina rozrusznika. Kontrolki zapalają się bez problemów, immo gaśnie a po przekręceniu kluczyka dalej zero reakcji. Zdarzało się sporadycznie, tym razem od wczoraj próbowałem kilka razy i nadal się nie poprawiło. Czy ktoś wymontowywał, naprawiał, zmieniał rozrusznik lub miał podobny problem, w LF i nie tylko? Możliwe że to zabrudzone styki albo szczotki (w innym aucie wymieniałem, nie wiem czy tutaj też jest podobne rozwiązanie)? Z góry dzięki za wszelką pomoc
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości