Witam!
Mazda 3 1.6 citd, na 3 i 4 wtrysku poszły miedziane podkładki, pod 1 i 2 nie wymieniałem bo były zapieczone na amen a wyglądały dobrze więc wolałem je zostawić. Więc 3 i 4 wtrysk wymienione podkładki, gniazda i uszczelki. Przy okazji wyczyściłem egr. Wszystko ładnie poskładane, wszystkie wtyczki podłączone auto nie pali. Próbowałem już odpowietrzać poprzez wyciąganie paliwa strzykawką z powrotu oraz po kręceniu 5-10 sek luzowałem wężyki paliwowe przy wtryskach. Ropa już jest przy wtryskach a autko nie chce zagadać. Próbowałem delikatnie plakiem i auto się odzywa ale chodzi tylko jak ma plaka. Nie psikałem długo ponieważ szkoda silnika. Co może z nim być? Przypuszczam, że dalej ma gdzieś powietrze i możliwe, że źle odpowietrzam.
Mazda 3 1.6citd nie odpala po wymianie podkladek pod wtryskami
Strona 1 z 1
Jak łapie na plaku to najprościej auto na hol i ciagnąć aż dojdzie paliwo albo dalej odpowietrzać.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
A istnieje możliwość, że wtryski padły po przeczyszczeniu?? Po wyciągnięciu umyłem je delikatnie benzynką ekstrakcyjną, rozpylacze również przetarłem miękką szmatką z benzyną.
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 5
- Auto: mazda3 1.6d 2004
a może komputer w ogóle nie "otwiera" wtrysków ? na przelew coś idzie ? wsadziłeś wtryski w te same cylindry ? może gdzieś poluzowałeś jakąś wtyczkę przy pracy ? z tyłu koło pompy powinien być czujnik położenia wałka rozrządu – sprawdź go. Na pompie jest regulator wydatku, sprawdź podłączenie.
Mi problem wygląda bardziej na elektryczny, jak masz możliwość sprawdź błędy.
Mi problem wygląda bardziej na elektryczny, jak masz możliwość sprawdź błędy.
Jak wyjmę przewody przelewowe to na górze wtryskiwacza podczas kręcenia rozrusznikiem ropa się sączy. Wtryski na 100% są w takiej samej kolejności, zaznaczyłem je przed wyjęciem. Sprawdziłem przed chwilą jeszcze raz wszystkie wtyczki i wszystkie wydają się być ok, przejrzałem bezpieczniki i też wszystkie są całe. Niestety na chwilę obecną nie mam jak odczytać błędów.
Ile powinno wynosić napięcie na wtyczkach zasilających wtryskiwacze?
Ile powinno wynosić napięcie na wtyczkach zasilających wtryskiwacze?
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 5
- Auto: mazda3 1.6d 2004
może to coś pomoże:
sprawdzanie wiązki => https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 00700.html
1. Turn the engine switch to the LOCK position. Ustaw przełącznik silnika na pozycję LOCK.
2. 2. Disconnect the negative battery cable. Odłączyć ujemny przewód akumulatora.
3. 3. Disconnect the fuel injector connector. Odłączyć złącze wtryskiwaczy paliwa.
4. 4. Inspect the resistance between fuel injector terminals A and B using a tester. Sprawdzić rezystancję pomiędzy zaciskami wtryskiwaczy paliwa A i B za pomocą testera.
0,7 Ohm [20 ° C {68 ° F}]
sprawdzanie wiązki => https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 00700.html
Wszystkie wtryskiwacze maja oporność między 0,7-0,8 Ohm. Niestety nie udało mi się ich pomierzyć w temp 20*C, w garażu mam tylko ok 10
Sprawdziłem miernikiem wiązkę, jest ok przejścia są zwarć nie ma, sprawdziłem tylko ten odcinek co na foto, nie chcę na razie wyciągać kompa, zresztą dalej nic nie powinno się stać bo dalej nic nie było ruszane.
Aaaa i dodam jeszcze, że podczas szarpania się z wtryskiem, przy jego demontażu, urwałem dwie plastikowe rureczki od jednego z przelewów, dokładniej przy wtrysku nr 3 (znajdowały się w nie właściwym miejscu i nie właściwym czasie ). Wyciągnąłem je z wężyków po czym delikatnie na około pod lutowałem i uszczelniłem poxipolem. Jak dmuchałem w nie i następnie zatykałem to nie puszczały powietrza, czyli zostały dobrze uszczelnione, nie wiem czy to może mieć jakiekolwiek znaczenie, ale chyba warto o tym wspomnieć.
Na wężyku, tym kawałku przezroczystym przy powrocie, już praktycznie nie widać powietrza, jedynie po chwili po próbie odpalenia pojawia się bąbelek 2-3mm .
Już sam nie wiem co o tym myśleć Zapowietrzenie chyba odpada, bo zagadał by cokolwiek a tu lipa, tylko na plaku próbował...
Sprawdziłem miernikiem wiązkę, jest ok przejścia są zwarć nie ma, sprawdziłem tylko ten odcinek co na foto, nie chcę na razie wyciągać kompa, zresztą dalej nic nie powinno się stać bo dalej nic nie było ruszane.
Aaaa i dodam jeszcze, że podczas szarpania się z wtryskiem, przy jego demontażu, urwałem dwie plastikowe rureczki od jednego z przelewów, dokładniej przy wtrysku nr 3 (znajdowały się w nie właściwym miejscu i nie właściwym czasie ). Wyciągnąłem je z wężyków po czym delikatnie na około pod lutowałem i uszczelniłem poxipolem. Jak dmuchałem w nie i następnie zatykałem to nie puszczały powietrza, czyli zostały dobrze uszczelnione, nie wiem czy to może mieć jakiekolwiek znaczenie, ale chyba warto o tym wspomnieć.
Na wężyku, tym kawałku przezroczystym przy powrocie, już praktycznie nie widać powietrza, jedynie po chwili po próbie odpalenia pojawia się bąbelek 2-3mm .
Już sam nie wiem co o tym myśleć Zapowietrzenie chyba odpada, bo zagadał by cokolwiek a tu lipa, tylko na plaku próbował...
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 5
- Auto: mazda3 1.6d 2004
Ja po wymianie podkładek pod wtryskami i wymianą filtra paliwa też miałem problem z odpaleniem silnika , skorzystałem wtedy z takiego odpowietrzenia i pomogło (sposób ze zdjęcia) viewtopic.php?f=469&t=87049&p=1566680&hilit=odpowietrzanie+fotorelacja#p1566680 może warto jeszcze raz dokładnie odpowietrzyć
Sprzedam Mazdę 3
viewtopic.php?f=78&t=172194
viewtopic.php?f=78&t=172194
- Od: 7 sty 2013, 01:21
- Posty: 17
- Skąd: Rzeszów, Chmielnik, Szkocja
- Auto: Mazda 6 2.2D GH 2010
Mazda 323C BA 1994
JURO dobrze mówi – te silniki się strasznie zapowietrzają, a nie ma ręcznej pompki. Odpowietrzyć je bardzo trudno. Raz musiałem lawetę ściągać po wymianie filtra. Gdyby było coś z elektryką to check engine by wywaliło.
Medium – Bozon Records Tour
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
Mazda pojechała na lawecie do warsztatu, wyjęli wtryski i poszły na sprawdzenie, jak na razie okazało się, że jeden z wtrysków ma uszkodzoną elektronikę o_0 zobaczymy co dalej...
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 5
- Auto: mazda3 1.6d 2004
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości