Usuwanie DPF – negatywne skutki

Postprzez ddrtom » 15 kwi 2017, 22:51

Witam. Jako ze chip tunigery cenia sobie wprowadzanie zmian do komputera 600zl za 10 min pracy postanowilem opisac jak mozna ZA DARMO USUNĄĆ DPF I JESZCZE WZIAC 400ZL ZA WKLAD DPF NA ZLOMIE.

1. ZDEJMUJEMY CAŁY UKLAD WYDECHOWY Z DPF.
2. ZDEJMUJEMY ZÓŁWIA KTORY OSŁANIA KATALIZATOR I DPF
3. WYCINAMY WKLAD DPF. PIERWSZY JEST KATALIZIZATOR I DRUGI DPF(WSZYSTKO W JEDNEJ PUSZCE)
4. ZASPAWUJEMY BLACHE
5. WYCINAMY Z DOSC GRUBEJ BLACHY PROSTOKAT I WIERCIMY W NIM DODATKOWA DZIÓRE 12MM.
6. WYCINAMY KONTÓWKA W TYM MIEJSCU ROWEK(ZAZNACZONE NA ZIELONO) I WKLADAMY NASZA BLASZKE.
7. ZASPAWUJEMY WSZYSTKO

W ZWEZCE CHODZI OTO ZEBY OGRANICZYC PRZEPLYW SPALIN O 30% (WTEDY PRZED BLASZKA TWOZY SIE WIEKSZE CISNIENIE NIZ ZA BLASZKA). PRZY TAKI ROZWIAZANIU KOMPUTER POKAZUJE ZE FILTR DPF JEST ZAPCHANY W 50% I MAZDA NIGDY GO NIE CZYSCI.

CZERWONA LINIA POKAZUJE SRODEK FILTRA I JEST TYLKO POTO ZEBY BYLO WIDAC JAK DUZA MA BYC BLASZKA(ZIELONA).


NIE DAJCIE ZARABIAĆ BOGACACYM SIE W ŁĄTWY SPOSÓB CHIP-WYZYSKIWACZA... SPAWARKA W DŁON I DO PRZODU :). ZROBILEM TAK 5000KM , ANI RAZU NIEWYPALAŁ MI SIE FILTR I NIGDY NIE ZAPALILA SIE KONTROLKA DPF A KOMPUTER(PROGRAM IDS) CIAGLE POKAZUJE 50% ZAPCHANIA.

POZDRO...
Załączniki
filtr dpf.jpg
ddrtom
 

Postprzez marlad » 2 gru 2017, 23:19

A potem jak turbina czy wtryski padna to nie idzie dojśc do tego co jest namotane w aucie :)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez kropek101 » 3 gru 2017, 19:14

Namotanie to już olać pod warunkiem że jeśli samochód będzie

Ja bym te wszystkie auta z wyciętym DPF kazał wam doprowadzić do stanu z przed wycięcia i to w ASO żeby bardzie zabolało po kapsie albo bez jakiejkolwiek dyskusji samochód do złomowania może w tedy skończyło by się kombinowanie. Nie nie jestem nie wiadomo jakim bogaczem po prostu nie nawidzę takiego kombinowania. Mam prawie 190tyś na liczniku 4letni samochód zero problemu z DPF znajomy 50tyś ten sam silnik i ciągłe problemy ale tak to jest jak się kupuje diesla żeby jechać po gazety do kiosku.
Druga sprawa dlaczego tak podchodzę do tematu parę dni temu był u mnie kolega odpalił silnik żeby zagrzać stać się nie dało przy jego BMW silnik 3,0 wycięty DPF wycięty katalizator smród że sam nie może tego czuć stanie na światłach wszystko w środku i stój potem za takim w korku.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez marlad » 3 gru 2017, 22:49

umialbys tak zrujnowac tyle Polskich rodzin karząc im zakładac filtr w ASO za prawie 10 koła ?
Jestes bardziej surowy niz mesje Kczynski ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez kropek101 » 7 gru 2017, 08:35

Tak był bym tak okrutny ponieważ to przez takie osoby potem jest nagonka na diesle a nie wyobrażam sobie jeździć samochodem o wadze 1.5t zasilanym Pb który spali 12-14l
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez danrok » 7 gru 2017, 09:00

Dokladnie tak jak kropek. Czesto ludzie kupuja diesla na miasto, a potem placz ze DPF pelny, trzeba wycinac itd. Niech kazdy sie 2x zastanowi gdzie diesel ma sens, a gdzie nie i bedzie po problemie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323