Czy to może być pasek od alternatora?

Postprzez rav 75 » 12 sie 2017, 20:30

Jako użytkownik silnika 1.6 (nazywajcie go jak chcecie, HDI i tyle) stwierdzam że w tym silniku naciąg paska wielorowkowego jest realizowany za pomocą napinacza ze sprężyną,co za tym idzie nie ma możliwości regulacji naciągu! Za to właśnie odpowiada wspomniany napinacz.
Autor wątku w istocie się pomylił- chodziło zapewne o koło pasowe z tłumikiem drgań,a ono akurat w silnikach HDI występuje i jak każda część może się popsuć.Cena za część jak najbardziej akceptowalna.
Ostatnio edytowano 13 sie 2017, 05:14 przez rav 75, łącznie edytowano 1 raz
rav 75
 

Postprzez Mercier » 12 sie 2017, 20:56

Miło słyszeć, dzięki za wszystkie posty i pomoc! :)
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2014, 01:28
Posty: 40 (1/0)
Auto: Mazda 3 1.6 MZ-CD 2006

Postprzez uszol90 » 14 sie 2017, 08:43

Tylko co tam regulować jak jest napinacz automatyczny ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2012, 01:36
Posty: 403 (0/5)
Skąd: Podkarpacie/Sedziszów Młp.
Auto: Mazda3 Y6 06' TOP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323