Witam
Ostatnio zaczal sie problem z Mazda 3 BK silnik 1,6 diesel
Problem objawia sie w huczeniu na niskich obrotach. Zauwazylem jeszcze ze jedno z kol napedzanych przez pasek wielorowkowy ma lekkie bicie na biegu jalowym, przy gazowniu raczej tego nie widac. Moje pytanie brzmi co to za element jest i za co odpowiedzialny. Bylem u znajomego mechanika i zalecil mi zmiane rozrzadu i pompy wody (120.000 przebiegu) i wlasnie walka od tego elementu o ktory pytam. A moze ktos juz mial z tym problem i wie co to za czesc i ile to chce kosztowac ?
co to jest i po co ? M3 BK 1,6 diesel
Strona 1 z 1
o ile dobrze Cie zrozumiałem, to masz problem z napinaczem mikropaska, w sumie to jest część nienaprawialna, nowa w zależności od firmy kosztuje 100-250zł. pozdrawiam.
Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- Od: 5 lip 2010, 21:04
- Posty: 179
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 1,6 MZ-CD 2005 HB
Jeśli chodzi o takie coś
http://allegro.pl/kolo-pasowe-dwumasowe ... 11717.html
to jest koło pasowe dwumasowe. Napędzane jest wałem korbowym. Ma wbudowany tłumik drgań i zdarza się, że się posypie.
http://allegro.pl/kolo-pasowe-dwumasowe ... 11717.html
to jest koło pasowe dwumasowe. Napędzane jest wałem korbowym. Ma wbudowany tłumik drgań i zdarza się, że się posypie.
Medium – Bozon Records Tour
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
7.12.2013 KRAKÓW klub Meta – koncert
http://www.youtube.com/watch?v=XHoUZqdku8E
witam
Mam ten sam problem, tzn. mechanik powiedział że jest luz na tym kole i jak silnik jest zimny to słychać takie pukanie dziwne. Przykro mi nie pomoge CI bo sam niewiele wiem na temat tego koła.
Może wypowie się ktoś kto miał z tym już doczynienia.
Mam ten sam problem, tzn. mechanik powiedział że jest luz na tym kole i jak silnik jest zimny to słychać takie pukanie dziwne. Przykro mi nie pomoge CI bo sam niewiele wiem na temat tego koła.
Może wypowie się ktoś kto miał z tym już doczynienia.
- Od: 25 sty 2010, 15:35
- Posty: 27
- Auto: Mazda 6 GY mz-cd 143KM 2007
Witam,
Z tego co kojarzę temat przewijał już się przez forum, sam miałem problem z tym kołem pasowym tyle że u mnie uszkodzenie tego koła niemal że nie doprowadziło do uszkodzenia rozrządu, mianowicie przy przebiegu 80kKM zaczęła się głośna proca silnika zwłaszcza przy zimnym silniku. Po jakimś czasie coś zaczęło delikatnie chrobotać w okolicy tego koła po ok 1000km coś wypadło z tego koła i zaczęło trzeć o osłonę rozrządu wyłączyłem silnik zdemontowałem koło i okazało się że przetarł się pierścień znajdujący się pomiędzy dwoma elementami w tym kole. Wymieniłem koło na nowe początkowo wszystko było w porządku po około 2 miesiącach sytuacja się powtórzyła "klekotanie na zimnym silniku" i po zdemontowaniu był wyczuwalny luz na gwarancji wymieniłem kolejny raz to koło jak narazie spokój.
PS. Nie polecam zamienników ludzie z serwisu mówią że czasem po kilka razy wymieniają te koła na gwarancji.
Z tego co kojarzę temat przewijał już się przez forum, sam miałem problem z tym kołem pasowym tyle że u mnie uszkodzenie tego koła niemal że nie doprowadziło do uszkodzenia rozrządu, mianowicie przy przebiegu 80kKM zaczęła się głośna proca silnika zwłaszcza przy zimnym silniku. Po jakimś czasie coś zaczęło delikatnie chrobotać w okolicy tego koła po ok 1000km coś wypadło z tego koła i zaczęło trzeć o osłonę rozrządu wyłączyłem silnik zdemontowałem koło i okazało się że przetarł się pierścień znajdujący się pomiędzy dwoma elementami w tym kole. Wymieniłem koło na nowe początkowo wszystko było w porządku po około 2 miesiącach sytuacja się powtórzyła "klekotanie na zimnym silniku" i po zdemontowaniu był wyczuwalny luz na gwarancji wymieniłem kolejny raz to koło jak narazie spokój.
PS. Nie polecam zamienników ludzie z serwisu mówią że czasem po kilka razy wymieniają te koła na gwarancji.
- Od: 23 sty 2009, 21:53
- Posty: 31
- Skąd: Sucha Beskidzka
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość