Pierscienie do Z6
Strona 1 z 1
Heh sam sobie odpowiedziałem
orginał kosztuje prawie 1000
przy doborze z innych tragedia
najlepiej jak masz zarysowane cylindry i na pierwszy szlif to się zgadza ale jak masz Ok to MASZ PECHA (
przy zamiennikach zamki mają większe luzy niż w starych pierscieniach WTF
CO ciekawe
Z6 160kkm i oraz mazda 2 też 1.6 238kkm oba dostałem w tym tyg.
Pierścienie kompresyjny i uszczelniajacy w obu 1.2 i są git malina- w obu poszły olejowe
to jakiś szajs robiony .....no dobra ponad 200k teoretycznie może popuszczać ...teoretycznie.
kupiłem olejowe z jakiegoś zestawu za 300 wrzucam i klient będzie jeździł / akurat olejowe mają dobry wymiar za to 1 szy ma 1.5 PP ?/
Także drogi posiadaczu silnika Z6/M sprawdź 2 razy w jakim stanie masz pierścienie bo czekają cię wydatki albo kombinuj
przy okazji wyjąć smoka i wyczyścić sam się zdziwiłem
orginał kosztuje prawie 1000
przy doborze z innych tragedia
najlepiej jak masz zarysowane cylindry i na pierwszy szlif to się zgadza ale jak masz Ok to MASZ PECHA (
przy zamiennikach zamki mają większe luzy niż w starych pierscieniach WTF
CO ciekawe
Z6 160kkm i oraz mazda 2 też 1.6 238kkm oba dostałem w tym tyg.
Pierścienie kompresyjny i uszczelniajacy w obu 1.2 i są git malina- w obu poszły olejowe
to jakiś szajs robiony .....no dobra ponad 200k teoretycznie może popuszczać ...teoretycznie.
kupiłem olejowe z jakiegoś zestawu za 300 wrzucam i klient będzie jeździł / akurat olejowe mają dobry wymiar za to 1 szy ma 1.5 PP ?/
Także drogi posiadaczu silnika Z6/M sprawdź 2 razy w jakim stanie masz pierścienie bo czekają cię wydatki albo kombinuj
przy okazji wyjąć smoka i wyczyścić sam się zdziwiłem
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości