Jestem nowym użytkownikiem forum więc proszę o wyrozumiałość i dobre rady .
Miesiąc temu stałem się szczęśliwym posiadaczem mazdy 3 BK 2.0 150 KM (wersja sport) 155 tysięcy przebiegu. Tydzień po kupnie pojechałem do warsztatu na przegląd, mechanik wymienił mi olej, filtr i podstawowe rzeczy. Powstał problem ponieważ w książęce serwisowej okazało się, że co 15 tysięcy kilometrów w salonie mazdy był wymieniany olej ale na półsyntetyczny (10w40) a mój mechanik wlał olej syntetyczny. Mam obawy co do skutków przejechał 155 tyś kilometrów na półsyntetyku a teraz wlał syntetyk (w książce serwisowej jest zalecany syntetyk) co o tym myślicie. Aktualnie jeżdżę tylko po mieście bardzo krótkie odcinki i zastanawiam się czy od razu po świętach nie podjechać do mechanika żeby wlał półsyntetyk i dał nowy filtr oleju wydam parę złoty ale będę spokojny co sądzicie?.
Pozdrawiam
Dopisano 30 mar 2018, 07:58:
Adi666 napisał(a):Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum więc proszę o wyrozumiałość i dobre rady .
Miesiąc temu stałem się szczęśliwym posiadaczem mazdy 3 BK 2.0 150 KM (wersja sport) 155 tysięcy przebiegu. Dwa tygodnie po kupnie pojechałem do warsztatu na przegląd, mechanik wymienił mi olej, filtr i podstawowe rzeczy. Powstał problem ponieważ w książęce serwisowej okazało się, że co 15 tysięcy kilometrów w salonie mazdy był wymieniany olej ale na półsyntetyczny (10w40) a mój mechanik wlał olej syntetyczny. Mam obawy co do skutków przejechał 155 tyś kilometrów na półsyntetyku a teraz wlał syntetyk (w książce serwisowej jest zalecany syntetyk) co o tym myślicie. Aktualnie jeżdżę tylko po mieście bardzo krótkie odcinki i zastanawiam się czy od razu po świętach nie podjechać do mechanika żeby wlał półsyntetyk i dał nowy filtr oleju wydam parę złoty ale będę spokojny co sądzicie?.
Pozdrawiam
Dopisano 30 mar 2018, 07:58:
[quote="Adi666"]Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum więc proszę o wyrozumiałość i dobre rady .
Miesiąc temu stałem się szczęśliwym posiadaczem mazdy 3 BK 2.0 150 KM (wersja sport) 155 tysięcy przebiegu. Tydzień po kupnie pojechałem do warsztatu na przegląd, mechanik wymienił mi olej, filtr i podstawowe rzeczy. Powstał problem ponieważ w książęce serwisowej okazało się, że co 15 tysięcy kilometrów w salonie mazdy był wymieniany olej ale na półsyntetyczny (10w40) a mój mechanik wlał olej syntetyczny. Mam obawy co do skutków przejechał 155 tyś kilometrów na półsyntetyku a teraz wlał syntetyk (w książce serwisowej jest zalecany syntetyk) co o tym myślicie. Aktualnie jeżdżę tylko po mieście bardzo krótkie odcinki i zastanawiam się czy od razu po świętach nie podjechać do mechanika żeby wlał półsyntetyk i dał nowy filtr oleju wydam parę złoty ale będę spokojny co sądzicie?.
Pozdrawiam
Dopisano 30 mar 2018, 07:58:
[quote="Adi666"]Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum więc proszę o wyrozumiałość i dobre rady .
Miesiąc temu stałem się szczęśliwym posiadaczem mazdy 3 BK 2.0 150 KM (wersja sport) 155 tysięcy przebiegu. Dwa tygodnie po kupnie pojechałem do warsztatu na przegląd, mechanik wymienił mi olej, filtr i podstawowe rzeczy. Powstał problem ponieważ w książęce serwisowej okazało się, że co 15 tysięcy kilometrów w salonie mazdy był wymieniany olej ale na półsyntetyczny (10w40) a mój mechanik wlał olej syntetyczny. Mam obawy co do skutków przejechał 155 tyś kilometrów na półsyntetyku a teraz wlał syntetyk (w książce serwisowej jest zalecany syntetyk) co o tym myślicie. Aktualnie jeżdżę tylko po mieście bardzo krótkie odcinki i zastanawiam się czy od razu po świętach nie podjechać do mechanika żeby wlał półsyntetyk i dał nowy filtr oleju wydam parę złoty ale będę spokojny co sądzicie?.
Pozdrawiam
Dopisano 30 mar 2018, 07:58:
]Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum więc proszę o wyrozumiałość i dobre rady .
Miesiąc temu stałem się szczęśliwym posiadaczem mazdy 3 BK 2.0 150 KM (wersja sport) 155 tysięcy przebiegu. Tydzień po kupnie pojechałem do warsztatu na przegląd, mechanik wymienił mi olej, filtr i podstawowe rzeczy. Powstał problem ponieważ w książęce serwisowej okazało się, że co 15 tysięcy kilometrów w salonie mazdy był wymieniany olej ale na półsyntetyczny (10w40) a mój mechanik wlał olej syntetyczny. Mam obawy co do skutków przejechał 155 tyś kilometrów na półsyntetyku a teraz wlał syntetyk (w książce serwisowej jest zalecany syntetyk) co o tym myślicie. Aktualnie jeżdżę tylko po mieście bardzo krótkie odcinki i zastanawiam się czy od razu po świętach nie podjechać do mechanika żeby wlał półsyntetyk i dał nowy filtr oleju wydam parę złoty ale będę spokojny co sądzicie?.
Pozdrawiam