WAHACZE

Postprzez yagodaaaa » 11 lut 2018, 16:38

Hejka jestem świeżo upieczoną właścicielką Mazdy 3 2005 rok. Jestem tu nowa i jeszcze nie wszystko tutaj oblukałam, i mogę się powtarzac, więc proszę nie krzyczcie :) Moje pytanie dotyczy kompletu wahaczy, chce zmienic na nowe i potrzebuje opinii i namiary na odpowiednie, to samo tyczy się tulei, łączników stabilizatora przód i tył, tuleje tył no i miska olejowa. Potrzebuje konkretu bo chciałabym zamówić na już :)
Początkujący
 
Od: 11 lut 2018, 16:26
Posty: 1 (1/0)
Auto: Mazda 3 Exlusive 2005

Postprzez Damian68 » 11 lut 2018, 17:17

Mogę polecić tą firmę Fox Rzeszów Kupiłem u nich dużo części do Mazd. Doradzą Tyle moich porad ;)

https://www.fox.rzeszow.pl/strona-glowna-sklepu,22

https://www.fox.rzeszow.pl/produkty/maz ... e,3,248263
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez shl175 » 1 cze 2018, 23:02

Wymieniałem właśnie wahacze, końcówki drążków kierownicy, stabilizatory i łożyska z przodu. Sam to robiłem, trochę jest pracy, ale lepiej być pewnym co się dzieje. Części z Allegro.
Problemy: Wahacz zamiennik był ciut za długi i ociera o nowe tarcze hamulcowe przy skręcie na max, trzeba go przeszlifować już na samochodzie i podmalować. Tarcze dla odmiany też jakiś zamiennik były o 1 mm źle osadzone (jeden wymiar się nie zgadzał), ale to nie miało znaczenia zupełnie, hamują super. Trzeba uważać przy montażu wahacza, żeby nie uszkodzić gumek na sworzniu, bo łatwo i nader delikatne są. ja uszkodziłem i musiałem kupić same gumki i czeeekać aż przyjdą. Kupiłem wymieniłem jest spox. Acha, stabilizatorów nie ma co odkręcać, raczej się nie uda jeśli są od nowości, trzeba odciąć kątówką, oczywiście też raczej delikatnie i koniecznie osłonić blachą gumę na przegubie, żeby nie szły na nią iskry. No i już. Serio zupełnie inaczej jeździ po robocie. Acha, nie ma co liczyć na to, że geometria kół się uchowa, trzeba ją po wszystkim zrobić, czyli znowu kasa. Łożyska to extra problem, bo muszą być specjalne z pierścieniem ABS i trzeba uważać, którą stroną się je zakłada a na allegro często kręcą i wciskają bez tego pierścienia ABS no i po montażu jest problem, bo licznik nie działa, za to świecą 4 kontrolki, ale jedzie cichutko :) czyli od nowa trzeba wszystko zrobić (robiłem kilka razy, aż opanowałem temat wymiany łożysk w 3 godziny z demontażem i montażem). <jupi>
Początkujący
 
Od: 11 lut 2017, 16:56
Posty: 7
Auto: Mazda3 BK rok 2006 silnik 1,6 benzyna, kolor nieciekawy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323