WAHACZE
Strona 1 z 1
Hejka jestem świeżo upieczoną właścicielką Mazdy 3 2005 rok. Jestem tu nowa i jeszcze nie wszystko tutaj oblukałam, i mogę się powtarzac, więc proszę nie krzyczcie Moje pytanie dotyczy kompletu wahaczy, chce zmienic na nowe i potrzebuje opinii i namiary na odpowiednie, to samo tyczy się tulei, łączników stabilizatora przód i tył, tuleje tył no i miska olejowa. Potrzebuje konkretu bo chciałabym zamówić na już
Mogę polecić tą firmę Fox Rzeszów Kupiłem u nich dużo części do Mazd. Doradzą Tyle moich porad
https://www.fox.rzeszow.pl/strona-glowna-sklepu,22
https://www.fox.rzeszow.pl/produkty/maz ... e,3,248263
https://www.fox.rzeszow.pl/strona-glowna-sklepu,22
https://www.fox.rzeszow.pl/produkty/maz ... e,3,248263
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Wymieniałem właśnie wahacze, końcówki drążków kierownicy, stabilizatory i łożyska z przodu. Sam to robiłem, trochę jest pracy, ale lepiej być pewnym co się dzieje. Części z Allegro.
Problemy: Wahacz zamiennik był ciut za długi i ociera o nowe tarcze hamulcowe przy skręcie na max, trzeba go przeszlifować już na samochodzie i podmalować. Tarcze dla odmiany też jakiś zamiennik były o 1 mm źle osadzone (jeden wymiar się nie zgadzał), ale to nie miało znaczenia zupełnie, hamują super. Trzeba uważać przy montażu wahacza, żeby nie uszkodzić gumek na sworzniu, bo łatwo i nader delikatne są. ja uszkodziłem i musiałem kupić same gumki i czeeekać aż przyjdą. Kupiłem wymieniłem jest spox. Acha, stabilizatorów nie ma co odkręcać, raczej się nie uda jeśli są od nowości, trzeba odciąć kątówką, oczywiście też raczej delikatnie i koniecznie osłonić blachą gumę na przegubie, żeby nie szły na nią iskry. No i już. Serio zupełnie inaczej jeździ po robocie. Acha, nie ma co liczyć na to, że geometria kół się uchowa, trzeba ją po wszystkim zrobić, czyli znowu kasa. Łożyska to extra problem, bo muszą być specjalne z pierścieniem ABS i trzeba uważać, którą stroną się je zakłada a na allegro często kręcą i wciskają bez tego pierścienia ABS no i po montażu jest problem, bo licznik nie działa, za to świecą 4 kontrolki, ale jedzie cichutko czyli od nowa trzeba wszystko zrobić (robiłem kilka razy, aż opanowałem temat wymiany łożysk w 3 godziny z demontażem i montażem).
Problemy: Wahacz zamiennik był ciut za długi i ociera o nowe tarcze hamulcowe przy skręcie na max, trzeba go przeszlifować już na samochodzie i podmalować. Tarcze dla odmiany też jakiś zamiennik były o 1 mm źle osadzone (jeden wymiar się nie zgadzał), ale to nie miało znaczenia zupełnie, hamują super. Trzeba uważać przy montażu wahacza, żeby nie uszkodzić gumek na sworzniu, bo łatwo i nader delikatne są. ja uszkodziłem i musiałem kupić same gumki i czeeekać aż przyjdą. Kupiłem wymieniłem jest spox. Acha, stabilizatorów nie ma co odkręcać, raczej się nie uda jeśli są od nowości, trzeba odciąć kątówką, oczywiście też raczej delikatnie i koniecznie osłonić blachą gumę na przegubie, żeby nie szły na nią iskry. No i już. Serio zupełnie inaczej jeździ po robocie. Acha, nie ma co liczyć na to, że geometria kół się uchowa, trzeba ją po wszystkim zrobić, czyli znowu kasa. Łożyska to extra problem, bo muszą być specjalne z pierścieniem ABS i trzeba uważać, którą stroną się je zakłada a na allegro często kręcą i wciskają bez tego pierścienia ABS no i po montażu jest problem, bo licznik nie działa, za to świecą 4 kontrolki, ale jedzie cichutko czyli od nowa trzeba wszystko zrobić (robiłem kilka razy, aż opanowałem temat wymiany łożysk w 3 godziny z demontażem i montażem).
- Od: 11 lut 2017, 16:56
- Posty: 7
- Auto: Mazda3 BK rok 2006 silnik 1,6 benzyna, kolor nieciekawy
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości