Cześć.
Mam problem z obrotami na biegu jałowym. Gdy stoję na luzie obroty wzrastają do ok 1200rpm po chwili przygasa i zatrzymuje się na 800rpm po chwili znowu wzrastają do 1200rpm. Gdy wciskam pedał sprzęgła to wszystkie objawy znikają i trzyma równe 700. Przepustnica została wyczyszczona ale to nic nie pomogło. Serwis próbuje wcisnąć mi nowy silniczek krokowy ale nie sadze ze to to, bo na wciśniętym sprzęgle nie ma żadnych objawów i nic nie faluje. Gdzieś na internecie ( https://www.ericthecarguy.com/kunena/8- ... is-pressed ) znalazłem informację że to może łożysko oporowe, ale 3 miesiące temu zmieniałem je i komplet sprzęgła. Nie zapala się check engine ale po podłączeniu do kompa wykrywa błąd P0507 "wysokie obroty biegu jałowego". Czy ktoś miał podobny problem?
Mazda 3 BK 2004 1.6 benzyna.
Wysokie obroty na jałowym spadają po wciśnięciu sprzęgła
Strona 1 z 1
Cześć,
Łozysko oporowe raczej nie ma nic do rzeczy przy "falujących" obrotach... W piwerwszej kolejności też celowałby w silnik krokowy. Nie jest to wielki koszt zakupu i montażu a może być rozwiązaniem problemu.
Auto to jest zagadka... ja np. miałem przydławienia na wysokich obrotach (tak jakby paliwo niedopływało)... wymieniłem świece, wlałem ze 3 uszlachetniacze do pełnego baku, wymieniałem filtr powietrza... a okazało się że po prostu przy poprzedniej wymiane filtra powietrza mechaniki (super fachowce) nie dokręciły rury dolotowej powietrza do silnika (tego cybanta na rurze) ... i ot to cały problem był :–) ... a jeździłem z tym pół roku.
Łozysko oporowe raczej nie ma nic do rzeczy przy "falujących" obrotach... W piwerwszej kolejności też celowałby w silnik krokowy. Nie jest to wielki koszt zakupu i montażu a może być rozwiązaniem problemu.
Auto to jest zagadka... ja np. miałem przydławienia na wysokich obrotach (tak jakby paliwo niedopływało)... wymieniłem świece, wlałem ze 3 uszlachetniacze do pełnego baku, wymieniałem filtr powietrza... a okazało się że po prostu przy poprzedniej wymiane filtra powietrza mechaniki (super fachowce) nie dokręciły rury dolotowej powietrza do silnika (tego cybanta na rurze) ... i ot to cały problem był :–) ... a jeździłem z tym pół roku.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości