Koledzy jest taki efekt, że po dość dynamicznym dojechaniu do świateł(pozostawiona opcja "Drive") silnik po kilku sekundach spada do około 550 obr/min i da się odczuć lekkie drgania karoserii pochodzące od nierównej pracy silnika. Na opcji "Park" obroty również nie sa zbyt równe ale utrzymują się na poziomie 850 obr/min. Co dziwne takie zachowanie nie występuje gdy przemieszczam się w korku, jest to tylko odczuwalne po wyhamowaniu z wyższej prędkości.
Tak przy okazji to czy jest konieczna adaptacja przepustnicy w tym silniku w autoryzowanym serwisie po jej demontażu (wypięciu wtyczki)?
Nierówna praca na wolnych obrotach 2.0 LF AT
Strona 1 z 1
W mojej 2.3 AT podobnie zachowują się obroty i wydaje się to normalnym zachowaniem. Mechanik ostatnio czyścił mi przepustnicę (była bardzo brudna) i po tym zabiegu obroty zaczęły się dziwnie zachowywać. Wystarczył reset ECU i wszystko wróciło do normy.
- Od: 20 maja 2009, 20:57
- Posty: 12
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.3 AT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości