Kapitalny Remont silnika 2.0 LF
Napisane: 12 sty 2018, 17:33
Niestety przed świętami stała się rzecz straszna , przy prędkosci okolo 100 km/h szarpneło silnikiem obroty wzrosły jak by przy zmianie biegu z 5 na 1 oglnie szok. .
Megi została zcholowana do mechanika proba zakrecenia i odrazu słychac ze silnik nie ma kompresji,pierwsze wskazanie zerwał sie łancuch a tłoki spotkały sie z zaworami i bum. Wstepny koszt okolo 2000-3000zł . Niestety po rozebraniu rozrządu okazało sie ze lancuch cały ale bardzo mocno napiety. Przyczyna niewiadoma? Mechanik głowice sćiagnal pojechala do Zakladu zajmujacego sie glowicami a tam pogiete wszystkie 8 zaworow ssacych , plus listwy zaworowe. Dzis czekam na wycene wszystkiego najprawdopodobniej czeka mnie jeszcze wymiana pierscieni na tłokach wiec życzcie powodzenia .Ps. Mazda 5 dni wczesniej była na wymianie oleju przebieg to okolo 230 000 km co śmieszne prawidzwy, silnik był pierwszy raz rozbierany.
Mazda
Głowica
1500
Uszczelka głowicy
160 ajusa
Uszczelka kolektora ssącego zestaw
66 ajusa
Uszczelka pokrywy zaworów zestaw
77 ajusa
Uszczelka kolektora wydechowego
36 reinz
Uszczelka obudowy termostatu
43 oryginał
Łańcuch rozrządu
259 febi
Pierścienie na 1 tłok x4
69 kolbenshmidt
F oleju
20 valeo
5w30 5L
120 castrol
Śruby głowicy kpl
148 elring
Masa uszczelniająca x2
29 reinz
Uszczelniacz wału przód
42 reinz
Płyn 8L
63 k2
Pasek alternatora
63 bosch
Pasek klimy
48 bosch
Świeca x4
38 denso iryda
Rolka napinacza
34 dexwall
Razem 3165 w towarze.
Megi została zcholowana do mechanika proba zakrecenia i odrazu słychac ze silnik nie ma kompresji,pierwsze wskazanie zerwał sie łancuch a tłoki spotkały sie z zaworami i bum. Wstepny koszt okolo 2000-3000zł . Niestety po rozebraniu rozrządu okazało sie ze lancuch cały ale bardzo mocno napiety. Przyczyna niewiadoma? Mechanik głowice sćiagnal pojechala do Zakladu zajmujacego sie glowicami a tam pogiete wszystkie 8 zaworow ssacych , plus listwy zaworowe. Dzis czekam na wycene wszystkiego najprawdopodobniej czeka mnie jeszcze wymiana pierscieni na tłokach wiec życzcie powodzenia .Ps. Mazda 5 dni wczesniej była na wymianie oleju przebieg to okolo 230 000 km co śmieszne prawidzwy, silnik był pierwszy raz rozbierany.
Mazda
Głowica
1500
Uszczelka głowicy
160 ajusa
Uszczelka kolektora ssącego zestaw
66 ajusa
Uszczelka pokrywy zaworów zestaw
77 ajusa
Uszczelka kolektora wydechowego
36 reinz
Uszczelka obudowy termostatu
43 oryginał
Łańcuch rozrządu
259 febi
Pierścienie na 1 tłok x4
69 kolbenshmidt
F oleju
20 valeo
5w30 5L
120 castrol
Śruby głowicy kpl
148 elring
Masa uszczelniająca x2
29 reinz
Uszczelniacz wału przód
42 reinz
Płyn 8L
63 k2
Pasek alternatora
63 bosch
Pasek klimy
48 bosch
Świeca x4
38 denso iryda
Rolka napinacza
34 dexwall
Razem 3165 w towarze.