Mazda 3 2.0 BK Problem z mocą słaby hamulec klimatyzacja wyłącza się

Postprzez marcin255 » 13 gru 2017, 23:39

no jak maf odczyta 427 g/s powietrza to nie dziw ,że sonda reaguje , tylko skąd ten odczyt jak maf odpięty – zostaje ecu ma wgrane mapy , może uszkodzony ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Darek200691 » 18 gru 2017, 18:13

Witam ponownie.
Sonda po nagrzaniu do 430 stopni lawinowo podnosi korektę do 25%. Temperatura silnika w tym momencie osiąga 84 stopnie.
Wymieniłem na starą i stara jest normalnie. Więc nowa sonda może wariować ? . Przy dodaniu gazu stara nadal robi korekty, nowa jedzie na 0.0 .
Zostawiłem starą.

Przy montażu zapaliłem bez sondy i dmucha dość dobrze z otworu. Rok temu takiego efektu nie widziałem.
Jest jakaś metoda na sprawdzenie czy kat jest zatkany ??. Dodam ze nic nie lata w nim i nie mam możliwości zdemontowania go ponieważ jest zaraz przy kolektorze. Po demontażu pewnie spali pół komory silnika spalinami... .

Najlepszy przełom nastąpił gdy zasłoniłem pół filtra powietrza kartką papieru A4.
Auto błyskawicznie reaguje na gaz i ma mniejszą dziurę podczas przyspieszania.
Generalnie zrobiłem 300 km i jest ok, lecz jak jeździć z tą świadomością <glupek2> .

Podciśnienie wzrosło do 0.10 bara, na obrotach jałowych jest 0.2.

Miał ktoś podobny przypadek ?? Czy moja madzia jest unikatem <co?> .
Początkujący
 
Od: 9 lis 2015, 18:19
Posty: 25
Skąd: Jasło
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF (2004) GTA 2003r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323