Mazda3 Termostat i właściwa temperatura silnika.
Fred.X napisał(a):to jest taki sam co podlinkowałem
wiem
one wyglądają identycznie jak ten co mam w aucie, owszem da się je zamontować, ale... jest mała różnica różnią się "przepływem", dlatego te powyżej z linków nie wejdą do mnie, sprawdzali mi po vin jaki ma być dokładnie, już zamówione
- Od: 18 gru 2013, 12:15
- Posty: 41
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 PB
teraz to piszesz głupoty kolego, szkoda, ze nie zrobiłem foty obu termostatów , jak był wymienianytomekk222 napisał(a):one wyglądają identycznie jak ten co mam w aucie, owszem da się je zamontować, ale... jest mała różnica różnią się "przepływem", dlatego te powyżej z linków nie wejdą do mnie, sprawdzali mi po vin jaki ma być dokładnie, już zamówione
W zależności od roku i modelu auta to ten sam termostat miał oznaczenia :
"LF7015170 ; LF50-15-170; LF50-15-170A; LF50-15-170B; LF50-15-170C; LF50-15-171; LF5015170; LF5015170A; LF5015170B; LF5015170C; LF5015171; LF53-15-170; LF53-15-170A; LF53-15-170B; LF5315170; LF5315170A; LF5315170B; LFE5-15-170; LFE515170 "
Assemblies COOLING SYSTEM; COOLING SYSTEM (2000CC); COOLING SYSTEM (2000CC)(5-SPEED); COOLING SYSTEM (W/O TURBO)
Niczym one się nie różnią , nie ma żadnych "innych " przepływów , pasuje do :
Mazda Mazda 3 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Mazda Mazda 5 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
Mazda Miata 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
"LF7015170 ; LF50-15-170; LF50-15-170A; LF50-15-170B; LF50-15-170C; LF50-15-171; LF5015170; LF5015170A; LF5015170B; LF5015170C; LF5015171; LF53-15-170; LF53-15-170A; LF53-15-170B; LF5315170; LF5315170A; LF5315170B; LFE5-15-170; LFE515170 "
Assemblies COOLING SYSTEM; COOLING SYSTEM (2000CC); COOLING SYSTEM (2000CC)(5-SPEED); COOLING SYSTEM (W/O TURBO)
Niczym one się nie różnią , nie ma żadnych "innych " przepływów , pasuje do :
Mazda Mazda 3 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Mazda Mazda 5 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
Mazda Miata 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
![](./urlscreenshots/528613a1a5f51b7ca9d8a811dc1e2a466efea81c.jpg)
czyli ten pasuję ?
do tego sklepu dzwoniłem we wrocku i mi powiedzieli że ten nie będzie w 100% taki sam jak mam u mnie, więc jak jest w końcu ?
- Od: 18 gru 2013, 12:15
- Posty: 41
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 PB
Dokładnie w tym sklepie kupiłem dokładnie ten termostat do dokładnie Mazdy 3 BK 2.0 L Benzyna 2005 r -pasuje idealnie
ps. jakieś pól roku temu wymieniałem
ps.2. można wymienić samą wkładkę za 35 zł.
ps. jakieś pól roku temu wymieniałem
ps.2. można wymienić samą wkładkę za 35 zł.
Witam. Chciałem sie was zapytać czy moje wskazania temperatury sa ok czy nie, dodam ze nie orientuje sie ile dokladnie trwa az wskazowka sie podniesie do poziomu ktory jest na zdjeciu ale wydaje mi sie ze trwa to nie dluzej jak 5-7 minut, na postoju nie zaobserwowałem czy wskazowka sie podnosi czy nie, ale zaobserwowalem ze obojetnie czy jade 7km do pracy czy 25km do innego miasta wskazowka nie przekracza poziomu ze zdjecia. Co sadzicie , walniety tertmostat? test wskazowek umiem zrobic jakby co, ale nie wiem co mialbym na nim zaobserwowac.
Ps.Zapotrzebowanie samochodu na paliwo tez wydaje mi sie spore, chociaz wiem ze ten silnik lubi sobie wypic ale generalnie testuje samochod ile moze najmniej wypic i nie wkrecam go na wysokie obroty ( jazda 85% spokojna, 15% Dynamiczna, zmiana biegow przy max 3000tys obr a przewaznie 2500tys, ogolnie jazda na obrotach od 2 do 2500tys spala mi 9,8L /100km.) Jazda gównie miasto w proporcjach 80% miasto 20% trasa
Jestem swiezo po wymianie wszystkich plynow eksploatacyjnych i świec,
Ps.Zapotrzebowanie samochodu na paliwo tez wydaje mi sie spore, chociaz wiem ze ten silnik lubi sobie wypic ale generalnie testuje samochod ile moze najmniej wypic i nie wkrecam go na wysokie obroty ( jazda 85% spokojna, 15% Dynamiczna, zmiana biegow przy max 3000tys obr a przewaznie 2500tys, ogolnie jazda na obrotach od 2 do 2500tys spala mi 9,8L /100km.) Jazda gównie miasto w proporcjach 80% miasto 20% trasa
Jestem swiezo po wymianie wszystkich plynow eksploatacyjnych i świec,
Ok, ale powiedzcie mi tak na pierwszy rzut oka, wskazowka powinna być wyzej w normalnie pracujacym aucie po nagrzaniu silnika, czy jest w dobrym polozeniu?
Normalnie, to po rozgrzaniu silnika, powinna być w połowie skali i tam się zatrzymać. U mnie tak jest zarówno w zimie jak i w lecie. ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
wydziargane na petorowym SGS3
wydziargane na petorowym SGS3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości