Panie i Panowie, czy ktoś już przerabiał tematy wymiany łącznika elastycznego wydechu w wersji 2.0 benzyna?? Jakie wymiary ma taki łącznik, żeby dobrać z cześć uniwersalnych??
Jak jest z podejściem narzędziami?? Tłumikarz chciał wyciągać cały kolektor z katem i łącznikiem i krzyknął chore pieniądze, czy można prościej??
Łączni elastyczny wydechu 2.0 benzyna – wymiary
Strona 1 z 1
Tak z ciekawości
ILE to jest chore pieniądze
Raczej się nie da bez wyciągania
o ile może i dało by się jakoś wyciąć plecionkę
to zostaje problem z jej pospawaniem od góry
ILE to jest chore pieniądze
Raczej się nie da bez wyciągania
o ile może i dało by się jakoś wyciąć plecionkę
to zostaje problem z jej pospawaniem od góry
Łącznik elastyczny da się wymienić bez zdejmowania kolektora.
Wycięcie, wstawienie zamiennika i spawanie 1,5-2h. Cenowo wyszło więcej niż standardowa wymiana (ok. 250zł). Polecam znaleźć bardziej ogarniętego tłumikarza.
Wycięcie, wstawienie zamiennika i spawanie 1,5-2h. Cenowo wyszło więcej niż standardowa wymiana (ok. 250zł). Polecam znaleźć bardziej ogarniętego tłumikarza.
- Od: 13 sty 2014, 20:13
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3 Kintaro 2.0 150KM LF (BK)
2007r
Chore pieniądze jak dla mnie za taka robotę to 500
Łącznik już zamówiłem i obmyśliłem jak to zrobić bez demolki. Wrzucę zdjęcia po robocie.
Przybliżone wymiary łącznika jak by ktoś kiedyś potrzebował: fi ok 55 mm, długość ok 230 mm.
Łącznik już zamówiłem i obmyśliłem jak to zrobić bez demolki. Wrzucę zdjęcia po robocie.
Przybliżone wymiary łącznika jak by ktoś kiedyś potrzebował: fi ok 55 mm, długość ok 230 mm.
- Od: 1 sty 2009, 23:09
- Posty: 67
- Skąd: Warszawa
- Auto: 3 '03r BK 2.0i 16V 150 KM
Sorry że tak długo to trwało.
W załączniku pokazuje fotki że można wymienić łącznik elastyczny bez zdejmowania kolektora
Tniemy za katalizatorem a przed sonda lambda. Odkręcamy na łączeniu z tłumikiem środkowym. Na stole spawalniczym spawamy ze sobą odcinek z sondą, nową plecionkę i odcinek końcowy z flanszą. Przyłapujemy śrubami do tłumika środkowego i spawamy odcinek z sonda lambda do katalizatora. Cześć spawu od dołu samochodu a cześć od góry przez komorę silnika.
Przypominam o odłączeniu akumulatora przed spawaniem
W załączniku pokazuje fotki że można wymienić łącznik elastyczny bez zdejmowania kolektora
Tniemy za katalizatorem a przed sonda lambda. Odkręcamy na łączeniu z tłumikiem środkowym. Na stole spawalniczym spawamy ze sobą odcinek z sondą, nową plecionkę i odcinek końcowy z flanszą. Przyłapujemy śrubami do tłumika środkowego i spawamy odcinek z sonda lambda do katalizatora. Cześć spawu od dołu samochodu a cześć od góry przez komorę silnika.
Przypominam o odłączeniu akumulatora przed spawaniem
- Od: 1 sty 2009, 23:09
- Posty: 67
- Skąd: Warszawa
- Auto: 3 '03r BK 2.0i 16V 150 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość