Rozrząd- wyłącznie oryginał mazda!!!

PostTen post został usunięty przez Magdalena 1 sie 2014, 08:49.

PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 20 wrz 2014, 21:49.
Powód: Zbędne OT w temacie. Prywatne tematy proszę ew. via PW

PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 20 wrz 2014, 21:49.
Powód: Zbędne OT w temacie. Prywatne tematy proszę ew. via PW

PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 20 wrz 2014, 21:45.
Powód: Zbędne OT w temacie. Prywatne tematy proszę ew. via PW

PostTen post został usunięty przez Wojtek 21 wrz 2014, 23:45.
Powód: OT

Postprzez crockkaw » 2 gru 2014, 21:30

Witam !
Przymierzam się do wymiany rozrządu.
Pasek, rolki i napinacz zamierzam kupić oryginalny.
Ale zastanawiam się jeszcze nad tą pompą wody, rzeczywiście jest tak źle?

Wiem że autem nie zrobię więcej niż te 80 tyś. km czy zamiennik temu podoła ?
Czy wraz jest ryzyko że mi padnie?
Skoro oryginał 240 tyś. km to na zamienniku 80 tyś. km chyba nie powinno stanowić dużego problemu ?

Zastanawiam się nad GMB, podoła ? Rzeczywiste jest produkowana w Japoni czy to ściema ?

Ewentualnie NPN

Z góry dzięki za opinie.
Początkujący
 
Od: 28 wrz 2014, 10:55
Posty: 9
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 136KM 2003 r.

Postprzez kierownik » 5 gru 2014, 11:05

były przypadki, że po 30.000 zaczynały cieknąć, więc chyba się niespecjalnie kalkuluje ponowna robota ze ściąganiem rozrządu
GMB się fajnie sprawdza.... w benzynie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez bpro » 13 sty 2015, 21:32

Zmieniałem niedawno rozrząd u siebie, poprzednio założona była pompa wody GMB, 86tyś przebiegu i pompa nie ciekła, nie miała też żadnego luzu....więc nie jest chyba taka zła :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sie 2011, 11:32
Posty: 28
Skąd: Skwierzyna
Auto: Mazda 323F 2,0 DiTD '02

Postprzez żywiec74 » 14 sty 2015, 23:09

Witam.
Ja też zamierzam wymienić rozrząd i zastanawiam się nad pompą wody, bo rozrządy z popmami np NPW lub GMB są tańsze o nawet 250 zł. Mam M6 CITD 2,0 136 KM z 2005r. Na rozrządzie zrobiłem ponad 100 tyś. km. Miałem założony cały oryginalny razem z pompą. Zastanawiam się nad zakupem rozrządu z tańsza pompą, lub na pozostawieniu pompy oryginalnej, która wytrzymuje przecież 240 tyś km. a następna wymianę rozrządu planuję za 100 tys km. – więc pompa będzie miała trochę ponad 200 tyś. km. Co myślicie o zamiennikach pompy (są takie wadliwe, że nie wytrzymają 100 tyś km.? a może poradzilibyście pozostawienie starej oryginalnej pompy?
Początkujący
 
Od: 28 lis 2010, 00:40
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 136 KM Kombi 2005r.

Postprzez tadziol » 10 kwi 2015, 21:34

Ja teraz do BJ RF4F wrzuciłem używany RF5C-12-205,zobaczymy ile pociągnie.
Co prawda i tak była "po zawale",bo miała Conti i dnia pewnego było puk i motor zdechł.....
Właściciel nie miał chęci jej naprawiać i pożenił w promocyjnej cenie.
Ode życie... <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez smile » 10 kwi 2015, 23:11

Także miałem okazję posłuchać tego magicznego puk... Conti paska.... :) w
Rozważam, czy nie sprzedać mojej BJ w promocyjnej cenie.. Teraz więcej stoi niż jeździ.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez puding » 11 kwi 2015, 16:08

ale sobie fajnie chłopcy piszecie <spoko> strasząc przy tym skutecznie wiekszość, nie wiem co wy robicie z tymi swoimi cackami że paski nie wytrzymują czy to dayco, gates czy ori to tylko pudełkami się różnią ale nie, musi być ten z napisem na pudełku mazda, no dajcie już spokój, zadnej różnicy nie ma. Oprócz ceny.......
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2013, 20:28
Posty: 169 (0/1)
Skąd: massachusetts
Auto: c-max tdci było cp rf2a

Postprzez tadziol » 11 kwi 2015, 18:52

puding napisał(a):czy to dayco, gates czy ori to tylko pudełkami się różnią

ależ oczywiście chłopcze <lol>
a co różni c-max od premacy ? nic...
puding napisał(a):Oprócz ceny.......
papa
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dembol23 » 15 kwi 2015, 10:45

witam mam prośbe o pomoc przy wyborze części do wymiany rozrządu w premacy 2.0 ditd 2003r 101 Km,

Jakieś linki do aukcji na allegro, itp.

Z góry dziekuje za pomoc ;)
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2015, 10:38
Posty: 9
Auto: Premacy 2.0 Ditd 2003rok

Postprzez tadziol » 15 kwi 2015, 12:44

Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dantes » 8 sie 2015, 09:56

Również polecam zakupy u Rikiego, rewelacyjny kontakt, szybka wysyłka. Właśnie kończony mam montaż nowego rozrządu (dokładnie ta aukcja, którą wskazał tadziol). Zmiana była u mnie zrobiona po 90.000km (poprzedni właściciel rzekł, że rozrząd jest oryginalny), okazało się, że rolki i napinacz, owszem, są NTN (jak na niemal wszystkich aukcjach), ale pasek jest Gates'a Powergrip HTD. Wymieniłem dla świętego spokoju oczywiście na ory, zresztą, dopiero przy demontażu dowiedziałem się na czym jechałem "do końca". Jeśli w papierach od auta mam porządek, to by wychodziło, że pompa ory przeleciałą 290.000 km. To tak parę faktów do ogólnych rozważań :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2014, 09:56
Posty: 72 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 2002r. RF4F

Postprzez boszax » 13 sie 2015, 18:00

Hmm a u mnie na oryginalnym rozrządzie mam już 62 tysiace najechane ale za to w listopadzie 5 lat mija od jego montażu. Jeździć następne 10-20tys? Napis na pasku niemal jak na nowym <jupi>
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2014, 23:00
Posty: 105 (0/3)
Auto: Mazda 323F 2.0TD 101KM 2001r

Postprzez tadziol » 13 sie 2015, 21:07

Pasek przeżyje ten samochód.Możesz mi wierzyć.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Puszek79 » 15 sie 2015, 00:03

jeśli wszystko jest orginał to śpij spokojnie, Ja na orginale zrobiłem 92000tys.paasek,rolki i hydronapinacz po wymianie wyglądają jak nowe <oczko>
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2013, 00:05
Posty: 212 (1/7)
Skąd: Krzeczów
Auto: Mazda 323f 2.0 Diesel Tdvi. 2000.90KM RF2A

Postprzez dembol23 » 10 wrz 2015, 08:54

http://allegro.pl/show_item.php?item=5366874554

A co powiecie o tej aukcji, gosciu pisze ze pasek jest taki jak na zdjeciu, a z tego co widze to nr 205B, a w opisie jest 205A.
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2015, 10:38
Posty: 9
Auto: Premacy 2.0 Ditd 2003rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323