Rozrząd- wyłącznie oryginał mazda!!!

Postprzez Don Gregorio » 27 maja 2011, 17:29

billy33 napisał(a):Zamawiałem w Carspeed jako ori.


Tam na pewno Cię nie oszukali :)
To Ory stosowany w mazdach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez billy33 » 27 maja 2011, 18:22

Don Gregorio, nie twierdze że mnie oszukali tylko chciałem się upewnić że jest to oryginalna pompa wody. Więc jeżeli możesz to napisz jakie oznaczenia powinny znajdować się na pompie?

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 27 sty 2010, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323f BJ, 2.0 DITD 101KM (2001r)

Postprzez Don Gregorio » 27 maja 2011, 18:32

cholerka nie mam swojej a tydzień temu oglądałem ją:)

hmm nie pamiętam w każdym razie nie było na niej znaczka Mazdy tylko właśnie jakieś oznaczenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez bieski » 27 maja 2011, 19:07

billy33 napisał(a):Więc jeżeli możesz to napisz jakie oznaczenia powinny znajdować się na pompie?


Ori masz. Na pompie są tylko te oznaczenia.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez WLAD69 » 27 maja 2011, 21:35

Don Gregorio napisał(a):15 tysięcy to ja robię w 3 miesiące Co mi z takiej gwarancji Rok gwarancji na to, że coś nie padnie?

a ja 15kkm w rok-i co mi zrobisz?
zwykle gwarancja polega na tym ,ze ktos gwarantuje ze cos wlasnie nie padnie.
Don Gregorio napisał(a):Typowe polskie podejście, najtańszym kosztem – "bo nie dla mnie" Powodzonka

jak widac to typowo angielskie podejscie-ja i tak sie wylamalem bo zrobilem komplet.zazwyczaj wymieniaja tylko sam pasek.natomiast nie wiem z jakiego powodu mialbym robic prezent nastepnemu wlascicielowi-mi jak widac nikt takowego nie zrobil.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 mar 2011, 19:54
Posty: 24
Auto: mazda 323 bj ditd 101KM

Postprzez Don Gregorio » 27 maja 2011, 21:39

No dobra Twój wybór, Twoja kasa :)
Ja życzę jedynie obyś jak najdłużej przejeździł na tym co założyłeś
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Bandit » 29 maja 2011, 22:58

billy33 napisał(a):Zamawiałem w Carspeed jako ori.

No to masz ori ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez topik » 9 cze 2011, 19:38

Witam. Data produkcji hydronapinacza jest wybita w jego dolnej części. W poniższym linku są zdjęcia na których widać datę produkcji:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/028 ... 835eb.html

Dzisiaj wymieniałem w mojej Maździe rozrząd, miałem założony orginalny i wymieniłem też na orginalny. Na rozrządzie przejechałem 90200 km i po zdjęciu stwierdziłem, że bym przejechał jeszcze 10 tys. km. Pasek jest w dobrym stanie nie ma pęknięć między zębami, napinacz hydrauliczny jest suchy a rolki lekko szumią. Na starym napinaczu jest data 07-07-16. Rozrząd zakładałem w lutym 2008 roku, napinacz miał wtedy siedem miesięcy. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez arekb81 » 11 cze 2011, 18:51

Wymieniał ktoś może rozrząd w warsztacie Lamber w Sopocie?

Mi odmówili wymiany, bo nie wymieniają rozrządu z częściami klienta. Rozumiem, jakbym miał jakieś zamienniki, ale części mam oryginały Mazdy.

Wie ktoś, co oni tam wtykają do silnika?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 12:59
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323F BJ DiTD

Postprzez tomxl » 11 cze 2011, 20:56

arekb81 napisał(a):Mi odmówili wymiany, bo nie wymieniają rozrządu z częściami klienta


Tak zgadza sie , pytałem jaki jest koszt wymiany – to napisali ,ze wymieniaja tylko na wlasnych czesciach i nie mozna dać swoich czesci !!
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 22:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez arekb81 » 15 cze 2011, 23:26

Tomxl parę postów wcześniej chciałeś zobaczyć zdjęcia paska contitech. Mój tak wygląda po 63 tys. km. Tylko przy jednym zębie było pęknięcie.

http://zapodaj.net/60b15cadfffd.jpg.html
http://zapodaj.net/762ddaab321e.jpg.html
http://zapodaj.net/d37918d78542.jpg.html
http://zapodaj.net/fc2e6ee42cc5.jpg.html
http://zapodaj.net/d6702e126c2e.jpg.html

Natomiast co do reszty osprzętu przy 155 tys. km. Pompa wody OK, ale rolki! Dość duże luzy (kołysanie się?, nie wiem jak to dokładnie określić) i nie obracają się płynnie, tylko z zacięciami i przeskokami. Rolki raczej nie wytrzymują 180 tys. przebiegu i szybko dobijają pasek, stąd biorą się moim zdaniem te zerwania pasków po 30 – 40 tys km, bo rolek po 90 tys km nikt raczej nie wymienia.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 12:59
Posty: 4
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323F BJ DiTD

Postprzez Neonixos666 » 15 cze 2011, 23:33

Nie wiem jak wy ale ja wymieniłem bo zostawienie starych rolek lub napinacza to główny błąd przy wymianie rozrządu, a o pompie wody nie wspomnę. Dziś widziałem jak VW LT mechanik rozbierał rozrząd bo 30 tyś temu nie chciało się właścicielowi wydać paru złoty na pompę i na nowo trzeba było rozbierać wszystko.

A co do paska to mój oryginalny pasek po przebiegu 100tyś. nie ma żadnych śladów zużycia czy pęknięć, jednie farba którą malowane są oznaczenia zatarła się lekko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tomxl » 16 cze 2011, 12:03

arekb81 napisał(a):Tomxl parę postów wcześniej chciałeś zobaczyć zdjęcia paska contitech. Mój tak wygląda po 63 tys. km.



Dziękuje bardzo za foty to mi wystarczy <spoko> Ciekaw jestem gdzie w 3miescie wymieniłeś rozrząd .
Też muszę to wreszcie zrobić <ok>
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 22:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez devil-80 » 30 maja 2012, 19:12

Ktoś poleci jakiejś dobrej firmy zestaw do mazdy 323 99 rok silnik 1.3 16 v (chodzi o rozrząd i pompę wody bo ma luz i mechanik mówił, że warto wymienić).
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2008, 00:23
Posty: 102 (1/0)
Auto: Mazda 6 1.8 MZR
Mitsubishi Carisma 1.3

Postprzez topik » 30 maja 2012, 19:24

Witaj. Napisałeś nie w tym dziale :). Kup pasek Gates lub Dayco, rolki Ntn a pompę Gmb. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez devil-80 » 30 maja 2012, 19:32

pomyliłem się ;–) ale podobna zasada działania jest.
A zestaw skf? Właśnie widziałem w intercars gmb pompe za 90zł , więc nie tak drogo mysłałem, że około 300zł.
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2008, 00:23
Posty: 102 (1/0)
Auto: Mazda 6 1.8 MZR
Mitsubishi Carisma 1.3

Postprzez topik » 30 maja 2012, 20:25

Skf też jest dobry.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez frugolc » 18 cze 2012, 11:52

Cześć, ostatnimi czasami troszkę się naczytałem o waszych mazdach, rozrządach, o aferze z serwisem bodajże auto-data i inny problemach i kurde chyba się tak tym przejołem że w końcu i u mnie coś musiało wyskoczyć.
A więc wracając do tematu, to mam problem i muszę was się poradzić, otóż zakupiłem auto 2 lata temu, rozrząd był również przez uprzedniego właściciela wymieniany 2 lata temu (1 miesiąc przed sprzedaniem) w serwisie pewnym i skompletowano i zamontowano rozrząd z części tj:
rolka napinająca pasek rozrządu z firmy Jakoparts
Pasek rozrządu Contitech
napinacz paska rozrządu NTN
Rolka prowadząca pasek rozrządu nieznana o nr VKM 8403 /281zł


Przejechałem na nim ok 44k km i coś zaczeło ocierać w rozrządzie (wyraźne odgłos z rozrządu idzie) oby szerszenie, auto nie straciło mocy ani nic w tym stylu tylko mocno ociera coś albo rolka poszła może łożyska to się okaże, ale moje pytanie brzmi, czy nie lepiej wymienić rozrząd na oryginalny i nie ryzykować dalszych tysięcy km czy może rozrząd skompletowany z powyższych podzespołów powinien być w porządku tylko dać na wymiane jeden podzespół? Naczytałem się że paski o dziwnej kompilacji trzymią średnio 40tyś km stąd też moje obawy.

Pozdrawiam,
Początkujący
 
Od: 17 maja 2010, 14:35
Posty: 10
Auto: Mazda 626 GF 2000 2.0 DiTD 101KM

Postprzez thy » 18 cze 2012, 15:15

Czesc,
Zmien rozrząd póki auto jeszcze jeździ, dobrze Ci radzę.
Opisane obawy powinno działać na Ciebie motywująco – nie jeździmy, załatwiamy części (tylko oryginał – polecam carspeed.pl) a po wymianie obyś jak najdłużej cieszył się z bezawaryjnego autka...
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez frugolc » 18 cze 2012, 16:32

Opisane obawy powinno działać na Ciebie motywująco – nie jeździmy

Oj działają i to bardzo (2 noce nie przespane), jutro jedynie do mechanika jedzie, czytając opinie paska contitech to i tak dość km na nim zrobiłem. Już w 90% jestem nastawiony na wymianę rozrządu z pompą, u mnie w wiosce za komplet ory. + pompa npw 964PLN + rabat -10%.
Początkujący
 
Od: 17 maja 2010, 14:35
Posty: 10
Auto: Mazda 626 GF 2000 2.0 DiTD 101KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323