Zamulone DiTD o małim przebiegu

Postprzez fox35 » 6 paź 2009, 17:40

Witam jestem posiadaczem Mazdy Premacy DITD 101 km RF4F i dopiero dziś wpadłem na twoje posty gdzie opisywałeś problemy ze swoją mazdą . Mam identyczny problem ,latam swoją do Frankfurtu i osiągi takie jak u ciebie czyli masakra .Z moich obserwacji wynika że nie działa zawór wastegate , podczas ruszania z zaciągniętym ręcznym dodawałem gaz do 3,5 tys. obrotów i dźwignia zaworu ani drgnęła następnie wcisnąłem dźwigienkę i zablokowałem ją o blok silnika zrobiłem rundę ok. 1 km i oczywiście turbo zaczęło ciągnąć gdzieś od 2.000 obr. wyciągnąłem z tego wniosek że turbina jest w porządku . Wyczytałem że u ciebie były pozamieniane jakieś przewody czy mógłbyś opisać które i jak było pozamieniane , bo prawdę mówiąc też je podejrzewałem ale optycznie wszystko wygląda jakby było na swoim miejscu . Będę wdzięczny za jakiś trop bo już nie mam siły na te cholerstwo , a region gdzie mieszkam jest wyjałowiony z porządnych mechaników.
Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2009, 17:38
Posty: 11
Skąd: Ostrołęka
Auto: Premacy 2.0 DiTD

Postprzez Artek07 » 8 paź 2009, 14:07

u mnie były pozamieniane przewody z vacum pompy i te na filtrze powietrza. jak chcesz to mogę zrobić parę fotek jak to idzie. Jakiś "mądry" przełożył przewód z vacum pompy na zaślepkę przy filtrze powietrza.
Jestem ze Szczecina mówią że tu Polska kończy się
NIE ! Tu Polska się zaczyna.
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2009, 20:09
Posty: 46
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2,0 DiTD – 2001

Postprzez fox35 » 8 paź 2009, 17:47

Byłbym wdzięczny jak zapodałbyś parę fot może w końcu dojdę do ładu
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2009, 17:38
Posty: 11
Skąd: Ostrołęka
Auto: Premacy 2.0 DiTD

Postprzez Neonixos666 » 8 paź 2009, 19:09

Co do EGR to moim zdaniem jest on otwierany i zamykany wraz z zapotrzebowaniem silnika na powietrze, najbardziej otwarty jest przy wolnych obrotach i przy puszczaniu gazu gdy silnik po prostu nie potrzebuje czystego powietrza. Przy ruszaniu zwykłe diesle puszczają dymek a w naszych mazdach spaliny jeszcze raz przechodzą przez silnik, w takim momencie turbo nie pompuje tyle powietrza żeby spalić wszyściutko dokładnie. Myślałem nad zaślepieniem EGR ale coś wydaje mi się że z biegiem czasu samochód zwiększył by obłoki za sobą. Co do odmulenia to będzie trudno... podobno niektóre tak mają już na zawsze..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323