Chwalicie TEDGUMA ja mam podobne objawy jak wielu użytkowników z tym że w trójce 2.0 LF
Wymieniona poduszka grodziowa FEBEST.
Od rozrządu TEDGUM.
Było ok do czasu aż nie spadła temperatura. Teraz jak odpalam silnik to draga mocno buda, aż znaczek w masce drga...
W Środku to samo czuć wibracje wszędzie, za schowkiem coś buczy.
Podczas przyśpieszania lusterko tak drga że obraz w nim się rozmazuje.
Po dłuższej jeździe (zagrzany silnik) na postoju spokój ale podczas przyśpieszania dalej tragedia.
Którą poduszkę obstawiacie? Mechanicy rozkładają ręce mówią że trzeba wszystkie sprawdzić (wymieniać jedna po drugiej aż się poprawi).
Czy ta pod akumulatorem może powodować takie objawy?
Poduszki silnika i wygłuszenie motoru
po prostu taki materiał że guma twardnieje przy niższej temp. a drgania są większe silnika zimą.
znalazłem taki ciekawy patent w sieci:
http://www.rxklub.pl/rxforum/viewtopic.php?t=2636
pytanie czy można by podobnie zregenerować taką mniejszą poduszkę olejową – np. przy rozrządzie w ditd?
http://www.rxklub.pl/rxforum/viewtopic.php?t=2636
pytanie czy można by podobnie zregenerować taką mniejszą poduszkę olejową – np. przy rozrządzie w ditd?
- Od: 15 gru 2014, 19:54
- Posty: 7
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: Mazda Premacy 2000r DITD 101KM
Mitsubishi Carisma 1997r, 1,6
Witam, mam objawy tego typu że w kabinie mojej mazdy 1.6 benzyna 2001r. od kilku miesięcy jest głosniej niż było kiedyś, byc może są też trochę wieksze drgania auta , szczególnie w zakresie 1000 obrotów, czy może byc za to odpowiedzialna któras z poduszek ? wizualnie wyglądaja ok, ale może nastąpiło już zurzycie materiału po tylu latach...
- Od: 3 lut 2015, 17:25
- Posty: 2
- Auto: mazda 323f BJ silnik 1.6 benzyna 98KM 2002r.
w 2016 roku temat poduszek od rozrządu do ditd (626,premacy) wygląda tak:
mamy do wyboru:
1. poduszka oryginalna mazda – (olejowa) – ok 500-700 zł
2. poduszka z podstawą Febest (olejowa)– ok 200 zł
3. poduszka kmk – ok 160 zł (sama guma)
4. poduszka z podstawą NTY – ZPS-MZ-026 – (wg niektórych sprzedawców olejowa, wg innych nie ma ona oleju) ok 140 zł
5. wkład ted-gum – ok 90-100 zł (guma)
Moja oryginalna poduszka od rozrządu – siedziała juz dość mocno i było słychać w różnych przedziałach obrotów buczenie.
Kupiłem w kwietniu opcje nr 4 – w komplecie nie ma trzpienia – trzeba go wybić (wyciąć ) z tej w aucie i wbic do poduszki NTY. Po montażu ustało te okropne buczenie ( w aucie nie jest ciszej ale nie ma tego buczenia co znacząco wpływa na komfort jazdy. Montowałem pod koniec kwietnia – po 4 miesiącach jest ok. po zamontowaniu prawa strona silnika podniosła sie o 1-2 cm. Metodą dotykową trudno wyczuć czy w środku jest olej.
Trochę zdjęć.
mamy do wyboru:
1. poduszka oryginalna mazda – (olejowa) – ok 500-700 zł
2. poduszka z podstawą Febest (olejowa)– ok 200 zł
3. poduszka kmk – ok 160 zł (sama guma)
4. poduszka z podstawą NTY – ZPS-MZ-026 – (wg niektórych sprzedawców olejowa, wg innych nie ma ona oleju) ok 140 zł
5. wkład ted-gum – ok 90-100 zł (guma)
Moja oryginalna poduszka od rozrządu – siedziała juz dość mocno i było słychać w różnych przedziałach obrotów buczenie.
Kupiłem w kwietniu opcje nr 4 – w komplecie nie ma trzpienia – trzeba go wybić (wyciąć ) z tej w aucie i wbic do poduszki NTY. Po montażu ustało te okropne buczenie ( w aucie nie jest ciszej ale nie ma tego buczenia co znacząco wpływa na komfort jazdy. Montowałem pod koniec kwietnia – po 4 miesiącach jest ok. po zamontowaniu prawa strona silnika podniosła sie o 1-2 cm. Metodą dotykową trudno wyczuć czy w środku jest olej.
Trochę zdjęć.
- Od: 15 gru 2014, 19:54
- Posty: 7
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: Mazda Premacy 2000r DITD 101KM
Mitsubishi Carisma 1997r, 1,6
Ciekawe co jest warta ta olejowa "febest", może ktoś montował i podzieli się wrażeniami . Jeździłem długo na zamienniku , a że ceny oryginalnej poduszki są jakie są kupiłem używkę w dobrym stanie ( według sprzedawcy) po zamontowałem i niestety buczenie nie do wytrzymania, więc postanowiłem wymienić w niej olej . Mała dziurka , olej wylany, strzykawką nalałem do pełna oleju , wlałem hydrauliczny ale może lepszy byłby jakiś gęstszy . Otwór nagwintowałem i wkręciłem kalamitkę . Towotnicą dobiłem trochę oleju i montaż . Efekt zadowalający delikatne buczenie przy 1500 i 2500 obrotów , ale bez porównania z zamiennikiem. Mały minus : kalamitka nie trzyma oleju gdy jest mocno napełniona poducha , i trzeba co jakiś czas dobić trochę . Zrobiłem to w styczniu i jestem do tej pory zadowolony.
- Od: 3 lip 2011, 19:14
- Posty: 74
- Skąd: Gorlice
- Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości