Witajcie koledzy miałem już szukać mechaników ale zanim zacznę postanowiłem zaczerpnąć waszych opinii bo już nie raz pomogły wasze porady
otóż od samego zakupu to już 3 lata jest ten sam problem z motorem
gdy jeżdżę sam nie czuć aż tak tego problemu ale jak już wsiądzie 5 osób to jest tragedia
gdy jeżdżę sam autko w miarę się zbiera ale gdy do pracy jeżdżę od 3 miesięcy w 5 osób po lodzi to na każdym skrzyżowaniu czy probie zmiany pasa i szybkiego przyspieszenia szlak mnie trafia
auto łapie takiego mula ze szybko ruszyć ze skrzyżowania trzeba na polsprzegle a silnik nie jest slaby bo 90 km 2.o pojemności
jeździmy peugeotem 206 z tym samym motorem w pięciu to ma takiego kopa ze aż milo się jeździ a ten mój to tragedia spala ok 6 l
to samo dzieje się latem na klimie nawet jak jadę sam taka zamułka na skrzyżowaniu ze ruszyć nie idzie bez klimy jest ciut lepiej
myślałem o regulacji pompy kacie ciśnieniu wtrysku może ta pompę Niemiec skręcił go przed sprzedażą
ale ostatnio jakiś znajomy rzucił temat ze być może na komputerze jest przeprogramowana dawka i tak się teraz zastanawiam co może być i jak
pomożecie? z góry dziękuje
specyficzne problemy z motorem
Strona 1 z 1
Rozumiem że brak mocy nie zależy od temp. silnika lub lato zima?
Jest sporo napisane o braku mocy w ditd, podstawa to zacząć od najprostszych rzeczy typu, hamulce, filtr paliwa, sterowanie turbo, czelność przewodów powietrza, EGR, boost sensor
Jest sporo napisane o braku mocy w ditd, podstawa to zacząć od najprostszych rzeczy typu, hamulce, filtr paliwa, sterowanie turbo, czelność przewodów powietrza, EGR, boost sensor
tak niezaleznie
pali idealnie
ale muli na nizszych obrotach przy wiekszej ilosci osob strasznie jak na motor poj 2000
turbo badalem zegarem cisnienie jest ok
bledow nie wywala
ps. a moze ma to cos z turbina wspolnego ktora zalacza sie od ok 2500 obr
u kumpla w peugeocie 206 zalacza sie juz przy ok 1800 obr
ps2: ostatnio zauwazylem ze po zamuleniu a nawet mocniejszym wcisnieciu gazu chmura dymu za mna
pali idealnie
ale muli na nizszych obrotach przy wiekszej ilosci osob strasznie jak na motor poj 2000
turbo badalem zegarem cisnienie jest ok
bledow nie wywala
ps. a moze ma to cos z turbina wspolnego ktora zalacza sie od ok 2500 obr
u kumpla w peugeocie 206 zalacza sie juz przy ok 1800 obr
ps2: ostatnio zauwazylem ze po zamuleniu a nawet mocniejszym wcisnieciu gazu chmura dymu za mna
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
karlo8 nie szukaj przyczyny w turbinie i nie mysl jak ogol turbina chodzi caly czas od odpalenia motoru to kopniecie zwane zalaczeniem turbo to tylko wieksza dawka, szukaj raczej w osprzecie elekt, motoru
co masz na mysli mowiac o osprzecie elektrycznym
hamulce raczej odpadaja czul bym to
samemu jadac naprawde lepiej sie zbiera chyba ze na klimie jade to wtedy tez zamola na wolnych obrotach i brakuje mocy a z tylu dyma
a jak nie zamuli to dymu nie budiet az takiego
hamulce raczej odpadaja czul bym to
samemu jadac naprawde lepiej sie zbiera chyba ze na klimie jade to wtedy tez zamola na wolnych obrotach i brakuje mocy a z tylu dyma
a jak nie zamuli to dymu nie budiet az takiego
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Na początku sprawdził bym szczelność przewodów powietrza, widać że je liczy bo paliwa dolewa ale mocy z tego nie ma. Pozostaje jeszcze kwestia EGR czy nie jest czasem na wpół otwarty.
dym koloru czarnego?
dym koloru czarnego?
chyba czarny
z egr mialem duze problemy dzialal odwrotnie i ciagle blad silnika migal ale bo kilku miesiacach i wizycie w lodzi u mechanika naprawili za 350 zl
później zmieniając mi uszczelkę pod głowicą uszkodził gość ten jeden solenoid przykleił kropelka ale działało ok później przestał zrobił na skróty omijając go to w ogole mocy nie bylo ale jakoś udało mi się to samemu naprawić ale problemy były jak bym ściągnął wężyk podciśnienia z egr to on się zamknie czy otworzy wtedy wężyk zatkać gwoździem na probe
ps co masz na mysli "widać że je liczy bo paliwa dolewa ale mocy z tego nie ma"
ps. mowisz o sprawdzeniu szczelnosci pzrewodow powietrza to wszytko wyglada dobrze gdzie mam zwrocic szczegolna uwage na nieszczelnosci
z egr mialem duze problemy dzialal odwrotnie i ciagle blad silnika migal ale bo kilku miesiacach i wizycie w lodzi u mechanika naprawili za 350 zl
później zmieniając mi uszczelkę pod głowicą uszkodził gość ten jeden solenoid przykleił kropelka ale działało ok później przestał zrobił na skróty omijając go to w ogole mocy nie bylo ale jakoś udało mi się to samemu naprawić ale problemy były jak bym ściągnął wężyk podciśnienia z egr to on się zamknie czy otworzy wtedy wężyk zatkać gwoździem na probe
ps co masz na mysli "widać że je liczy bo paliwa dolewa ale mocy z tego nie ma"
ps. mowisz o sprawdzeniu szczelnosci pzrewodow powietrza to wszytko wyglada dobrze gdzie mam zwrocic szczegolna uwage na nieszczelnosci
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
A ja może powiem banalną rzecz filtr powietrza kiedy ostatnio wymieniałeś ? Ja od wczoraj zacząłem słyszeć swoją turbinke poniżej 2 tys i samochód dostał ewidentnie " kopa " oczywiście na moc miał też wpływ spv ale nie bylo jeszcze pełni szczęscia aż do wczoraj I dzięki Tadziol za podkładke pozostały mi tylko problemy z odpalaniem po dłuższym postoju tzn z obrotami bo znacznie spadają i albo zgaśnie albo zapali ale chwila pochodzi i gitara i tu już skończył mi się pomysły ...
- Od: 19 paź 2010, 10:23
- Posty: 38
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości