NIerówne obroty silnika – miga wtedy kontrolka świec żarowych
Napisane: 29 lis 2013, 23:06
Witam! To mój pierwszy post na tym forum, prosiłbym o wyrozumiałość
3 tygodnie temu kupiłem Mazdę 323F z silnikiem 2.0 TD. Autko super, ale jak zaczęło się robić chłodniej na dworze zauważyłem pewien problem. Silnik gdy był zimny, powyżej 1600 obrotów szarpał. Dodatkowo na biegu jałowym (nawet na ciepło) skakał między 900 a 1300 obrotów. Wtedy przygasały światła, migała podczas jazdy kontrolka świec żarowych (w różnych odstepach) i włączał się wentylator po prawej stronie chłodnicy.
Zobaczyłem że w akumulatorze było sucho, nikt nie wlewał wody demineralizowanej. Wody dolałem, podładowałem i tydzień obroty były dobre i światła nie gasły. W międzyczasie jak zalałem ON ultimate, przestało szarpać silnikiem. Jednak dzisiaj spadł deszcz i wszystkie objawy (poza szarpaniem) wróciły.
Czy może to być problem z zaciekaniem instalacji elektrycznej?
3 tygodnie temu kupiłem Mazdę 323F z silnikiem 2.0 TD. Autko super, ale jak zaczęło się robić chłodniej na dworze zauważyłem pewien problem. Silnik gdy był zimny, powyżej 1600 obrotów szarpał. Dodatkowo na biegu jałowym (nawet na ciepło) skakał między 900 a 1300 obrotów. Wtedy przygasały światła, migała podczas jazdy kontrolka świec żarowych (w różnych odstepach) i włączał się wentylator po prawej stronie chłodnicy.
Zobaczyłem że w akumulatorze było sucho, nikt nie wlewał wody demineralizowanej. Wody dolałem, podładowałem i tydzień obroty były dobre i światła nie gasły. W międzyczasie jak zalałem ON ultimate, przestało szarpać silnikiem. Jednak dzisiaj spadł deszcz i wszystkie objawy (poza szarpaniem) wróciły.
Czy może to być problem z zaciekaniem instalacji elektrycznej?