Nieszczelna wtyczka przy pompie DENSO w DiTD – pytanie do znających budowę takiej pompy

Postprzez pobo » 24 cze 2006, 01:57

VTec napisał(a):Jakies porady? Czy mam dla proby zasilikonowac ta wtyczke?

A co ci zaszkodzi? Jak nie zadziała to i tak czujnik musisz wymienić a wtyczkę z silikonu wyczyścisz.
Ja mam silnik 110km i być może ten czujnik jest w innym miejscu (u mnie z boku pompy), ale podejrzewam że to ten sam.
Gniazdo i wtykę trzeba przedmuchać spr. powietrzem, ale nie trzeba odtłuszczać.

pobo

P.S. Mam nadzieję że zmieniono już konstrukcję tego czujnika i ci co wymienili nie wyrzucili pieniędzy w błoto
Ostatnio edytowano 24 cze 2006, 15:42 przez pobo, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2005, 23:34
Posty: 49
Skąd: Podkarpacie
Auto: 626 GW 2.0 DiTD 2000r

Postprzez VTec » 24 cze 2006, 02:06

oki zaryzykuje
:D , jutro zasilikonuje i pozostawie na noc, a wyniki znane beda w niedziele
pzdrv
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2006, 14:53
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie

Postprzez pobo » 24 cze 2006, 02:31

Ja używałem silikonu "motoryzacyjnego", chyba odpornego na wysoką temperaturę (ma czerwony kolor). Ale myślę że może być zwykły...

pobo
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2005, 23:34
Posty: 49
Skąd: Podkarpacie
Auto: 626 GW 2.0 DiTD 2000r

Postprzez Grendel » 24 cze 2006, 11:37

Ja to sobie myślę tak:

Jak już pisałem pod tapicerką znalazłem szwabską gazetę z datą październik 2004. Auto jest z 2002 r. ja je kupiłem w zeszłym roku jak miało ok. 120 tys. km. Niestety nie mam żadnej książki serwisowej, ale pewnie w tym październiku furgon był na gwarancji więc zrobili poprzedniego właściciela w jajo z tą gazetą i wogóle z naprawą. Zresztą z tego co widzę to klient też jeździł jak kretyn (nie dajcie się nabrać kiedy ktoś mówi – "auto jeździło po niemieckich drogach" – u mnie na nadkolach była gruba warstwa zaschniętej trawy z błotem, amortyzator wylany i łącznik stabilizatora do wymiany przy 130 tys.)

Zmierzam jednak do tego, że z powyższego wynika, iż usterka wystąpiła przy ok. 80-90 tys. km i mam nadzieję, że przynajmniej tyle wytrzyma też nowy element, a potem najwyżej będę próbował silikon :)

Pozdrawiam

PS. A koledzy ile mają przebiegu w swoich autach? Ewentualnie przy ilu zauważyli ten problem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 15:20
Posty: 46
Skąd: Poznań
Auto: Skoda Octavia II TDI 77kW

Postprzez VTec » 24 cze 2006, 13:05

U mnie problem ten jest od samego poczatku, tzn. kiedy nabylem samochod (z Austrii). Autko mialo wtedy 57tys. (2004), choc nie wiem czy chlopcy ktorzy sprzedawali mi go nie majstrowali cos z przebiegiem, choc w srodku nie wyglada na wiecej,a kierownica i galka skrzyni biegow (skorzane), nie wygladaja na mocno wyeksploatowane.
W obecnej chwili autko ma 103tys. i do tej pory takim nim jezdzilem,wiekszosc w UK. Teraz nastal czas naprawy, bo po naszych drogach jazda robi sie niebezpieczna, w szczegolnosci przy wyprzedzaniu wiekszej kolumny kochaniutkich tirkow :D
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2006, 14:53
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie

Postprzez Jaksa » 24 cze 2006, 13:20

pobo napisał(a):Ja mam silnik 115km
Jest 101 i 110 KM chyba ze jest podkręcony jakims Box-em. ( Box daje ok 15 KM oraz 40 Nm )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez luzaklive1 » 24 cze 2006, 22:01

Jaksa napisał(a):
pobo napisał(a):Ja mam silnik 115km
Jest 101 i 110 KM chyba ze jest podkręcony jakims Box-em. ( Box daje ok 15 KM oraz 40 Nm )


Jaksa

Jaka jest twoja opinia o instalowaniu Boxa w dieslach ....bo tu mi magicadm zdecydowanie odradza....zywotnosc...trwałosc itd...V-tech chce za to 1800 PLN i uzyskuje sie te prarametry o ktorych napisales....
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2006, 21:08
Posty: 58
Skąd: Lublin
Auto: 323F 2.0 diesel 90 koników 99r

Postprzez Gość » 17 wrz 2006, 11:22

Kurcze u mnie to samo ,to jakaś plaga <killer> Jutro będę silkonował Pozdr.
Gość
 

Postprzez lucas74 » 19 mar 2007, 15:47

Jak wtyczka spadnie nie będzie sterowania kątem wtrysku czyli zaświeci się MIL. Na 100% to zauważysz

Co to jest MIL ? – nie bardzo wiem
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2006, 15:58
Posty: 9
Auto: Mazda Premacy td 2.0,74kw,2000

Postprzez xANDy » 20 mar 2007, 12:20

yamakashi napisał(a):Kurcze u mnie to samo ,to jakaś plaga
aha! plaga – denso dało <dupa> dlatego tak wiele aut ma gazetę pod PCM
lucas74 napisał(a):ak wtyczka spadnie nie będzie sterowania kątem wtrysku
No widzisz, że my jednak mówiliśmy tutaj o czujniku ciśnienia a nie o kącie wtrysku.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez tomekrvf » 12 kwi 2007, 00:39

xANDy napisał(a):No widzisz, że my jednak mówiliśmy tutaj o czujniku ciśnienia a nie o kącie wtrysku.

Jakim czujniku ciśnienia???
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez xANDy » 12 kwi 2007, 09:48

tomekrvf napisał(a):Jakim czujniku ciśnienia?
Bo bardzo dokładnym przeglądnięciu tego tematu (i tematu obocznego), po usilnym wpatrywaniu się w zdjęcie czujnika – wygląda na to, że to jednak nie jest czujnik ciśnienia (tylko POD nim jest ciśnienie). Czujnik (jeden z nich) ma sybmol: 096360-0620 Valve Assy, Timing 1; drugi czujnik jest gdzie indziej i też "przecieka" albo wszyscy piszą o tym samym czujniku, tylko w róznym miejscu go znajdują... :|
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez MarekW » 12 kwi 2007, 12:28

U mnie "ciekna" dwa zawory jeden TCV (u dolu z prawej strony pompy) i SPV u gory z prawej strony (taka duza nakretka). Drugi juz zasilikonowalem i odpukac dziala, pierwszy TCV jeszcze nie bo trudnijeszy dostep i nie wiem jak sie do niego dobrac, ale musze to jak najszybciej zrobic. Jakies rady jak dostac sie do zaworu TCV?
Ostatnio edytowano 29 paź 2007, 16:11 przez MarekW, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez xANDy » 12 kwi 2007, 22:43

Hmmm – dzisiaj specjalnie patrzyłem – mam "firmowo" przerobiony ten czujnik – po prostu po 15 cm kabla jest złącze-wtyczka przymocowana do specjalnej blachy i dopiero wtedy ten kabel idzie dalej... ON na pewno nie popłynie do PCM.

PS. pod PCM też miałem szwabską gazetę...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez MarekW » 13 kwi 2007, 13:50

A wracajac do mojego pytania jak dostac sie do tego czujnika TCV (timing Control Valve assy.)?
Co trzeba odkrecic/zdemontowac ?
Obawiam sie, ze ten delikatnie ciekacny czujnik spowoduje awarie alternatora bo przewod od alternatora jest wilgotny i caly w ropie.

Ogolnie nie lubie ze cos cieknie.

Pozdrawiam
Marek
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez zjacek1 » 1 maja 2007, 15:52

w ostatnich kilku dniach kilka razy przekładałem pompe wtryskową w moim aucie i co ważne, nie trzeba rozpinać rozrządu aby wyjąć pompe,może wtedy łatwiej będzie to wszystko pouszczelniać.,bez problemu mozna zdjąć pompe nie zdjemując rozrządu.wystarczy zdjąć górną obudowe rozrządu ustawić znak rozrządu na kole zębatym pompy i na wprost znaku jest otwór w który wkładamy śrubę (śr.8mm;dł.40mm)i wkręcamy w łapę trzymajaca pompę.drugą śrubę wkrecamy po przeciwnej stronie koła(jest taki sam otwór).potem już tylko wystarczy odkręcik nakretki trzymajace pompe,odkręcić śrubę trzymajacą koło pasowe na osi pompy,założyc ściągacz (w kole sa dwa gwintowane otwory do mocowania ściągacz)i koło zostaje na swoim miejscu a wychodzi pompa.
Początkujący
 
Od: 16 sty 2013, 08:14
Posty: 28
Auto: mazda 626 ditd 1999 gf/gw

Postprzez sqader » 8 gru 2010, 21:43

...........
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2009, 17:56
Posty: 33
Skąd: puławy
Auto: Mazda 6 2.0CiTD 100kW 2002r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323