ile biorą oleju Wasze Mazdy?
Tak się zapytuję z czystej ciekawości
u mnie 626 GW DiTD 99r – na razie jestem przed drugą zmianą (jeszcze jakieś 2-3 kkm) ale nie zauważyłem ubytku oleju na bagnecie, wiadomo, coś tam przepali, ale trzyma się w okolicach 3/4 do 4/5 działki (pewnie zależy jak auto stoi)
-przebieg licznikowe 220kkm (półsyntetyk)
u mnie 626 GW DiTD 99r – na razie jestem przed drugą zmianą (jeszcze jakieś 2-3 kkm) ale nie zauważyłem ubytku oleju na bagnecie, wiadomo, coś tam przepali, ale trzyma się w okolicach 3/4 do 4/5 działki (pewnie zależy jak auto stoi)
-przebieg licznikowe 220kkm (półsyntetyk)
Navigare_necesse_est,_vivere_non_est_necesse...
- Od: 12 kwi 2008, 20:59
- Posty: 78
- Skąd: Łódź/Szczecin
- Auto: 626 GW 2.0 DiTD
Punto II 1.2 8V
Mi wypiła 1 litr na 15 tyś ( troszku ubyło przy ściąganiu miski i sprawdzaniu smoka olejowego , miałem schell 5w-30 z allegro _ mocno podejżany )
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
U mnie po 10 tyś. zero ubytku (olej Dexelia 5W30)
Oleje Mazda Dexelia i Honda, części, akcesoria i materiały eksploatacyjne do samochodów osobowych___ sklep@dexelia.pl, tel: 505 949 900, → SKLEP DEXELIA←
- Od: 21 sie 2007, 10:05
- Posty: 86
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Mazda 5 2.0B 2007
moja BJ przy stanie licznika:
– 140 kkm lyknela 0,5 l na 10 kkm castrolsa 5W40
– 150 kkm sie zbliza a na bagnecie podobna sytuacja czyli prawie 0,5l a olej to mobil1 5W50
– jak bedzie przy kolejnej wymianie czas pokaze
– 140 kkm lyknela 0,5 l na 10 kkm castrolsa 5W40
– 150 kkm sie zbliza a na bagnecie podobna sytuacja czyli prawie 0,5l a olej to mobil1 5W50
– jak bedzie przy kolejnej wymianie czas pokaze
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!
- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
Wiec zdejmijcie wezyk z odmy, rure i IC i zobaczcie czy jest sucho. Jelsi tak to moze zero o ile nie "popuszcza" ropy do oleju. Takie pisanie ze nic nie bierze znaczy tyle samo ze moja pojdzie 200 gdy fabryka mowi 175. Kazdy normalny silnik musi konsumowac olej. Od kilku dni przegladma rozne strony poczynajac od allegro skonczywszy na scout24 i dochodze do wniosku ze znakomita większość "sprowadzane" to niezle przekrety. Moja zuzywa okolo 150 ml na 3 tys i to jej chyba najwieksza zaleta. Pewnie pozegnam sie z ditd, pytanie czy bede tesknil?
- Od: 3 sie 2006, 14:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
rexwolf napisał(a):Kazdy normalny silnik musi konsumowac olej.
Masz na myśli oczywiście sławne TDI VW
Ja nie dolewam od zmiany do zmiany (jedynie minimalny ubytek na bagnecie) nie wymagający dolewki
Wymieniam co 10 tyś olej Shell 10W40
– Twój cyrk – Twoja arena. Muszę Cie zmartwić,ale moja DiTD niestety nie bierze ani trochę- przynajmniej nie tyle żebym co kolwiek zauważył na bagnecie.Od wymiany do wymiany trzyma stan idealnie.Olej Shell Helix Diesel 10W40 ,przebieg real 210tyśrexwolf napisał(a):Moja zuzywa okolo 150 ml na 3 tys i to jej chyba najwieksza zaleta. Pewnie pozegnam sie z ditd, pytanie czy bede tesknil?
- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
Nie bierze.Dexelia Ultra .DiTD RF4 – 70tys km.
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Amen.
Moja szóstka jest dziwna, jesli jej doleje do full to olej znika jesli jaest na pół jest wporządku ale to prawdopodobnie przez intercooler bo ma dziurke nie wiem,czekam na wymiane juz 3 miechy, wiec jesli wymienią ic to wtedy powinno sie uspokoic.
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
U mnie po ostatniej wymianie oleju, jakieś 5k km temu, nie widać żadnych ubytków na bagnecie. Olej Shell 10W40.
Wcześniej jeździła na Mobil S i bywało że poziom troszkę spadał, ale nigdy nie musiałem robić dolewek między wymianami.
Wcześniej jeździła na Mobil S i bywało że poziom troszkę spadał, ale nigdy nie musiałem robić dolewek między wymianami.
- Od: 7 wrz 2007, 18:04
- Posty: 18
- Skąd: prawie Warszawa, Chotomów
- Auto: była 626 DiTD '98 GF
jest 6 2.0 benzyna+LPG 2004 GG
najnowszy nabytek 323f 1,6 benzyna+LPG
U mnie po wymianie 6k km nie widać ubytków na bagnecie. Zalany Mobil 1 10W40 dla Turbo Diesla.
-
Celco20
rexwolf napisał(a):Kazdy normalny silnik musi konsumowac olej
hmm czyli mam nienormalny silnik
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia
Marek61 napisał(a):.DiTD RF4 – 70tys km.
wow... oryginalny przebieg? pięknie... moja ma już (dopiero?) 208tkm i czas na zmianę oleju (wymieniam co 8tkm) i bierze od 0,8l-1l zależnie od... butów
Jak dajesz w palnik autem z turbiną.. nie ma opcji – musi swoje wziąć. A silnik pięknie cyka i jeszcze lepiej jeździ
Oliwa to 10W-40 Shella do Diesla + ory filtr..
Oryginalny.Kkupiłem to miała 30 tys.Już ukręciłem nią 40tys.Da sie taka jeszcze teraz trafić Nie tylko Premacy.Odbiegam od tematu ale to spostrzezenie ---Ludzie jak mają przed sobą auta z niskim przebiegiem to nie ufają tylko szukają dziury w całym.Wwięc nie opłaca się wcale ale to wcale sprowadzać aut w normalnej cenie z niskim przebiegiem ,bo bujasz się z tym autem dłużej niż z "dojechanym".Wiem już to na 100%.A i kłopotów ile z takimi nabywcami...Mam teraz na rozkładzie kilka takich aut (Audi,Suzuki,Honda).Ale palca w nie nie wsadzę.
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Amen.
ja gdy kupiłem swoją madzię nikt mi nie wierzył że na 90 tys, jak jest faktycznie to nie wiem.
a co do oleju to przy zmianie leję po górną kreskę i przez 10 tys eksploatacji zjada około 1/2 stany, olej to mobil s do diesla 10w40
a co do oleju to przy zmianie leję po górną kreskę i przez 10 tys eksploatacji zjada około 1/2 stany, olej to mobil s do diesla 10w40
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości