Mazda bardzo zamulona
Chyba nijak, pompa zapewne ma troche lżej(trochę ciszej pracuje, szczególnie jak jest zimny motor) miksol się spala więc dodatkowego dymienia nie ma. myśle że to delikatny plus dla pompy, minusów stosowania miksolu nie zauważam, tymbardziej że nie dokońca wiemy co lejemy do baku na "przydrożnej stacji"
mechanicy to tez ludzie
- Od: 31 sie 2011, 21:40
- Posty: 45
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F DITD RF2A
121 napisał(a):Witam, mechanik wyczyścił mi sam kolektor a wlotu w głowicy nie dotykał mówi że w głowicy było tylko trochę zabrudzone mokrym nagarem interculera też nie czyścił co o tym myślicie? Pompę wtryskową wyjmował,tak zrobił mi czyszczenie dolotu za 400zł. Mocy od tego nie przybyło ,nadal powoli wchodzi na obroty od 1400 do 2000 or/min to trwa ............................
Strasznie dużo za czyszczenie tego dolotu. Moze masz problem z przewodami podciśnienia, u mnie dwa przewody do wymiany 70 zł z robocizna i sprawa sie poprawila
- Od: 17 wrz 2010, 13:21
- Posty: 12
- Skąd: Kępice
- Auto: Mazda Premacy DiTD 2005, 101 KM
Witam,przewody podciśniena sprawdzałem z kolegą On ma taką samą mazdę i jest ok. Ostatnio wymieniłem sprzęgło kompletne ,nic to nie pomogło komputer nie pokazuje błędów,a pan z serwisu mówi że tak ma być ale on by proponował jeszcze wtryski sprawdzic. Filtry wymienione,egr zaślepiony,dolot wyczyszczony,boost sensor był przekładany z innej mazdy,turbo było sprawdzane, nie dymi,silnik pracuje ładnie,zawory ustawione,rozrząd sprawdzony w serwisie podczas czyszczenia dolotu ,pali z kopa,filtry cząstek stałych usunięte, ale elastyczność na 5bie.od 80 do 120km 20s .
Ostatnio edytowano 13 maja 2012, 10:28 przez 121, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 10 paź 2009, 20:58
- Posty: 70
- Auto: Premacy DITD2.0 101KM 2001
Mam ten problem i nikt go nie moze rozwiazac. Mułowatość do 2000 obr potem idzie ,kopcenia nie ma w całym przedziale gazu. im cieplejszy tym ciut mocniejszy ale kicha i tak . Przejrzane wszystkie podzespoły które kloego wymieniłes i . Koles wspomniał cos o pompe dajacej wstepne cisnienie na układ paliwa tyle ze do demontazu trzeba rozbierac rozrząd- ponoć . na te pompke stawia bo w pompie zasadniczej na jakiś zaworkach i sitkach były znaczne ilości opiłków + mała ilośc obrotów przy odpalaniu
- Od: 24 paź 2011, 21:46
- Posty: 18
- Skąd: GOSTYNIN
- Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A
smile napisał(a): EGR może wiecznie otwarty?
nie ruszył by z miejsca bo by zgasła. Rozrządu nie trzeba zdejmować, a jeśli dużo opiłków to znaczy ze nie jest dobrze z pompą, należało by ją rozkręcić i sprawdzić co jest, pewnie na TCV też są te opiłki.
smile napisał(a):Najlepiej to dziadostwo zaślepić
smile napisał(a):chociaż by nakrętką od słoika
nie pisz tak bo zaraz pojawią się pytania z jakim gwintrem ta nakrętka od słoika
z pożądnej blachy 2 mm i bez ryzyka że się przepali.
najlepiej by pasowała miedziana podkładka, ale wieczko od słoika też może być jest z nierdzewki ewentualnie możecie zastosować taką blachę co czasami jest przyczepiana do listów za rachunek po to aby dociążyć list.
ja zastosowałem blache stalową z puszki po spreju, mam nadzieje że jeszcze jest cała
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
wilk28 napisał(a):jest z nierdzewki
niestety to zwykła blacha pokryta cyną i lakierem
Egr jest zslepiony przez poprzednika z tego co sie dopatrzyłem , sruba jedna odkreca sie niestety druga jest juz po wielokrotnych próbach odkrecania i w dodatku chyba przekrzywiona . Zakładam ze egr nadal jest zaślepiony bo lbaszka wygląda na spory kawał stali. vin sprawdzałem na wklejonych tu stronach rosyjskich i jest ok. ale jak pomoże to : JMZCP19R201159349 . Ile wkońcu jest tych pomp ta widoczna od góry z przodu silnika była przeglądana , wymienona jest tam jakaś fala – takie koło. na tej pompie były opiłki , auto ma 500-600 obr na starcie po min. ma 800-900 cały czas równo pracując. jak przeciągne ja na wiecej niż 3,5tyś obr na 3 to swieci sie spiralka . Przewody cisnienia , bost sensor , przepływka , są wporządku , filtry wymienone .
- Od: 24 paź 2011, 21:46
- Posty: 18
- Skąd: GOSTYNIN
- Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość