Mazda bardzo zamulona

Postprzez gallu82 » 14 lut 2012, 23:22

Chyba nijak, pompa zapewne ma troche lżej(trochę ciszej pracuje, szczególnie jak jest zimny motor) miksol się spala więc dodatkowego dymienia nie ma. myśle że to delikatny plus dla pompy, minusów stosowania miksolu nie zauważam, tymbardziej że nie dokońca wiemy co lejemy do baku na "przydrożnej stacji"
mechanicy to tez ludzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2011, 21:40
Posty: 45
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F DITD RF2A

Postprzez Irek.k » 15 lut 2012, 00:11

Oleje 2T posiadają w swoim składzie środki czyszczące. Może wyczyścić układ paliwowy i dzięki temu zmieni się praca silnika.
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 20:31
Posty: 150
Skąd: Golub-Dobrzyń
Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.

Postprzez agent07 » 17 lut 2012, 14:01

121 napisał(a):Witam, mechanik wyczyścił mi sam kolektor a wlotu w głowicy nie dotykał mówi że w głowicy było tylko trochę zabrudzone mokrym nagarem interculera też nie czyścił co o tym myślicie? Pompę wtryskową wyjmował,tak zrobił mi czyszczenie dolotu za 400zł. Mocy od tego nie przybyło ,nadal powoli wchodzi na obroty od 1400 do 2000 or/min to trwa ............................

Strasznie dużo za czyszczenie tego dolotu. Moze masz problem z przewodami podciśnienia, u mnie dwa przewody do wymiany 70 zł z robocizna i sprawa sie poprawila
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2010, 13:21
Posty: 12
Skąd: Kępice
Auto: Mazda Premacy DiTD 2005, 101 KM

Postprzez 121 » 14 kwi 2012, 16:54

Witam,przewody podciśniena sprawdzałem z kolegą On ma taką samą mazdę i jest ok. Ostatnio wymieniłem sprzęgło kompletne ,nic to nie pomogło komputer nie pokazuje błędów,a pan z serwisu mówi że tak ma być ale on by proponował jeszcze wtryski sprawdzic. <nie> Filtry wymienione,egr zaślepiony,dolot wyczyszczony,boost sensor był przekładany z innej mazdy,turbo było sprawdzane, nie dymi,silnik pracuje ładnie,zawory ustawione,rozrząd sprawdzony w serwisie podczas czyszczenia dolotu ,pali z kopa,filtry cząstek stałych usunięte, ale elastyczność na 5bie.od 80 do 120km 20s <płacze> .
Ostatnio edytowano 13 maja 2012, 10:28 przez 121, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2009, 20:58
Posty: 70
Auto: Premacy DITD2.0 101KM 2001

Postprzez smile » 15 kwi 2012, 21:17

wtryski sryski... a jak tam EGR? Turbo? Boost Sensor? Mam dalej wymieniać?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez artib » 19 kwi 2012, 14:37

Mam ten problem i nikt go nie moze rozwiazac. Mułowatość do 2000 obr potem idzie ,kopcenia nie ma w całym przedziale gazu. im cieplejszy tym ciut mocniejszy ale kicha i tak . Przejrzane wszystkie podzespoły które kloego wymieniłes i <dupa> . Koles wspomniał cos o pompe dajacej wstepne cisnienie na układ paliwa tyle ze do demontazu trzeba rozbierac rozrząd- ponoć . na te pompke stawia bo w pompie zasadniczej na jakiś zaworkach i sitkach były znaczne ilości opiłków + mała ilośc obrotów przy odpalaniu
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Postprzez smile » 19 kwi 2012, 15:08

Wklej VIN, bo RF2A miały 90 KM a masz w podpisie 101.
Co do muła w dolnym zakresie, EGR może wiecznie otwarty?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 19 kwi 2012, 21:51

smile napisał(a): EGR może wiecznie otwarty?


nie ruszył by z miejsca bo by zgasła. Rozrządu nie trzeba zdejmować, a jeśli dużo opiłków to znaczy ze nie jest dobrze z pompą, należało by ją rozkręcić i sprawdzić co jest, pewnie na TCV też są te opiłki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 19 kwi 2012, 22:09

Neonixos666 napisał(a):nie ruszył by z miejsca bo by zgasła.

Jak na full otwarty to może tak, ale jak nie domknięty to będzie miał muła... Najlepiej to dziadostwo zaślepić :P :P :P
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 19 kwi 2012, 22:50

smile napisał(a):Najlepiej to dziadostwo zaślepić :P :P :P
<ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 20 kwi 2012, 16:44

Neonixos666 napisał(a):
smile napisał(a):Najlepiej to dziadostwo zaślepić :P :P :P
<ok>

chociaż by nakrętką od słoika <lol>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 20 kwi 2012, 20:02

smile napisał(a):chociaż by nakrętką od słoika


nie pisz tak bo zaraz pojawią się pytania z jakim gwintrem ta nakrętka od słoika <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 20 kwi 2012, 20:54

<rotfl> <rotfl> <rotfl> <lol>

Ciekawe po ilu kilometrach wypala się w niej dziura :) To było rozwiązanie chwilowe, ktoś ma pomysł z czego ją najlepiej dociąć na stałe?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 20 kwi 2012, 21:03

z pożądnej blachy 2 mm i bez ryzyka że się przepali.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 20 kwi 2012, 21:46

Obrazek
Trzeba będzie jakiś kawałek falistej ocynkowanej zaadoptować :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez wilk28 » 20 kwi 2012, 22:58

najlepiej by pasowała miedziana podkładka, ale wieczko od słoika też może być jest z nierdzewki ewentualnie możecie zastosować taką blachę co czasami jest przyczepiana do listów za rachunek po to aby dociążyć list.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2011, 13:43
Posty: 292 (1/11)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: Mazda 323F BJ 2.0ditd 01r

Postprzez siwy-84 » 21 kwi 2012, 00:55

ja zastosowałem blache stalową z puszki po spreju, mam nadzieje że jeszcze jest cała :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2010, 10:53
Posty: 140
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +

Postprzez Neonixos666 » 21 kwi 2012, 08:48

wilk28 napisał(a):jest z nierdzewki


niestety to zwykła blacha pokryta cyną i lakierem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 21 kwi 2012, 12:40

wilk28 napisał(a):możecie zastosować taką blachę co czasami jest przyczepiana do listów za rachunek po to aby dociążyć list.

Niestety już teraz tego nie stosują... Ale pomysł faktycznie <spoko>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez artib » 21 kwi 2012, 13:49

Egr jest zslepiony przez poprzednika z tego co sie dopatrzyłem , sruba jedna odkreca sie niestety druga jest juz po wielokrotnych próbach odkrecania i w dodatku chyba przekrzywiona . Zakładam ze egr nadal jest zaślepiony bo lbaszka wygląda na spory kawał stali. vin sprawdzałem na wklejonych tu stronach rosyjskich i jest ok. ale jak pomoże to : JMZCP19R201159349 . Ile wkońcu jest tych pomp ta widoczna od góry z przodu silnika była przeglądana , wymienona jest tam jakaś fala – takie koło. na tej pompie były opiłki , auto ma 500-600 obr na starcie po min. ma 800-900 cały czas równo pracując. jak przeciągne ja na wiecej niż 3,5tyś obr na 3 to swieci sie spiralka . Przewody cisnienia , bost sensor , przepływka , są wporządku , filtry wymienone .
Początkujący
 
Od: 24 paź 2011, 21:46
Posty: 18
Skąd: GOSTYNIN
Auto: PREMACY 2,0 TD 101 KM
2001R RF2A

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323