ntmindseo napisał(a):jest taka możliwość ze to ona jest problemem w paleniu na zimno ? ?
Jest taka możliwość ale ja raczej nie szukał bym winy w pompie tylko w zaworach na niej.
kontynuujmy dyskusję zgodnie z tematem
www.mazdaspeed.pl
ntmindseo napisał(a):jest taka możliwość ze to ona jest problemem w paleniu na zimno ? ?
ntmindseo napisał(a):ale TCV by odpowiadał za nieodpalanie na zimno
Enzoo napisał(a):Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.
Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?
ntmindseo napisał(a):
– nigdzie nie ma wycieków prócz jednej rzeczy od 2-3 miechów, na przedniej ścianie silnika, cholera wie skąd kapie
ntmindseo napisał(a):
– znajomy podpowiedział coś o przekaźniku zielonym pod nogami pasażera z przodu, czy nie jest zalany ropą lub czy nie ma tam jej smrodu – jeszcze nie sprawdzone
Jakieś pomysły ?
To druga zima, jestem cierpliwy , do czasu.......
Arni_Toruń napisał(a):silnik odpala tylko dymi na biało i nierówno chodzi (za wolno).
YgooR napisał(a):Arni_Toruń napisał(a):silnik odpala tylko dymi na biało i nierówno chodzi (za wolno).
Czyli jak niektórzy piszą że po zapaleniu mają niskie obroty a po chwili dopiero właściwe to może oznaczać zbliżający się problem z TCV?
bruno napisał(a):Robi się chłodniej i mam problem z poranną jazdą, po przekroczeniu 2 tyś. obrotów silnik przerywa. Po kilku minutach jazdy ja silnik nabierze temperatury to się uspokaja i działa normalnie. W zeszłym roku zimą miałem podobny problem ujawniał się raz na jakiś czas aż w końcu zrobiło się cieplej i problem znikł. Silnik odpala normalnie dynamika też bez zastrzeżeń, filtr paliwa wiosną wymieniany, paliwo orlen v power. Czyżby zawór SPV się kończył?
Arni_Toruń napisał(a):tego nie wiem, rozmawiałem z mechanikiem i mówił, ze ten system tak ma bo obroty kontroluje dopiero po zapaleniu silnika.
Arni_Toruń napisał(a): ntmindseo napisał(a):
– nigdzie nie ma wycieków prócz jednej rzeczy od 2-3 miechów, na przedniej ścianie silnika, cholera wie skąd kapie
spod pompy? może właśnie z TCV? a wtedy leci po wiązce do kompa pod nogami pasażera
YgooR napisał(a): Arni_Toruń napisał(a):tego nie wiem, rozmawiałem z mechanikiem i mówił, ze ten system tak ma bo obroty kontroluje dopiero po zapaleniu silnika.
Pewnie zależy to od wielu czynników i faktycznie ciężko stwierdzić czy te spadki obrotów są prawidłowe.
lechutek napisał(a):Jestem posiadaczem mazdy 626 DiTD 2000r. od kwietnia br. Kupiłem autko i po 2 tygodniach okazał się że mam problemik z odpalaniem na ciepłym silniku (na zimnym odpalał ale trzeba było sporo kręcić). Przez kilka miesięcy szukałem warsztatu przeszukując to szacowne forum i inne stronki. Najbardziej przypasowała mi firma w Rzeszowie ale z Poznania mam trochę daleko a wydawało się że w okolicy nie ma żadnego dobrego warsztatu. A tu niespodzianka, znalazłem firmę LEW MOTO i zrobiła mi tę usługę za 1250 zł (mycie ultradźwiękowo +regeneracja głowicy + wymiana rolek i sworzni wewnętrznych + uszczelnienie i testy ). Do tego trzeba dodać koszty zdjęcia i założenia pompy. Autko odpala na dotyk, mam gwarancję. Oczywiście nie jest tak tanio jak Arni to zrobił ale myślę że to dobra wersja dla użytkowników tych mazd z okolic wielkopolski, którzy nie są tak "biegli w te klocki" (dodam że dzwoniłem do Mabi i tam koszt diagnostyki prawie tyle by kosztował )
ps. wsiadam do auta przekręcam kluczyk i odpala małe a cieszy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości