Wymiana rozrządu – różne szkoły
puding napisał(a):tylko skąd tyle wytartych osłon rozrządu
z powodu braku osiowości.
Co powoduje ten brak osiowośći? Według mnie już raz wytarta osłona nie będzie dalej szurała skoro już została wypiłowana przez pasek lub koło pasowe – to tylko plastik szybko się ściera. Wydaje mi się, że to pasek gdzieś obciera o rant któregoś koła pasowego. Jak wydumam jak odkrecić koło pasowe z wału korbowego , które jakiś kowal przykręcił na chama tymi małymi imbuskami to się przyjże się dołowi rozrządu bo tak to mam dostęp tylko do góry. Aha to nie napisy na pasku bo bardzo drobniutki papierkiem ściernym starłem te napisy z paska i nadal jest to samo na zimnym silniku
puding napisał(a):no to wyobraz sobie kolego co by się stało z twoim silnikiem gdyby wał korbowy nie miał osiowosci?Neonixos666 napisał(a):z powodu braku osiowości.
a kto powiedział że brak osiowości jest winą wału?
ja nie mówię że jest to wina wału, wał musi byc wyszlifowany w idealnej osiowości i blok silnika tak samo musi mieć oś po to żeby wał mógł się obracać, jeśli nie było by osi w jednym czy drugim przypadku to raczej nie było by to możliwe, zaś wycierające się obudowy i dziwne szuranie w okolicy rozrzadu jest spowodowane luzem na półpierścieniach przez co wał korbowy przesuwa się czy posuwa jak kto woli wzdłuz swojej osi co wcale nie świadczy o tym że nie ma osi comprende?
puding napisał(a):zaś wycierające się obudowy i dziwne szuranie w okolicy rozrzadu jest spowodowane luzem na półpierścieniach
RF5C i RF7J a nawet RF7 mają tą samą konstrukcję bloku i wału oraz podobne obudowy rozrządu,a jakoś tam nic się nie wyciera i nie szura.....
jakieś wyjaśnienia miszczu
puding napisał(a): zaś wycierające się obudowy i dziwne szuranie w okolicy rozrzadu jest spowodowane luzem na półpierścieniach przez co wał korbowy przesuwa się
tadziol napisał(a):RF5C i RF7J a nawet RF7 mają tą samą konstrukcję bloku i wału
więc i półpierścienie też mają
tadziol napisał(a):a jakoś tam nic się nie wyciera i nie szura.....
tadziol napisał(a):jakieś wyjaśnienia miszczu
ponawiam pytanie......
i bardzo dobrze po to właśnie jest forum ktoś czegoś nie wie albo nie rozumie to ktoś inny tłumaczy, podpowiada, wystarczy umiejętnośc czytania i odpowiedz gotowa. jesli problemem są półpierścienie to trzeba je wymienić i problem z głowy. a to że w autach 5-cio czy 7-mio letnich zauważa się mniejsze oznaki zużycia niż często w 15-letnich ditd które nie oszukujmy się mają swoje przebiegi, może oznaczać tylko tyle że producent poprawił swój produkt i chwała mu za totadziol napisał(a):ponawiam pytanie......
puding napisał(a):wystarczy umiejętnośc czytania i odpowiedz gotowa
tadziol napisał(a):nawet RF7 mają tą samą konstrukcję bloku i wału oraz podobne obudowy rozrządu,a jakoś tam nic się nie wyciera i nie szura.....
silnik RF7 był montowany w modelu BJ,więc jest równy wiekiem co 15-letnie ditd.....,ba powiem więcej,nawet starszy,bo jest jeszcze w paru innych modelach.
puding napisał(a):ktoś czegoś nie wie albo nie rozumie to ktoś inny tłumaczy
wytłumaczysz ten fenomen ?
no ale czy ja takie coś pisałem? chyba nie ja już wytłumaczyłem ten fenomen i dla jednej osoby która nie rozumie nie bede robił wyjątku jakoś inni rozumieją i nie zadają dziwnych pytań wogóle nie związanych z tematemtadziol napisał(a):silnik RF7 był montowany w modelu BJ,więc jest równy wiekiem co 15-letnie ditd.....,ba powiem więcej,nawet starszy,bo jest jeszcze w paru innych modelach.
puding napisał(a):ja już wytłumaczyłem ten fenomen
nie,to tylko Twoja interpretacja.
prawdziwego powodu nie znasz.
ale
i nie będę pisałdla jednej osoby która nie rozumie nie bede robił wyjątku
aaaach napisał ten co zna, jeszcze raz może tak. JESLI WAŁ PRZESUWA SIE WZDŁUŻ SWOJEJ OSI TO NIE TRUDNO ŻEBY KOŁO PASOWE WYKONANE Z ŻELAZA WYTARŁO MIEKKI PLASTIK, A JESLI WAŁ KORBOWY PRZESUWA SIĘ WZDŁUŻ SWOJEJ OSI TO CO TRZEBA WYMIENIĆ???????? silnik? nie sądze 30strona na temat wymiany i 20 stron o ori. rozrządzie czy sztuka jest założyć oryginalne częsci których równowartość to już prawie połowa ditd i uważać się za bohatera? 50 stron i jeszcze nikt nie wytłumaczył uczciwie dlaczego zamiennik nie a ori tak? albo na byle pierdniecie proponuje się wymianę całego motoru, czy to jeszcze jest mechanika? czy już tylko zwykłe wymieniactwotadziol napisał(a):prawdziwego powodu nie znasz.
puding napisał(a):JESLI WAŁ PRZESUWA SIE WZDŁUŻ SWOJEJ OSI TO NIE TRUDNO ŻEBY KOŁO PASOWE WYKONANE Z ŻELAZA WYTARŁO MIEKKI PLASTIK,
nadaltadziol napisał(a):to tylko Twoja interpretacja.
tadziol napisał(a):prawdziwego powodu nie znasz.
puding napisał(a):nikt nie wytłumaczył uczciwie dlaczego zamiennik nie a ori tak?
liczymy na Twoją błyskotliwość
puding napisał(a):miałem problem i jakos dałem sobie z tym rade kupując nową pompę wtryskową w uk za 270 funtów.
puding napisał(a):czy to jeszcze jest mechanika? czy już tylko zwykłe wymieniactwo
Ja u siebie w te mrozy zauważyłem ciekawą rzecz. Po odpaleniu zupełnie zimnego wręcz zamarźniętego silnika jest absolutna cisza z okolic rozrządu. Po chwili pojawia się cichutkie świergotanie , które się nasila. Zaś po nagrzaniu silnika znowu cisza Ciekawe , który element rozrządu tak dziwnie reaguje na zmiany temperatur .
puding napisał(a):50 stron i jeszcze nikt nie wytłumaczył uczciwie dlaczego zamiennik nie a ori tak
już było to napisane – zamiennik strzela, ori zazwyczaj nie (ja się przynajmniej nie spotkałem)
pompy ori wytrzymują, zamienniki ciekną, bądź się rozpadają
jak komuś to nie wystarcza, to niech robi jak uważa
W ogóle nie rozumiem po co ten temat jest dalej klepany . Jasno i wyraźnie było napisane , Mazda nie lubi zamienników więc jak chcesz spokoju kup oryginalny rozrząd . Ale nie , zawsze ktoś kombinuje a potem płacz . Załóżmy temat "Ściana Płaczu" i tam piszcie co się stało z zamiennikiem i jakie są teraz koszty naprawy.
- Od: 18 lip 2010, 06:16
- Posty: 136
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 , 2.3 Benzyna
2007r Lift
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości