Problem z odpaleniem DITD (zapala przy pomocy PLAKA)dodałem film z odpalania (problem rozwiązany !!)

Postprzez dzul » 12 sty 2013, 00:16

Też mam problem po odkreceniu zaworu przelewowego na pompie. Jak dłużej postoi trzeba bardzo długo krecic zanim odpali (kreci kreci zero reakcji, pozniej delikatnie lapie z noga na gazie az zalapie), tak jakby paliwo sie cofało. Im dłuzej auto stoi tym bardziej problem się pogłębia.
Urwałem śrube na tym zaworze i u tokarza dorobiłem nową. Wygląda na to, że zawór nie utrzymuje ciśnienia po wyłączeniu silnika.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez radek641b » 13 sty 2013, 19:31

mazda jest u elektronika samochodowego ,diagnoza na dzień dzisiejszy : brak możliwości połączenia sie z komputerem pokładowym, a więc dalej nie można ustalić przyczyny awari .
Początkujący
 
Od: 29 gru 2012, 15:18
Posty: 21 (0/1)
Skąd: okolice Ostrołęki
Auto: Mazda 323F DiTD bj 1998

Postprzez seba626 » 13 sty 2013, 22:27

jak brak polaczenia z komputerem pokladowym??? jasniej prosze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 13 sty 2013, 22:31

seba626 napisał(a):jak brak polaczenia z komputerem pokladowym??? jasniej prosze


nie mógł się z kompem połączyć bo pewnie błędy chcieli sprawdzić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez seba626 » 14 sty 2013, 09:54

ja tez nie sprawdze co siedzi w komputerze-a dlaczego???? takich mamy mechanikow, zaden z nich nie moze sie polaczyc z komputerem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez kierownik » 14 sty 2013, 09:55

a zworką można sprawdzić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez seba626 » 14 sty 2013, 09:57

u mnie sie nie da, robie tak jak pisza na forum ale nic nie mryga, tzn nie probowalem dioda czy zarowka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez kierownik » 14 sty 2013, 10:00

może nie masz błędów ;) zrobi po przekręceniu kluczyka jedno długie mignięcie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez seba626 » 14 sty 2013, 10:02

nic nie miga, probowalem kilka razy i nic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez kierownik » 14 sty 2013, 10:48

więc jeżeli w innych warunkach kontrolka miga (po przekręceniu kluczyka w normalnych warunkach) to szukałbym problemu w wiązce...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez seba626 » 14 sty 2013, 13:11

jedyny minut to to ze nie wiem jakie bledy sa w kompie, narazie nie ruszam bo niepotrzebne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 14 sty 2013, 19:25

spróbuj wywołać specjalnie jakiś błąd bo niekiedy jest tak że ktoś podłączył żarówkę do czegoś innego :) żeby właśnie nie było widać błędów. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez seba626 » 14 sty 2013, 20:01

blad powinien jakis byc np ABS nie dziala wiec zasygnalizowac cos powinno. no chyba ze cos zle robilem-probowalem kilka razy i nic. pewnego cieplego i pieknego dnia sprawdze raz jescze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez dzul » 14 sty 2013, 20:16

polacz zworki gnd i ten wlacz zaplon i czekaj 30s wtedy powinny pokazywac sie bledy. jezeli sie nei pokazuja to odepnij jakis czujnik i wtedy bedziesz pewien czy dobrze robisz.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez seba626 » 14 sty 2013, 21:22

i chyba wiem gdzie lezy problem, nie poczekalem 30sekund. jutro sprawdze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez kierownik » 14 sty 2013, 23:22

dzul napisał(a):czekaj 30s wtedy powinny pokazywac sie bledy

to jakaś nowość dla mnie, tak jest u Ciebie?

Neonixos666 napisał(a):spróbuj wywołać specjalnie jakiś błąd bo niekiedy jest tak że ktoś podłączył żarówkę do czegoś innego :) żeby właśnie nie było widać błędów. :)

to by mu wyszło przy grzaniu świec na ciepłym/zimnym silniku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 14 sty 2013, 23:42

czepiamy się, kolega ma wszystko ok dlatego nie ma błędów i to wszystko :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez dzul » 15 sty 2013, 01:00

kierownik napisał(a):
dzul napisał(a):czekaj 30s wtedy powinny pokazywac sie bledy

to jakaś nowość dla mnie, tak jest u Ciebie?

nie wiem o co ci chodzi koles
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez kierownik » 15 sty 2013, 11:33

dzul – o to, że nie spotkałem się u nikogo żeby zaczynało nadawanie po 30 sek, a nie od razu – dlatego pytam czy tak jest u Ciebie "koles" ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez dzul » 16 sty 2013, 01:51

U mnie tak jest. Moze nie z dokładnością co do s. przynajmniej w 626
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323