Problem z odpaleniem DITD (zapala przy pomocy PLAKA)dodałem film z odpalania (problem rozwiązany !!)
Też mam problem po odkreceniu zaworu przelewowego na pompie. Jak dłużej postoi trzeba bardzo długo krecic zanim odpali (kreci kreci zero reakcji, pozniej delikatnie lapie z noga na gazie az zalapie), tak jakby paliwo sie cofało. Im dłuzej auto stoi tym bardziej problem się pogłębia.
Urwałem śrube na tym zaworze i u tokarza dorobiłem nową. Wygląda na to, że zawór nie utrzymuje ciśnienia po wyłączeniu silnika.
Urwałem śrube na tym zaworze i u tokarza dorobiłem nową. Wygląda na to, że zawór nie utrzymuje ciśnienia po wyłączeniu silnika.
seba626 napisał(a):jak brak polaczenia z komputerem pokladowym??? jasniej prosze
nie mógł się z kompem połączyć bo pewnie błędy chcieli sprawdzić.
spróbuj wywołać specjalnie jakiś błąd bo niekiedy jest tak że ktoś podłączył żarówkę do czegoś innego żeby właśnie nie było widać błędów.
blad powinien jakis byc np ABS nie dziala wiec zasygnalizowac cos powinno. no chyba ze cos zle robilem-probowalem kilka razy i nic. pewnego cieplego i pieknego dnia sprawdze raz jescze
polacz zworki gnd i ten wlacz zaplon i czekaj 30s wtedy powinny pokazywac sie bledy. jezeli sie nei pokazuja to odepnij jakis czujnik i wtedy bedziesz pewien czy dobrze robisz.
dzul napisał(a):czekaj 30s wtedy powinny pokazywac sie bledy
to jakaś nowość dla mnie, tak jest u Ciebie?
Neonixos666 napisał(a):spróbuj wywołać specjalnie jakiś błąd bo niekiedy jest tak że ktoś podłączył żarówkę do czegoś innego żeby właśnie nie było widać błędów.
to by mu wyszło przy grzaniu świec na ciepłym/zimnym silniku
czepiamy się, kolega ma wszystko ok dlatego nie ma błędów i to wszystko
dzul – o to, że nie spotkałem się u nikogo żeby zaczynało nadawanie po 30 sek, a nie od razu – dlatego pytam czy tak jest u Ciebie "koles"
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości