Problem z odpaleniem DITD (zapala przy pomocy PLAKA)dodałem film z odpalania (problem rozwiązany !!)
Miałem identyczne objawy.Winna okazała się pompa wtryskowa a dokładnie rozszczelnienie w środku w sekcji tłoczącej paliwo.Naprawa kosztowała niewiele .
Spróbuj obejść filtr paliwa np. złącz gumowym przewodem paliwowym dwa przewody sztywne pod filtrem. Miałem podobnie z tym, że po dłuższym kręceniu (ok. 15 sekund) odpalał. Powód- nieszczelna (pęknięta) plastikowa podstawa filtra paliwa.
-
adrian205
gdzieś czytałem że problemem nie odpalania może być też TCV, na zaciąg odpalał szybko a z kluczyka już nie.
a ja nie . Obstawiam na SPV
janosik40 napisał(a):jest problem ze po nagrzaniu silnika
seba626 napisał(a):tcv i nie ma bata
co ma piernik do wiatraka ?
jaki ma wpływ TCV na gaśnięcie silnika na rozgrzanej pompie ?
zwykle problem z TCV to oprócz klasycznego cieknięcia to nie wchodzenie na obroty i dymienie. Problem z SPV to nie odpalanie, skakanie obrotów czy gaśnięcie.
tak mi się wydaje
tak mi się wydaje
Widze że wreszcie obejrzeliscie Mój film .A więc :
-świeca zawsze mrugała podczes odpalania,nawet jak samochód ładnie zapalał,a dlaczego się tak długo świeci to niewiem
-nic nie cieknie z pompy a zwłaszcza z TCV
-na zimnym silniku trzyma obroty, a na cieplym bedzie już gasł i trzeba trzymać noge na gazie żeby nie zgasł silnik
-a propo błędów to był jeden i już skasowany a dotyczył EGR-u trzeba było go wyczyścić
-świeca zawsze mrugała podczes odpalania,nawet jak samochód ładnie zapalał,a dlaczego się tak długo świeci to niewiem
-nic nie cieknie z pompy a zwłaszcza z TCV
-na zimnym silniku trzyma obroty, a na cieplym bedzie już gasł i trzeba trzymać noge na gazie żeby nie zgasł silnik
-a propo błędów to był jeden i już skasowany a dotyczył EGR-u trzeba było go wyczyścić
Radek,ja mysle ze to juz ostatnie tchnienia pompy.Mialem tak az w koncu I na zimnym przestal palic jedynie na plaka lub na zaciag...
Dopisano 5 sty 2013, 08:39:
Radek,ja mysle ze to juz ostatnie tchnienia pompy.Mialem tak az w koncu I na zimnym przestal palic jedynie na plaka lub na zaciag...
Dopisano 5 sty 2013, 08:39:
Radek,ja mysle ze to juz ostatnie tchnienia pompy.Mialem tak az w koncu I na zimnym przestal palic jedynie na plaka lub na zaciag...
- Od: 2 sty 2013, 12:42
- Posty: 12
- Auto: mazda premacy diesel 2000 DiTD
no niestety nie znajdziesz w pompie takiej części
to nie gaźnik z malucha,gdzie był układ wzbogacania mieszanki czyli "ssanie"
pompę zregenerować i cieszyć się autem,a nie na siłę szukać rozwiązania za pięć złotych.
radek641b napisał(a): odpowadającą podczas rozruchu silnika .
to nie gaźnik z malucha,gdzie był układ wzbogacania mieszanki czyli "ssanie"
pompę zregenerować i cieszyć się autem,a nie na siłę szukać rozwiązania za pięć złotych.
janosik40 napisał(a):mysle ze to juz ostatnie tchnienia pompy
tadziol napisał(a):pompę zregenerować
Riki napisał(a): pompę zregenerować i cieszyć się autem,a nie na siłę szukać rozwiązania za pięć złotych.
ano.... jedyne sensowne wyjście w tym wypadku
radek641b napisał(a):Dzisiaj zaprowadziłem samochód do trzeciego mechanika ,może on coś sensownego powie na temat tej usterki ,bo poprzedni nie dali rady nic zrobic.
trzech już Ci mówiło co zrobić, to się przed tym bronisz jak chrześcijanin przed obrzezaniem...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości