Problem z odpaleniem DITD (zapala przy pomocy PLAKA)dodałem film z odpalania (problem rozwiązany !!)

Postprzez Jasiu19 » 3 sty 2013, 10:47

Miałem identyczne objawy.Winna okazała się pompa wtryskowa a dokładnie rozszczelnienie w środku w sekcji tłoczącej paliwo.Naprawa kosztowała niewiele :).
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez janosik40 » 3 sty 2013, 18:30

A ile cie ta regeneracja kosztowala i gdzie ja robili?
Początkujący
 
Od: 2 sty 2013, 12:42
Posty: 12
Auto: mazda premacy diesel 2000 DiTD

Postprzez adrian205 » 3 sty 2013, 18:50

Spróbuj obejść filtr paliwa np. złącz gumowym przewodem paliwowym dwa przewody sztywne pod filtrem. Miałem podobnie z tym, że po dłuższym kręceniu (ok. 15 sekund) odpalał. Powód- nieszczelna (pęknięta) plastikowa podstawa filtra paliwa.
adrian205
 

Postprzez Neonixos666 » 3 sty 2013, 23:31

gdzieś czytałem że problemem nie odpalania może być też TCV, na zaciąg odpalał szybko a z kluczyka już nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez janosik40 » 4 sty 2013, 19:24

Wiesz,tu jest problem ze po nagrzaniu silnika
spadaja obroty i gasnie.Stawiam na pompe <nie> :(
Początkujący
 
Od: 2 sty 2013, 12:42
Posty: 12
Auto: mazda premacy diesel 2000 DiTD

Postprzez Neonixos666 » 4 sty 2013, 22:45

a ja nie :). Obstawiam na SPV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 4 sty 2013, 22:53

janosik40 napisał(a):po nagrzaniu silnika spadaja obroty i gasnie

czyż to nie klasyk Panie Michale ? :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez seba626 » 4 sty 2013, 22:58

tcv i nie ma bata ;) <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez smile » 4 sty 2013, 23:01

Na Forum może być i 1000 podobnych wątków wskazujących na przyczynę a zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie próbować wyważyć niezamknięte drzwi :D
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tadziol » 4 sty 2013, 23:04

janosik40 napisał(a):jest problem ze po nagrzaniu silnika
seba626 napisał(a):tcv i nie ma bata

co ma piernik do wiatraka ?
jaki ma wpływ TCV na gaśnięcie silnika na rozgrzanej pompie ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez seba626 » 4 sty 2013, 23:07

hmmm, malo takich drzwi bylo???? nadal nie znam przyczyny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Neonixos666 » 4 sty 2013, 23:11

zwykle problem z TCV to oprócz klasycznego cieknięcia to nie wchodzenie na obroty i dymienie. Problem z SPV to nie odpalanie, skakanie obrotów czy gaśnięcie.
tak mi się wydaje :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez radek641b » 5 sty 2013, 00:22

Widze że wreszcie obejrzeliscie Mój film .A więc :
-świeca zawsze mrugała podczes odpalania,nawet jak samochód ładnie zapalał,a dlaczego się tak długo świeci to niewiem
-nic nie cieknie z pompy a zwłaszcza z TCV
-na zimnym silniku trzyma obroty, a na cieplym bedzie już gasł i trzeba trzymać noge na gazie żeby nie zgasł silnik
-a propo błędów to był jeden i już skasowany a dotyczył EGR-u trzeba było go wyczyścić
Początkujący
 
Od: 29 gru 2012, 15:18
Posty: 21 (0/1)
Skąd: okolice Ostrołęki
Auto: Mazda 323F DiTD bj 1998

Postprzez janosik40 » 5 sty 2013, 09:31

Radek,ja mysle ze to juz ostatnie tchnienia pompy.Mialem tak az w koncu I na zimnym przestal palic jedynie na plaka lub na zaciag...

Dopisano 5 sty 2013, 08:39:

Radek,ja mysle ze to juz ostatnie tchnienia pompy.Mialem tak az w koncu I na zimnym przestal palic jedynie na plaka lub na zaciag...
Początkujący
 
Od: 2 sty 2013, 12:42
Posty: 12
Auto: mazda premacy diesel 2000 DiTD

Postprzez radek641b » 5 sty 2013, 22:25

Chociaż by to była i wina pompy to przecież całej pompy nie trzeba wymieniać tylko jakąś część jej odpowadającą podczas rozruchu silnika .
Początkujący
 
Od: 29 gru 2012, 15:18
Posty: 21 (0/1)
Skąd: okolice Ostrołęki
Auto: Mazda 323F DiTD bj 1998

Postprzez tadziol » 5 sty 2013, 23:12

no niestety nie znajdziesz w pompie takiej części
radek641b napisał(a): odpowadającą podczas rozruchu silnika .

to nie gaźnik z malucha,gdzie był układ wzbogacania mieszanki czyli "ssanie"
pompę zregenerować i cieszyć się autem,a nie na siłę szukać rozwiązania za pięć złotych.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Riki » 6 sty 2013, 15:13

tadziol napisał(a):pompę zregenerować i cieszyć się autem,a nie na siłę szukać rozwiązania za pięć złotych.


<spoko>

ano.... jedyne sensowne wyjście w tym wypadku. Wraca moc i banan na ustach....
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez radek641b » 6 sty 2013, 22:33

Dzisiaj zaprowadziłem samochód do trzeciego mechanika ,może on coś sensownego powie na temat tej usterki ,bo poprzedni nie dali rady nic zrobic.
Początkujący
 
Od: 29 gru 2012, 15:18
Posty: 21 (0/1)
Skąd: okolice Ostrołęki
Auto: Mazda 323F DiTD bj 1998

Postprzez janosik40 » 8 sty 2013, 03:29

I jak Radek z autkiem?

Dopisano 8 sty 2013, 02:31:

I jak Radek z autkiem?
Początkujący
 
Od: 2 sty 2013, 12:42
Posty: 12
Auto: mazda premacy diesel 2000 DiTD

Postprzez kierownik » 11 sty 2013, 12:36

janosik40 napisał(a):mysle ze to juz ostatnie tchnienia pompy

tadziol napisał(a):pompę zregenerować

Riki napisał(a): pompę zregenerować i cieszyć się autem,a nie na siłę szukać rozwiązania za pięć złotych.
ano.... jedyne sensowne wyjście w tym wypadku




radek641b napisał(a):Dzisiaj zaprowadziłem samochód do trzeciego mechanika ,może on coś sensownego powie na temat tej usterki ,bo poprzedni nie dali rady nic zrobic.


trzech już Ci mówiło co zrobić, to się przed tym bronisz jak chrześcijanin przed obrzezaniem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323