Dławienie się silnika- co może być przyczyną
Strona 1 z 1
Witam, zauważyłem dzisiaj, że podczas ruszania na 1 biegu, dochodząc do 2 tys. obr. nagle silnik zaczyna przyhamowywać i po pewnym czasie auto normalnie reaguje na gaz na 2 biegu tak samo i tak co jakiś czas, wie ktoś w czym tkwi problem? Wcześniej czyściłem EGR benzyna ekstrakcyjna. Czy to przez paliwo może? Proszę o pomoc.
Ostatnio edytowano 30 mar 2011, 21:36 przez Siwy19, łącznie edytowano 1 raz
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
- Od: 6 maja 2009, 22:16
- Posty: 219
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r
a spróbuj odłączyć podciśnienie od zaworu EGR i się przejechać
ten wezyk z gory co idzie do niego, ale po co skoro farbycznie tam jest, jedzielem pare dni wczesniej bez tego wezyka oczywiscie zatkalem go i zadnej roznicy nie bylo, w sensie ze lepiej sie jezdzilo , ale calkiem calkiem wczesnije to nie bylo takich objawow
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
- Od: 6 maja 2009, 22:16
- Posty: 219
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r
Witam, a paliwko nie tankowałeś gdzieś indziej niż zawsze może to jego wina te silniki są na to bardzo czułe. Miałem podobny problem z tym że jak było chłodniej zatankowałem na innej stacji i problem znikł.
- Od: 16 wrz 2010, 08:11
- Posty: 29
- Skąd: ok. Bydgoszczy - Nakło
- Auto: mazda 323f 2.0 DiTD 99r.
renault scenic 1,9 dTi 2000
kiedyś wartburg 353 :)
Wiesz powiem tak teraz ostatni raz co tankowałem to na BP i liczyłem ze nie będzie problemów, a tak to tankuje na Luk Oil Bliska i Shell i tam to wo gule nic nie dolega, Niby taka stacja ( BP) a lipę sprzedają, dzisiaj pooglądałem silnik odkręciłem świece i 11 od rozrządu miałem zalana olejem reszta czyściutka i nie było problemu z wykręceniem aż się zdziwiłem, potem dorwałem się do filtra powietrza, i obejrzałem te wężyki co do niego idą, i jeden był dziurawy co idzie do takiego małego filterka zielonego, a z drugiej strony do filtra powietrza, i pojechałem się przejechać i tak jak na jedynce dochodząc do 2 tys,obr było zamulanie to już tego nie ma natomiast na 2 lekko i nie zawsze i leciutko na 3 biegu, bądźmy dobrej myśli ze to paliwo.
Ostatnio edytowano 30 mar 2011, 21:38 przez Siwy19, łącznie edytowano 1 raz
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
- Od: 6 maja 2009, 22:16
- Posty: 219
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r
Siwy19
Przeczytaj regulamin forum, popraw temat na odpowiedni, i popraw ortografię. Masz 24 godziny inaczej wątek trafi do kosza.
Przeczytaj regulamin forum, popraw temat na odpowiedni, i popraw ortografię. Masz 24 godziny inaczej wątek trafi do kosza.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Siwy19 napisał(a):Tak może być?
Skorygowałem detale i może być
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Mam identyczne objawy.
Wymieniłem filtr paliwa i powietrza oraz zatankowałem do pełna v povera i dalej krztusi się przy ok 2000 obr.
Wymieniłem filtr paliwa i powietrza oraz zatankowałem do pełna v povera i dalej krztusi się przy ok 2000 obr.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Uploaded with ImageShack.us
Witam , dawno nie zagladalem (bo dawno nie bylo problemow)
od pewnego czasu mam taki objaw ze pow 3-tys obrotow zwlaszcza na 3-biegu samochod "dusi" sie
tak jakby nie dostawal paliwa jest taka ....dziura zwlaszcza jak pedal do dechy.
Myslalem ze paliwo, raz czy dwa razy pomoglo (tak mi sie wydawalo) oczywiscie zmienialem stacje paliw.
Niestety teraz znowu, nowe tankowanie nie pomaga. Dziwne jest to ze na postoju spokojnie wykreca 4-tys obrotow natomiast podczas jazdy (podkeslam tylko pow 3-tys) przerywa. Jest to bardzo niebezpieczne przy wyprzedzaniu. Dodam ze do tych 3-tys zbiera sie przyzwoicie, sprawdzalem filtr paliwa – czysciutko.
Moze ktos mial podobne objawy.
od pewnego czasu mam taki objaw ze pow 3-tys obrotow zwlaszcza na 3-biegu samochod "dusi" sie
tak jakby nie dostawal paliwa jest taka ....dziura zwlaszcza jak pedal do dechy.
Myslalem ze paliwo, raz czy dwa razy pomoglo (tak mi sie wydawalo) oczywiscie zmienialem stacje paliw.
Niestety teraz znowu, nowe tankowanie nie pomaga. Dziwne jest to ze na postoju spokojnie wykreca 4-tys obrotow natomiast podczas jazdy (podkeslam tylko pow 3-tys) przerywa. Jest to bardzo niebezpieczne przy wyprzedzaniu. Dodam ze do tych 3-tys zbiera sie przyzwoicie, sprawdzalem filtr paliwa – czysciutko.
Moze ktos mial podobne objawy.
wszystko jest trudne nim stanie sie proste
- Od: 14 wrz 2008, 21:37
- Posty: 56
- Skąd: Zywiec
- Auto: Premacy 2 DiTD 2001r 185kkm
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości